Ervaringen Centerparcs

07-05-2008 12:49 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een kleine onder de 2 jaar vinden wij het ideaal om af en toe een weekje er op uit te gaan in Nederland. Centerparcs is favoriet want bij slecht weer hebben we altijd het zwembad nog.

Maarrrr nu is onze ervaring eigenlijk dat de huisjes qua interieur oud en versleten zijn. Is dit ook jullie ervaring? Wat is een goed alternatief? Tips van harte welkom. Ook iets aan zee vinden we lekker maar toch nog steeds voorkeur naar zwembad erbij!
Pas geleden in Hof Domburg geweest (ook van RP Holidays). Erg mooie villa's en buiten het seizoen prima betaalbaar. Park zelf is niet zo heel veel te doen, maar er is een prima zwembad en het strand is in de buurt.
Hier ook goede ervaringen met Hof Domburg, ligt ook op loopafstand van het plaatsje Domburg en van het strand. Zwembad heel leuk voor kleintjes en huisjes nieuw, groot en schoon.

Zowieso hebben de Roompotparken een goede naam, alleen liggen ze volgens mij allemaal in Zeeland.
Wij zijn pas geleden maar Landal Heideheuvel geweest maar dat was voor mij een eenmalige ervaring. Het huisje was sinds de jaren 70 niet meer aangepakt, alles was grauw en donker. Het was wel schoon hoor, daar niet van, maar echt klein en benauwd allemaal. De speeltuin was wel super en het voordeel was dat je er vanaf het terras direct zicht op had. Zwembad was klein zonder liggedeelte en overdekt.

Het restaurant is echt een afrader. Je betaalt echt enorm veel geld voor niet echt geweldig eten.

Al met al een tegenvaller waar je toch best veel geld voor neerlegt.
Jennie, zou ik dan het nummer mogen hebben van het huisje wat jij altijd boekt? We willen een weekend gaan binnenkort en hebben een kindje van 15 maanden bij ons. Geen water in de buurt en wat ruimte om het huisje zou dus ideaal zijn.

Alvast bedankt.

Dorrie.
Dorrie,

Wij hebben nr. 129

Je kunt op de site van cp de parkplattegrond openen en dan kun je zien waar 129 ligt.

Je kunt ook zien hoe het huisje er van binnen uitziet met de virtuele tour.

Groetjes,

Jennie
O ja, je kunt op de site ook het zwembad zien, er zijn 3 kinderbadjes. Voor jouw kleintje voldoen er twee echt prima.

Verder is er een kinderclub, waar je zo naar binnen kunt en er zijn 8 speeltuinen/-tuintjes.
Heel erg bedankt, ik ga meteen kijken!
Hoi Jennie, ik heb de plattegrond bekeken, nr. 129 is niet meer beschikbaar voor ons weekendje, wel 130-132-133 of 136. We denken nu om 136 te nemen maar jij bent daar bekend dus wil ik toch nog even je raad vragen. Wat is wijs???
Even inbreken:

is er al iemand op het nieuwste park van CP geweest: Lac d'Aillette in Frankrijk? Wij hebben een prijs gewonnen en gaan er in juni een midweekje heen. Ben benieuwd hoe het daar is.
..
Dat is leuk zeg! Ik ben er nog niet geweest, maar het lijkt me erg gaaf. Veel plezier.

Laat je horen hoe het was?

Jennie
Laatst naar huttenheugte geweest, zwembad erg leuk park te massaal! Landal hoogvaals blijft favoriet, echt super park. Heideheuvel is ook leuk, landal over het algemeen wel leuk geen luxe zwembaden maar wel mooie huisjes ( en rust)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2011 00:38
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven