Uitrust reis - ideeen

06-02-2013 22:33 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in maart er even een weekje tussenuit. Liefst naar de zon. Heerlijk: even de zon op mijn huid en chillen. Echter: al dit soort vakanties kosten toch al 500 om alleen te vliegen en slapen.

Nu zit ik te denken: ik wil veel goedkoper. Wat is er mogelijk voor minder: mid-weekje wellness/waddeneiland?

Het belangrijkste is: de hele dag boekje lezen, uitslapen, sauna, bad, eten. Misschien is de zon niet het belangrijkste maar vooral een weekje NIETS :-)

Iemand nog suggesties? Goede tips/ideeen?
Voor minder dan 500 euro naar de zon in maart gaat je niet lukken denk ik. Tenzij je ontzettende mazzel hebt met het weer in Nederland en achter het glas bij een strandtent kunt zitten.

Kijk even bij Roompot, daar hebben ze huisjes met een sauna, her en der in den lande.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk eens rond op vakantieveiling en hotelkamerveiling
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Iets over de grens in DL lijkt me wel haalbaar. Bijv in Bad Bentheim

http://www.grossfeld.com/wellness

De 1 pers toeslag is 15E per nacht. (vaak zijn de aanbiedingen mooi, maar dan maakt de 1 pers toeslag het toch duur).

199 voor 2 nachten 3 dagen, 2 behandelingen HP

+ 79 voor 1 nacht plus 1 behandeling extra

3*15=45 voor de 1 pers toeslag.

Dat is dus 323 voor 3 nachten HP en drie behandelingen.

Tel daar nog 50 euro voor je treinkaartje en vierkeer 9 euro voor de lunch bij, dan ben je iets meer dan 400 euro onder de pannen.
Blijf thuis, doe al deze dingen, maar dan met de telefoon uit, de deurbel eraf en de gordijnen dicht

Sauna kun je dan 2 of 3 dagen doen in die week, je kan in je eigen bedje slapen, haal je voor elke dag iets lekkers in huis en het huishouden komt de week erop wel weer

Veel uitrust plezier!
Hmmzzzz ik denk dat het moeilijk word...

Maar volgens mij doet Centerparcs momenteel wel een oproep aan jouw...

Voor de radio is nu namelijk de reclame voor mensen die naar een zonnige bestemming willen...

Zij hebben namelijk een subtropisch zwembad...
http://www.actievandedag. ... L69paTWorUCFXHLtAodPl8AYg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.voordelige-vakanties.nl/
http://www.lastminute.nl/vakantie/resul ... 7_30005_12
Met je eigen auto buiten het hoofdseizoen naar italie rijden en dan 2 dagen van tevoren hotel boeken via booking.
quote:madille schreef op 07 februari 2013 @ 01:52:

Met je eigen auto buiten het hoofdseizoen naar italie rijden en dan 2 dagen van tevoren hotel boeken via booking.Ze wil in maart. Da's wel buiten het hoofdseizoen, maar om een weekje naar Italie te rijden in je eentje is wel kort.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb even wat rondgezocht bij internet reisbureau's.

Er zijn behoorlijk wat aanbiedingen voor een weekje Egypte, voor 1 persoon in maart onder de ¤500,-. Mooi weer gegarandeerd!! (ga zelf lekker in april, heerlijk die zon ;)
quote:madille schreef op 07 februari 2013 @ 01:52:

Met je eigen auto buiten het hoofdseizoen naar italie rijden en dan 2 dagen van tevoren hotel boeken via booking.Benzine kost ook geld! Italië is toch 1000/1500 km enkele reis!
Zeg maar Spijker.
Kan je niet gewoon voor 2 boeken(hotelkamer?) en dan ben je door omstandigheden toch alleen?
Goeie tips!! Ik ben nu nog mobiel. Maar straks even de links bekijken.
Via groupon travel kom ik ook regelmatig aanbiedingen tegen die minder dan 500 euro kosten. Ook naar zonnige bestemmingen.

En anders zou ik Vlieland of Schiermonnikoog overwegen. Heerlijk rustig omdat auto's niet mee mogen op de boot. lekker uitwaaien op het strand.
Wel eens aan een hut op een berg in Oostenrijk gedacht? als je geluk hebt, heb je sneeuw en zon, heerlijk om te ontspannen en hoeft ook niet duur te zijn, hangt er een beetje van af natuurlijk.

en je kunt gewoon je eten van thuis meenemen.
Hotel Seeduyn op Vlieland, heerlijk. Aan het strand, lekker rustig en met een binnenzwembad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven