Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
idd erg mooie rokjes, Ceci!

wat vinden jullie van deze laarzen?

of deze

even wat inspiratie voor combi's

elegant!

kon ik er maar op lopen.... (iemand van jullie die dat wel kan?)

met lagere hakken zou ik dit wel willen dragen

mooie foto van Gwen, mn haar is ongeveer deze kleur nu maar wel zo'n 10 cm korter dan dit

Leuke combi's Daisy Duke ! Ik draag nooit naaldhakken, sowieso zelden hakken. Enkellaarsjes en laarzen valt nog mee, met pumps schiet mijn voet er al snel uit.

Cookie, trouwens, hoe is het nu met je ? Terug bij je ouders toch ?
hi cosima!

Ik probeer weer vaker op hakken te lopen, nu zo'n 7/8 centimeter, heb ook wel met naaldhak en plateautje, dan smokkel je wat want eigenlijk vind ik 5 cm hoog genoeg anders al snel pijn onder mn voorvoet.

Met pumps heb ik ook moeite, mijn voeten schelen onderling nogal wat en moet altijd met hielplakkers en inlegzooltjes werken.

Ik ben nu aan het zoeken naar pumps met een bandje en/of t-strap en dan niet te hoge (naald)hakken en een goede absorberende zool, maar geen omaschoen. dat wordt dus nog een hele speurtocht.

Ik heb deze vorige zomer in de sale gekocht:

Ik kijk er naar uit om ze weer te dragen, heb ze nog weinig aan gehad.

Ik hoop dat mijn lange zomerjurken me nog passen. Draagt zo heerlijk.
@ Missd ik vind de eerste laarzen leuk, is dat kant? Maar dan zou ik de strikjes weg halen denk ik, zoals ze nu uitzien vind ik ze te druk. De tweede vind ik minder.... Ik draag wel zulke hoge hakken, niet elke dag, maar op een feesje, of uiteten, als ik weet dat ik niet veel hoef te lopen/ staan. Ik vraag me ook eigenlijk hoe met Cookie gaat...
Is er nog uitverkoop in de winkels of is het in de meeste al afgelopen? Het zal vast niet veel meer liggen, alleen XS of zo... Ik zou morgen middag even naar het centrum willen maar ik weet niet of ik kan parkeren. Bij ons is de optocht voor carnavaal en wordt het ontzettend druk in de stad. Wij doen niet aan carnavaal trouwens, al zou ik best een leuk costuum willen dragen. Ik zou voor een vintage lange jurk gaan en een opvallende hoed, lekker decadent En jullie? Of is het bij jullie niet?
Ik draag wel zulke hakken, maar doorgaans lager. Plateaus helpen goed. Zit momenteel op een wederom niet rijdende trein te wachten.... Echt... Het leed dat NS heet af en toe.

Ik vind die nude/peach setjes hier boven mooi! Van rijglaarzen houd ik doorgaans wel, maar deze vind ik iets te goedkoop ogen. Ik houd dan meer van klassiekere leren veterlaarzen.
Ik weet niet of het kant is die laarzen, Lorenne, ik vind ze ook wel erg druk idd. En ook wat goedkoop ogen terwijl beiden toch 90 / 100 euro kosten. Dan liever nog 50 erbij en een mooiere kwaliteit maar het idee vind ik ook superchique!

balen dat de trein niet rijdt FD! hopelijk ben je inmiddels wel onderweg? Ben blij dat ik niet meer met de trein hoef maar ik ken het probleem, en dan in deze kou, nee niks leuks aan he.

Hier is het ook carnaval, ik ga misschien even naar een optocht kijken, maar dat zal ook afhangen van het weer! ga niet staan blauwbekken, ik ken toch niemand die meeloopt die ik heb 'beloofd' te komen kijken ofzo, die vrijblijvendheid is wel zo fijn. Misschien ga ik een avodn nog even de stad in om wat rond te kijken naar het verklede volk en een biertje te drinken (normaal drink ik eigenlijk bijna nooit)

maar ben geen echte carnavalsvierder nee.
Oeh, die blauwe bloemenhakken zijn adorable maar net een tikje te hoog voor mij denk ik (ik heb kleine voeten). Die veterlaars met het strikje oogt erg goedkoop, ik heb dan al snel de associatie met de Keileweg Die met de roze linten is al beter, maar ik zou die linten wel vervangen door zwart of iets anders met een wat neutralere kleur.

De NS.... zucht... ik hoop dat je niet teveel vertraging hebt FD!
Leuk idee !

Lief

Leuke DYI :

Mooie bloes:

En verder vind ik zo'n kleur echt mooi

Daisyduke, trouwens, leuke Clarks. Zitten vast lekker !

Wat zijn jullie wilde beauty-mode plannen voor het weekend ? Ik ga qua mode niets doen (behalve strijken en wassen ) en qua beauty moet ik vanmiddag mijn nagels doen.

Deze kleur op mijn nagels en op mijn tenen.

Eerst even verzorgen met olijfolie...

Verder maskertje op en veel groene thee drinken
Mooie groentint idd cosima! En de nagellak voor je handen vind ik echt mooi. Die donkere wat minder. De clarks zitten inderdaad lekker maar zijn wat smal, en ik heb weinig / geen eelt onder mn voeten dus bijna alle blote voeten / bandjes schoenen doen me op den duur pijn.

Dit weekend zojuist uitgebreid gedoucht met haar- en gezichtsmasker, alles weer geschoren

Gisteren mn chi tang snel gebruikt voor wat krullen in de punten van mn staart, dat zag er erg mooi uit. Zojuist helemaal gestyled en dat is ook erg gaaf! Voor t eerst sinds ik blond ben weer mooi glad haar. Zo stijl is mn haar nog nooit geweest

Ben wel benieuwd of het ook glad en stijl blijft. Die chi silk ruikt nóg lekkerder dan biosilk trouwens!

Ben dus helemaal blij met mn investering
Die groene kleur is idd mooi, staat me ook goed. Ik heb toevallig nu een jurk in die kleur aan, en mijn winterjas is ook groen.

Beide nagellakjes zijn mooi, hoewel ik die donkerblauwe het mooist vindt.

Linten in schoenen zijn sowieso leuk, wel moeilijker strikken. Zoiets vind ik leuk.

Oh haha en ik heb de kapper gemaild voor een afspraak... het moet dringend geknipt en gekleurd worden. Twijfel nog of het weer knalrood wordt (moeilijk bij te houden maar zo gaaf) of juist donkerbruin.
Oeff die poederroze

Ik krijg er plaatsvervangende koopdwang van !

Idee voor koude grijze zondag : al mijn knoopjes en veters vervangen !
haha ja dat het het nadeel van dit soort topics.
@ Ceci de laatste schoenen zijn prachtig! @ Cosima ik vind de eerste nagellak super mooi. Donkerblauw vind ik erg mooi maar niet als nagellak. Ik draag vandaag een nagellakje van Catrice Raspberry Fields Forever. Ik vind het super mooi, al ben ik niet gewend om opvallende nagellak te dragen.
Ik ben eerlijk gezegd ook meer van het roze, nude, rode-soms donkerrode (bijna bruin) wat nagellak betreft. Meestal draag ik dan ook een vrij neutrale kleur. Maar op mijn tenen vind ik het okee om wat extraverter te zijn, zeker in de winter. En ik ben gek op nachtblauw !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven