Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 6 februari 2013 om 17:26
quote:GreetBilspleet schreef op 06 februari 2013 @ 12:16:
Ik kom ook even op het weggeeftopic. Ik heb een JVC televisie. Hoogstwaarschijnlijk kan hij dit weekend worden opgehaald in Rotterdam. De televisie is zo'n 8 jaar oud (misschien ouder) en hij doet het prima. De afstandsbediening zit er ook bij. Hij is wel loodzwaar, ik schat zo'n 50 kilo. Het beelddiagonaal is 77 cm.
Wie o wie kan ik hier blij mee maken?
Hij ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Niemand die ik blij kan maken met de televisie?
Jammer, dan gaat hij marktplaats op
Ik kom ook even op het weggeeftopic. Ik heb een JVC televisie. Hoogstwaarschijnlijk kan hij dit weekend worden opgehaald in Rotterdam. De televisie is zo'n 8 jaar oud (misschien ouder) en hij doet het prima. De afstandsbediening zit er ook bij. Hij is wel loodzwaar, ik schat zo'n 50 kilo. Het beelddiagonaal is 77 cm.
Wie o wie kan ik hier blij mee maken?
Hij ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Niemand die ik blij kan maken met de televisie?
Jammer, dan gaat hij marktplaats op
woensdag 6 februari 2013 om 22:34
italie-meisje... SUPER bedankt voor de enveloppe namens mijn zoon, nu was alleen de kaart het allermooiste Hij gaat hem op zijn kamer ophangen
Heeft nu 25 verschillende 'muntjes'en s helemaal blij!
Mail morgen even met de rest van de dames, 1 iemand heb k volgens mij nog geen antwoord gegeven
Hier nog een 2 pers. skyleren zwarte bank in de aanbieding, regio 0172
Heeft nu 25 verschillende 'muntjes'en s helemaal blij!
Mail morgen even met de rest van de dames, 1 iemand heb k volgens mij nog geen antwoord gegeven
Hier nog een 2 pers. skyleren zwarte bank in de aanbieding, regio 0172
donderdag 7 februari 2013 om 12:23
donderdag 7 februari 2013 om 17:40
quote:kikkerprinses schreef op 07 februari 2013 @ 17:32:
Was er nou iemand die van die kruidvat voice dingen spaarde? Ik heb er nog een paar..... En een mini van AH dubbel: een deegroller
Kikkerprinsesviva@ ziggo.nl
Vind je dat niet zonde om maar 1 mini naar iemand te sturen. De actie is toch nog maar net begonnen?
Dit is alleen een goedbedoelde tip hoor
Was er nou iemand die van die kruidvat voice dingen spaarde? Ik heb er nog een paar..... En een mini van AH dubbel: een deegroller
Kikkerprinsesviva@ ziggo.nl
Vind je dat niet zonde om maar 1 mini naar iemand te sturen. De actie is toch nog maar net begonnen?
donderdag 7 februari 2013 om 17:57
quote:Maylea schreef op 07 februari 2013 @ 17:40:
[...]
bokito haar zoon spaarde die dingen.
Hier een gezocht oproepje.
Zijn er hier mensen die producten van olvarit/bambix gebruiken en niet meedoen met het spaarprogramma daarvan? nutriciaspaaractie.nl Zou je als je ze zelf niet nodig hebt de barcodes van die producen voor mij willen sparen? Alles telt, behalve de flesvoeding tot 6 maanden
[...]
bokito haar zoon spaarde die dingen.
Zijn er hier mensen die producten van olvarit/bambix gebruiken en niet meedoen met het spaarprogramma daarvan? nutriciaspaaractie.nl Zou je als je ze zelf niet nodig hebt de barcodes van die producen voor mij willen sparen? Alles telt, behalve de flesvoeding tot 6 maanden
donderdag 7 februari 2013 om 19:02
quote:Maylea schreef op 07 februari 2013 @ 17:40:
[...]
Dit is alleen een goedbedoelde tip hoor Ik kon niet terug vinden wie die kruidvatdingen spaarde, maar volgens mijn geheugen wilde diegene ook mini's, dan is het wel te combineren. En ik zag net pas op de site van AH dat die actie inderdaad nog wel erg lang loopt.....
[...]
Dit is alleen een goedbedoelde tip hoor Ik kon niet terug vinden wie die kruidvatdingen spaarde, maar volgens mijn geheugen wilde diegene ook mini's, dan is het wel te combineren. En ik zag net pas op de site van AH dat die actie inderdaad nog wel erg lang loopt.....
donderdag 7 februari 2013 om 19:04
quote:Shenandoah schreef op 07 februari 2013 @ 17:57:
[...]
Ik zal ze voortaan voor je bewaren! Ik heb er helaas pas nog een paar weggegooid....
Net nog een paar uit de papiercontainer gevist voor je en potjes geteld: ik heb er al 10 voor je....
[...]
Ik zal ze voortaan voor je bewaren! Ik heb er helaas pas nog een paar weggegooid....
Net nog een paar uit de papiercontainer gevist voor je en potjes geteld: ik heb er al 10 voor je....
anoniem_167121 wijzigde dit bericht op 07-02-2013 19:11
Reden: Even op z'n kop in de papierbak gestaan
Reden: Even op z'n kop in de papierbak gestaan
% gewijzigd