TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
donderdag 7 februari 2013 om 20:19
quote:Weekend schreef op 07 februari 2013 @ 20:16:
Topic over dat verwacht zwanger maar toch niet zo handigErg he? Slaat toch nergens op. Mensen doen maar wat heb ik het idee, een kind is tegenwoordig een product. Oeps, het komt toch ff niet zo handig uit, ik laat het maar weghalen. Volgende keer beter.
Topic over dat verwacht zwanger maar toch niet zo handigErg he? Slaat toch nergens op. Mensen doen maar wat heb ik het idee, een kind is tegenwoordig een product. Oeps, het komt toch ff niet zo handig uit, ik laat het maar weghalen. Volgende keer beter.
donderdag 7 februari 2013 om 22:15
Ik ben echt nerveus voor morgen.
Mn rode shirtje staat niet dus moet ik wat anders verzinnen.
Zit nu nog ff met n kop thee en n voetbadje. Hopen dat ik daar rustiger van wordt.
Met mn nieuwe kleren weet ik t nog niet zo hoor. N rechte waxjeans is echt heel anderz dan de bootcut die ik normaal draag. En een dikke trui met korte mouwen legt de nadruk ook wel erg anders.
Mn rode shirtje staat niet dus moet ik wat anders verzinnen.
Zit nu nog ff met n kop thee en n voetbadje. Hopen dat ik daar rustiger van wordt.
Met mn nieuwe kleren weet ik t nog niet zo hoor. N rechte waxjeans is echt heel anderz dan de bootcut die ik normaal draag. En een dikke trui met korte mouwen legt de nadruk ook wel erg anders.
Been there, done that, got the T-shirt.