Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Nummer 2 Phoebe, en dan zou ik een vleugje kleur inbrengen door een contrasterende clutch (koraalroze ofzo)
@ Phoebe Op dit moment heb ik geen huidverzorging gerelateerde vragen maar je bent wat mij betreft van harte welkom om te kletsen! Het is geen geslote gemeenschap Ik kan me absoluut geen mode of beauty kenner noemen en ik zal waarschijnlijk nooit worden Maar ik ben van alles aan het leren en experimenteren en ik vind het leuk om af en toe advies te vragen zonder gelijk een nieuwe topic te openen. Of gewoon gezellig te kletsen met de lieve dames hier

@ Darling ik heb een vraagje. Hopelijk kan je mij adviseren. Ik wil al heel lang een petticoat, maar ik kan het in de gewone winkels niet vinden. Vintage zaken heb ik niet in de buurt dus ik zal wel toch online moeten bestellen. Ik bestel niet zo vaak online want ik ben echt kieskleurig wat pasvorm en materiaal kwaliteit betreft maar als het niet anders kan dan moet het wel. Welke zou je mij adviseren? Ik zoek een zwarte om te beginnen. Ik weet dat je een aantal hebt, waar draag je zoiets? Alleen op feestjes of ook overdag als je gaat wandelen of winkelen?

Ik vind het gewoon prachtig !

En als ik toch ingeloogd ben op pinterest

Deze zijn mooi en zacht, dus die kan ik adviseren. En dan heb ik daarbij meteen een leuke tip; http://www.ilovevintage.c ... black-soft-petticoat.html

Oh en ik draag ze doorgaans wel naar gelegenheden maar overdag; why not!
@phoebe82, zeker weten outfit nummer 2!
quote:Lorenne schreef op 05 februari 2013 @ 13:48:

Blusher super bedankt voor de tips! De eerste palette lijkt me erg mooi, bevat veel van de kleuren die ik gebruik. Ik heb dit merk Sleek nergens gezien. Waar kan ik het kopen?Sleekpaletten kan ik van harte aanbevelen, ook erg goed gepigmenteerd! Heb zelf ook de naturel.
thanks ladys!

prima, dan kom ik hier vaker babbelen, gezellig.

(en handig als ik er qua kleding ff niet uit kom)

ook handig dat ik gister weer ff alles aangetrokken had en op de foto gezet had. ik was lichtelijk verbaasd, maar zag meteen dat mummer 2 echt de mooiste was. en als het warm is trek ik het bolerootje gewoon uit. hebben jullie nog tips watvoor assecoires erbij kunnen voor de kleur? zo'n tasje heb ik niet... (vind dat ik nu wel genoeg ervoor uitgegeven heb )

cool, petticoats!!
Ik heb zelf 2 petticoats, een exemplaar van Hell Bunny van 29,- (overal te koop voor zo'n 40,- ) en ik zou idd een ietsje duurder exemplaar adviseren.

Verder heb ik een prachtige vintage roze petticoat met kant, die was ook duurder. Komt van Zipper.

Goeie tip FD, ik wil nog een blauwe of een groene.

En ik draag ze ook gewoon overdag, gezien ik weinig feestjes heb. Krijg er meestal wel leuke reacties op, behalve van mijn vader. Die vindt het belachelijk. Ik niet
Neeeeh het is niet belachelijk!

Phoebe,je kan ook kijken naar het toevoegen van een vleugje kleur door bijvoorbeeld een mooie pop-up kleur op je nagels te dragen. Ik zou nog steeds voor een koraal achtige tint kiezen bij je huidige outfit. Misschien een mooi glimmertje in de oren voor wat bling, is ook altijd wel feestelijk.... en verder weten wij natuurlijk niet wat je thuis in de kast hebt liggen ;P
Mijn pa is dan ook van de casual kleding (wel mooie casual kleding, dat dan weer wel). Hoewel hij mijn hoedjes wel leuk vindt.
Denk overigens dat ik voor de navy petticoat ga, die past goed onder mijn Bettie Page jurk.
En als ik ze niet draag hangen mijn petticoats mooi te zijn aan de muur.
Ja gezellig zijn ze als ze uithangen... een soort fluffy wolkjes
Hello ladies, ik meld me weer even ! Had het reuze druk met bezoek van familie enz. Nu is iedereen weer weg en het voelt leeg !

Verder niets nieuws op Mode & Beauty front. Ik wil wat knoopjes van mijn (saaie) vestjes gaan veranderen, en mijn kledingkast oppimpen door nieuwe combinaties te proberen. Heb op dit moment niet zoveel geld dus t'moet wat rustiger allemaal !

Mooie petticoats zeg !
quote:fiftiesdarling schreef op 06 februari 2013 @ 10:45:

Ja gezellig zijn ze als ze uithangen... een soort fluffy wolkjesPetticoat clouds, haha.

Overigens, wie heeft er ook moeite met mooie outfits maken in de sneeuw? Ik haat sneeuwschoenen en m'n platte grijze boots met studs passen lang niet overal bij (lees: het staat stom onder rokjes en jurkjes)
Ik ook wel. Heb een paar leuke laarsjes, maar die passen inderdaad niet overal bij. Het is gewoon doorbijten ;) wachten tot de ellende over is haha
Dit vind ik trouwens wel heel leuk hoe je een petticoat ook als gewone rok kan dragen, ipv ergens onder.

quote:fiftiesdarling schreef op 06 februari 2013 @ 13:24:

Ik ook wel. Heb een paar leuke laarsjes, maar die passen inderdaad niet overal bij. Het is gewoon doorbijten ;) wachten tot de ellende over is haha

Kreun. Steun,.

Mijn bruine rijglaarzen vind ik wel mooi maar die kunnen lang niet overal onder.
Hi ladies, ik had problemen met inloggen maar het werkt weer. Leuke plaatjes allemaal! Die jurken, Lorenne, zucht... Prachtig! Dat is hoe een vrouw eruit ziet in mijn dromen, al sinds ik klein was. Waarom zie ík er niet gewoon zo uit? Ik ben helemaal klaar met mijn goedkope gebreide truien en vesten en leggings. Wil vrouwelijker, keer stylish er uitzien, maar vooralsnog stopt de style onder mijn hoofd. Mijn haar en make-up maken het een beetje goed maar niet voldoende. Ik wil weer stralen!!!
En die stomme sneeuw ookweer... Bah!
quote:missdaisyduke schreef op 06 februari 2013 @ 13:50:

Hi ladies, ik had problemen met inloggen maar het werkt weer. Leuke plaatjes allemaal! Die jurken, Lorenne, zucht... Prachtig! Dat is hoe een vrouw eruit ziet in mijn dromen, al sinds ik klein was. Waarom zie ík er niet gewoon zo uit? Ik ben helemaal klaar met mijn goedkope gebreide truien en vesten en leggings. Wil vrouwelijker, keer stylish er uitzien, maar vooralsnog stopt de style onder mijn hoofd. Mijn haar en make-up maken het een beetje goed maar niet voldoende. Ik wil weer stralen!!!Waarom doe je het dan niet gewoon? Ik vind het de moeite meer dan waard en echt veel extra moeite is het niet- gewoon alleen maar heul mooie kleding kopen. Dan kun je er zelfs op een off day niet lelijk uitzien omdat je toch alleen maar mooie kleding hebt.
Ja het klinkt zo simpel, ceci, maar ik begin bang te worden dat ik een typisch what not to wear gevalletje ben die zelf niet door heeft dat het mis gaat. Ik grijp te snel naar comfy kleding en schoenen. Met kleding voel ik me dikker dan zonder. Dus er gaat wel degelijk iets goed mis. Zomaar kopen wat ik echt mooi vind gaat financieel lang niet altijd. Ben een koopjesjager

Misschien een personal shopper nodig ofzo.
Koopjesjager is geen probleem, dat ben ik zelf ook. Tweedehands zijn veel dingen niet zo duur maar ik weet niet waar je woont. Ik kan over het algemeen zeer goed slagen.

Al moet ik bekennen dat ik ook een aantal (dure) repro's in mijn kast heb hangen (van Bettie Page, Pinup Couture, Miss Candyfloss) . Die combineer ik dan weer met goedkopere items (vestjes van New Yorker of H&M of Vero Moda bv). En mooie panties en schoenen doen een hoop.

Overigens zijn sommige repro's niet eens zo duur, van Hell Bunny is bv een jurk iets van 50,- dat valt wel mee. Een rok is 35,-. Cirkelrokken van het eigen label van Giensch zijn 57,50 vaak betaal je dat al voor een spijkerbroek...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven