Mode & Beauty alle pijlers

fijn haar touperen ? tips ?

06-02-2013 22:33 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello dames ,

Ik heb van nature heel fijn , sluik plat vallend haar ...het is nu halflang over de schouders in wat lagen en graag zou ik het wat vaker los willen dragen met volume .

Ik zie in haarboekjes, media en andere tijdschriften dat haar vaak getoupeerd wordt ...

Zoals Lorena in gtst zulk haar heb ik ongeveer .. Maar op de 1 of andere manier wil dat me niet lukken ...

Hebben jullie de gouden tip om te touperen en het snel onder de knie te krijgen ?? .

Alvast bedankt
Droogshampoo?
Oefenen, oefenen en oefenen.
En even wachten met sprayen van versteviging. Het moet eerst wat uitzakken. Sprayen doe ik altijd met mijn hoofd naar beneden. Zo heb je niet van die zichtbare plekken op je haar.
quote:Istar_ schreef op woensdag 06 februari 2013 22:34 Droogshampoo?Droogshampoo heb ik al en geeft helaas niet het gewenste effect ... :s
quote:Fabienne13 schreef op woensdag 06 februari 2013 22:37 En even wachten met sprayen van versteviging. Het moet eerst wat uitzakken. Sprayen doe ik altijd met mijn hoofd naar beneden. Zo heb je niet van die zichtbare plekken op je haar.Hmm dus eerst hele kapsel touperen en daarna sprayen ? Ik heb nl wel eens gelezen haar te sprayen en dan te touperen maar dat lijkt me zooo slecht vor te haar . Het is dan al verstevigt en touperen ervan lijkt me san niet heel goed ..
Als je je haar wat meer volume wil geven, zou ik niet eerst verstevigen. Dan toupeer je je haar en als je iets te fanatiek bent geweest, ben je de klos. Dat blijft namelijk zo zitten . Ik spray pas als het iets uitgezakt is., anders ziet het er zo getoupeerd uit.
Bekijk eens wat tutorials op Youtube. Daar vind je veel goede voorbeelden.
Touperen is hoe dan ook niet heel super voor je haar. Misschien een knot in doen? Krijg je golven, maar ook volume... verder op de kop fohnen? (is ook niet goed voor je haar, maar toch)
Styling poeder
Je haar gaat helemaal kapot van touperen. Dan houd je nog minder over.

Toevallig zag ik in Blauw bloed een stukje over de kapsels van Maxima. Die heeft van nature heel fijn en slap haar zoals de meeste vrouwen. Ja, dat had ik zo niet verwacht. Maar ze draagt vaak haarstukjes.

Om het haar iets meer volume te geven kan je ook het volgende proberen. Met je hoofd voorover hangen als je er iets van lak in spuit (als je dat toch gebruikt tenminste.
@Akela91 had dus al een antwoord al gegeven dat op het mijne lijkt.
O ja, in Tel sell was een dingetje waarmee je iets meer slag in je haar kon krijgen zonder stijltang. Ik weet alleen niet of dat ook zo goed werkt als ze het laten zien.

http://www.telsell.com/nl ... er/default.aspx?phid=1833

http://www.calmare.com/?p=4&c=2&i=450

De Styling Boost is speciaal ontwikkeld voor fijn haar.

Het haar is vaak niet meer in model te brengen en door fijn haar mis je volume.

Styling Boost is een poeder dat zorgt voor voelbaar meer volume en natuurlijke controle. Het haar krijgt meer structuur en grip.

Het gebruik is gemakkelijk. De poeder in de handen wrijven, aansluitend in droog haar inmasseren.

Een optimaal boost-effect creëer je door de poeder direct bij de haaraanzet aan te brengen. Je klanten zullen versteld staan van het volume.

Calmare Styling Boost is verkrijgbaar in 10 gram.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wt ik vaak doe om volume te creeren is het volgende: ik pak een pluk haar, spray haarlak aan de ondekant en houd daar mijn bus haarlak tegen aan, ik rol mijn haar daaroverheen. Dat houd ik zo vast toch de haarlak droog is. Als je dn die bus haarlak weghaalt, staat je haarr helemaal bol, beetje glad borstelen en klaar!
Die poeder werkt echt super! Je doet wat op je vingers en wrijft: rondjes en hup klaar. is je 'jaren 50 bolling'. Echt handig spul en het blijft de rest van de dag goed zitten. Een nadeel : teveel poeder maakt je haar vies.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zout spray. Werkt bij bij best oke. Ben het merkje vergeten, maar tegenwoordifg maken ze er reclame voor.
Wat veel tips !! Heel

Erg bedankt !! Ik

Ga morgen aan de slag en ga jullie tips uitproberen !
osis volume pouwder dust heet het poeder, geweldig spul is dat!
http://www.batiste.nl/portfolio/producten/

Ik heb deze, de XXL volume. Werkt goed er ruikt lekker.

Volumepoeder heb ik ook geprobeerd, van Got2B, maar daar kreeg ik ern kriebelhuid van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven