Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
donderdag 7 februari 2013 om 09:38
Mogguh...
Tjees Zoeb wat een toestand.
Hopelijk doet de ab snel zijn werk!
Coetje wat balen!
Ik hoop niet dat het de échte griep is want dan ga je maandag echt niet fit zijn...
Ik ga werken. Vooralsnog is hier niemand ziek, maar wij hebben het afgelopen maart allemaal al gehad. Genoeg anti-stoffen aangemaakt om deze epidemie aan te kunnen.
Ik ga werken. Hopelijk niet de héle dag.
Tjees Zoeb wat een toestand.
Hopelijk doet de ab snel zijn werk!
Coetje wat balen!
Ik hoop niet dat het de échte griep is want dan ga je maandag echt niet fit zijn...
Ik ga werken. Vooralsnog is hier niemand ziek, maar wij hebben het afgelopen maart allemaal al gehad. Genoeg anti-stoffen aangemaakt om deze epidemie aan te kunnen.
Ik ga werken. Hopelijk niet de héle dag.
donderdag 7 februari 2013 om 22:23
Kom even de zieke meisjes beterschap wensen!
Ik hoop dat de AB snel aanslaat Zoeb, het zit je echt niet mee he? Hopelijk nog steeds geen pijn?
Coetje, heb je een kuur gekregen van de huisarts? De mijne doet daar dus echt niet aan, die is echt van het uitzieken. Maar ik kan me goed voorstellen dat je nu echt niet ziek wilt worden!
Klinkt grappig Gold, je ja-woord oefenen. Je hebt al ervaring toch?
Vanavond een borrel gehad op mn werk dus ben net thuis. Even vocht aanvullen met een bakkie thee en dan naar bed.
Morgen:
Wassen + was vouwen
Bed verschonen
Boeken terug naar de bieb, ben weeeer te laat
Kadootjes kopen voor diverse verjaardagen de komende weken
Kapper
Iets lekkers koken
Welterusten voor straks!
Ik hoop dat de AB snel aanslaat Zoeb, het zit je echt niet mee he? Hopelijk nog steeds geen pijn?
Coetje, heb je een kuur gekregen van de huisarts? De mijne doet daar dus echt niet aan, die is echt van het uitzieken. Maar ik kan me goed voorstellen dat je nu echt niet ziek wilt worden!
Klinkt grappig Gold, je ja-woord oefenen. Je hebt al ervaring toch?
Vanavond een borrel gehad op mn werk dus ben net thuis. Even vocht aanvullen met een bakkie thee en dan naar bed.
Morgen:
Wassen + was vouwen
Bed verschonen
Boeken terug naar de bieb, ben weeeer te laat
Kadootjes kopen voor diverse verjaardagen de komende weken
Kapper
Iets lekkers koken
Welterusten voor straks!
vrijdag 8 februari 2013 om 08:44
Mogguh.
Leuk Gelfje om je weer eens te lezen.
Coetje hoe is het?
Gold nog even en je moet hè.
Ik zit die AB in te nemen terwijl er niets aan de hand is volgens mij. Die rillingen waren echt een gevolg van de narcose. Gelukkig zijn die weg, hoewel ik het nog wel koud heb.
Wie komen er nu allemaal op de meet?
Leuk Gelfje om je weer eens te lezen.
Coetje hoe is het?
Gold nog even en je moet hè.
Ik zit die AB in te nemen terwijl er niets aan de hand is volgens mij. Die rillingen waren echt een gevolg van de narcose. Gelukkig zijn die weg, hoewel ik het nog wel koud heb.
Wie komen er nu allemaal op de meet?
vrijdag 8 februari 2013 om 09:44
Goodmorning!
Het zonnetje schijnt hier en ik ben meteen vrolijk
Fijn dat je je beter voelt Zoeb, zo'n narcose is denk ik ook best een aanslag op je lijf.
Ik kom voor 90% zeker naar de meet, ligt er een heel klein beetje aan hoever het nou precies is en het zou kunnen dat ik iets anders moet doen (wel belangrijk maar kom ik dan nog wel op terug). Lijkt me in ieder geval wel heel leuk om jullie weer te zien!!
Zoeb , wat ik al heel lang wil vragen maar steeds vergeet, hoe is het met robo?
Ik ga aan de koffie en in actie!
Fijne dag!
Het zonnetje schijnt hier en ik ben meteen vrolijk
Fijn dat je je beter voelt Zoeb, zo'n narcose is denk ik ook best een aanslag op je lijf.
Ik kom voor 90% zeker naar de meet, ligt er een heel klein beetje aan hoever het nou precies is en het zou kunnen dat ik iets anders moet doen (wel belangrijk maar kom ik dan nog wel op terug). Lijkt me in ieder geval wel heel leuk om jullie weer te zien!!
Zoeb , wat ik al heel lang wil vragen maar steeds vergeet, hoe is het met robo?
Ik ga aan de koffie en in actie!
Fijne dag!
vrijdag 8 februari 2013 om 19:31
Duurt 24 uur Coetje voor de AB zijn werk doet.
Ik heb vanmiddag ook nog even de poli gebeld omdat ik krampen heb in mijn urineleider en ik er niet het carnavalsweekend mee in durfde te gaan. Maandag draait het ziekenhuis zondagsdienst. Ik werd teruggebeld en ik had stress dat het niet goed zat. Zag me alweer in het ziekenhuis liggen met die daag.
Na een uur hoorde ik dat er niks aan de hand is hoor. Het hoort erbij. Pffft. Gelukkig. Hoewel het wel pijnlijk is zo af en toe.
Wat een muts ben ik toch hè.
Ik heb vanmiddag ook nog even de poli gebeld omdat ik krampen heb in mijn urineleider en ik er niet het carnavalsweekend mee in durfde te gaan. Maandag draait het ziekenhuis zondagsdienst. Ik werd teruggebeld en ik had stress dat het niet goed zat. Zag me alweer in het ziekenhuis liggen met die daag.
Na een uur hoorde ik dat er niks aan de hand is hoor. Het hoort erbij. Pffft. Gelukkig. Hoewel het wel pijnlijk is zo af en toe.
Wat een muts ben ik toch hè.
vrijdag 8 februari 2013 om 20:49
Je kan maar beter een keer voor niks gebeld hebben Zoeb!
En je bent zeker geen muts!!
Vandaag een uurtje geholpen op school van Uk,daarna mijn bed ingedoken.Vriend had voor het eten gezorgd.
Net Oudste en Middelste en vriend weggebracht,die zijn carnavallen.Kinderen haal ik vannacht weer op,vriend kijkt maar
En je bent zeker geen muts!!
Vandaag een uurtje geholpen op school van Uk,daarna mijn bed ingedoken.Vriend had voor het eten gezorgd.
Net Oudste en Middelste en vriend weggebracht,die zijn carnavallen.Kinderen haal ik vannacht weer op,vriend kijkt maar
vrijdag 8 februari 2013 om 21:45
*zwaait*
Hoogstwaarschijnlijk ben ik er ook 23-2
Heb net als vervroegd verjaarscadeau gehoord dat ik 5 september naar Elton John in Berlijn ga
Rest van de Berlijnplannen volgt nog...
Nu eens zien of oppaskat de EltonJohn-youtube kan verdragen. Veel meer dan Nikita en Lion-King-liedjes ken ik ook niet geloof ik.....
*stuitert ff door*
Hoogstwaarschijnlijk ben ik er ook 23-2
Heb net als vervroegd verjaarscadeau gehoord dat ik 5 september naar Elton John in Berlijn ga
Rest van de Berlijnplannen volgt nog...
Nu eens zien of oppaskat de EltonJohn-youtube kan verdragen. Veel meer dan Nikita en Lion-King-liedjes ken ik ook niet geloof ik.....
*stuitert ff door*
vrijdag 8 februari 2013 om 22:21
Gaaf WV naar Elton John.
The Lion King. Die liedjes zijn allemaal herinneringen, toen Nienke lag opgebaard hebben we de cd van de Lion King gedraaid. Was Nien toen helemaal gek van en die hadden we in Amerika gekocht toen we in Disney World waren van de "Doe een Wens stichting". Als ik ze nu nog hoor, komt het weer helemaal boven.
Had ik jullie al verteld dat Eden steeds meer op Nienke gaat lijken. Schoondochter vroeg in het ziekenhuis of Eden op Nienke leek en ik zei toen dat het niet zo was. Dinsdagavond waren ze hier en Eden deed niets dan lachen en opeens zag ik het. En inderdaad op de babyfoto lijkt ze heel veel op Nien.
Hoe is het mogelijk hè. Het doet me wel wat. Zo mooi is het.
The Lion King. Die liedjes zijn allemaal herinneringen, toen Nienke lag opgebaard hebben we de cd van de Lion King gedraaid. Was Nien toen helemaal gek van en die hadden we in Amerika gekocht toen we in Disney World waren van de "Doe een Wens stichting". Als ik ze nu nog hoor, komt het weer helemaal boven.
Had ik jullie al verteld dat Eden steeds meer op Nienke gaat lijken. Schoondochter vroeg in het ziekenhuis of Eden op Nienke leek en ik zei toen dat het niet zo was. Dinsdagavond waren ze hier en Eden deed niets dan lachen en opeens zag ik het. En inderdaad op de babyfoto lijkt ze heel veel op Nien.
Hoe is het mogelijk hè. Het doet me wel wat. Zo mooi is het.
vrijdag 8 februari 2013 om 22:47
Mooi hoor Zoeb, dat je een beetje Nienke in Eden ziet...
En ik vind je geen muts dat je de poli hebt gebeld, beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik kom ook meeten en ik haal Coetje op.
Coetje voel je al wat van je kuurtje?
Het ja-woord zit er in. Het wordt leuk!
Nu alleen nog hopen dat het weer ook een beetje meewerkt.
Veel gewerkt deze week, pfff ik heb echt een paar dagen nodig om bij te komen.Er staat komend weekend dus niet veel op de agenda, al ga ik natuurlijk nog wel de stad in. Het kan gewoon niet dat het carnaval is en ik lig thuis op de bank te relaxen.
Geen bijzondere outfit dit jaar, alleen mijn boerenkiel.
En ik vind je geen muts dat je de poli hebt gebeld, beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik kom ook meeten en ik haal Coetje op.
Coetje voel je al wat van je kuurtje?
Het ja-woord zit er in. Het wordt leuk!
Nu alleen nog hopen dat het weer ook een beetje meewerkt.
Veel gewerkt deze week, pfff ik heb echt een paar dagen nodig om bij te komen.Er staat komend weekend dus niet veel op de agenda, al ga ik natuurlijk nog wel de stad in. Het kan gewoon niet dat het carnaval is en ik lig thuis op de bank te relaxen.
Geen bijzondere outfit dit jaar, alleen mijn boerenkiel.
zaterdag 9 februari 2013 om 11:25
De AB zal wel bijna gaan aanslaan Coetje. Hoop dat je je snel beter voelt.
Ik kan dus met deze kutheter nog steeds de stad niet in. Had gehoopt dat het beter zou gaan, maar na een uur kreeg ik buikpijn en moest naar huis. Balen. Je houdt wel geld over zo.
Gisteren ben ik begonnen aan de HBO opleiding. Loop echt wel een eind achter al en dat moet ik voor de eerste lesavond ingehaald hebben. Dus net even naar de Action om schoolspullen. Geweldig leuk om te doen. Haha.
Ik kan dus met deze kutheter nog steeds de stad niet in. Had gehoopt dat het beter zou gaan, maar na een uur kreeg ik buikpijn en moest naar huis. Balen. Je houdt wel geld over zo.
Gisteren ben ik begonnen aan de HBO opleiding. Loop echt wel een eind achter al en dat moet ik voor de eerste lesavond ingehaald hebben. Dus net even naar de Action om schoolspullen. Geweldig leuk om te doen. Haha.
zaterdag 9 februari 2013 om 13:46
Knap hoor Zoeb!
Ik doe het je niet na, kan die discipline echt niet meer opbrengen.
Maar je hebt dus nog steeds pijn. Is dat normaal?
Nog niet beter Coetje?
Het effect van de AB moet je toch wel binnen 12 uur gaan merken is mij verteld.
Wij gaan zo ook even de stad in, naar de openingsceremonie van het carnaval kijken.
En meteen ook even naar Action.
Ik doe het je niet na, kan die discipline echt niet meer opbrengen.
Maar je hebt dus nog steeds pijn. Is dat normaal?
Nog niet beter Coetje?
Het effect van de AB moet je toch wel binnen 12 uur gaan merken is mij verteld.
Wij gaan zo ook even de stad in, naar de openingsceremonie van het carnaval kijken.
En meteen ook even naar Action.