TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
donderdag 7 februari 2013 om 15:41
Yv, je plaatjes zijn weer hilarisch!
Het gaat nu ff een klein beetje beter. Mijn moeder is me op komen halen om met de honden te wandelen in een merengebied. Dus lekker even uitgewaaid en uitgehuild.
Morgen en maandag gaat ze ook mee, dus ik hoef het zeker niet alleen te doen!
En dank voor alle knuffels. Wat zijn jullie toch lief.
Het gaat nu ff een klein beetje beter. Mijn moeder is me op komen halen om met de honden te wandelen in een merengebied. Dus lekker even uitgewaaid en uitgehuild.
Morgen en maandag gaat ze ook mee, dus ik hoef het zeker niet alleen te doen!
En dank voor alle knuffels. Wat zijn jullie toch lief.
donderdag 7 februari 2013 om 16:05
Ze bieden 80 euro stagevergoeding per maand voor 2 dagen in de week is dat redelijk?
Ik lees voor mbo dat het 182 euro voor 4 dagen is en voor wo fulltime ¤227 en ¤454 uur bruto per maand dus als ik dat lees denk ik aan de lage kant. Al weet ik ook dat het 80 euro per maand meer is dan we normaal voor stages krijgen (co-assistenten krijgen ook niks)...
Ik lees voor mbo dat het 182 euro voor 4 dagen is en voor wo fulltime ¤227 en ¤454 uur bruto per maand dus als ik dat lees denk ik aan de lage kant. Al weet ik ook dat het 80 euro per maand meer is dan we normaal voor stages krijgen (co-assistenten krijgen ook niks)...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 7 februari 2013 om 16:08
quote:neweve schreef op 07 februari 2013 @ 16:05:
Ze bieden 80 euro stagevergoeding per maand voor 2 dagen in de week is dat redelijk?
Ik lees voor mbo dat het 182 euro voor 4 dagen is en voor wo fulltime ¤227 en ¤454 uur bruto per maand dus als ik dat lees denk ik aan de lage kant. Al weet ik ook dat het 80 euro per maand meer is dan we normaal voor stages krijgen (co-assistenten krijgen ook niks)...Geen idee. Ik denk dat je overal blij mee mag zijn. Heb nooit vergoeding gehad en ook nooit van anderen gehoord.
Ik lees voor mbo dat het 182 euro voor 4 dagen is en voor wo fulltime ¤227 en ¤454 uur bruto per maand dus als ik dat lees denk ik aan de lage kant. Al weet ik ook dat het 80 euro per maand meer is dan we normaal voor stages krijgen (co-assistenten krijgen ook niks)...Geen idee. Ik denk dat je overal blij mee mag zijn. Heb nooit vergoeding gehad en ook nooit van anderen gehoord.
donderdag 7 februari 2013 om 16:08
Heb je al een idee wat je wilt antwoorden op de standaardvragen?
Zijn er vergelijkbare bedrijven?
Lees je brief nog eens door staat daar nog iets in wat je tijdens het gesprek wilt benadrukken?
Missy, In drukke periodes lees ik wel chicklits lekker boek waarbij ik mijn hersenen niet hoef te gebruiken: pure ontspanning.
Zijn er vergelijkbare bedrijven?
Lees je brief nog eens door staat daar nog iets in wat je tijdens het gesprek wilt benadrukken?
Missy, In drukke periodes lees ik wel chicklits lekker boek waarbij ik mijn hersenen niet hoef te gebruiken: pure ontspanning.
donderdag 7 februari 2013 om 16:09
donderdag 7 februari 2013 om 16:10
quote:Yvonne77 schreef op 07 februari 2013 @ 16:08:
[...]
Geen idee. Ik denk dat je overal blij mee mag zijn. Heb nooit vergoeding gehad en ook nooit van anderen gehoord.Dat is ook mijn instelling, maar ik was benieuwd en vond de bedragen op FNV redelijk hoog klinken. Ik moet voor deze stage waarschijnlijk veel reizen door Nederland (en misschien daarbuiten) en bellen de vergoeding is om dat op te vangen.
[...]
Geen idee. Ik denk dat je overal blij mee mag zijn. Heb nooit vergoeding gehad en ook nooit van anderen gehoord.Dat is ook mijn instelling, maar ik was benieuwd en vond de bedragen op FNV redelijk hoog klinken. Ik moet voor deze stage waarschijnlijk veel reizen door Nederland (en misschien daarbuiten) en bellen de vergoeding is om dat op te vangen.