Ik heb iets gemist...

08-02-2013 11:19 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst als deze vraag en bijbehorende uitleg al 101 keer voorbij is gekomen; sorry

Maar vanwaar zijn er opeens zoveel "complete and utter bullshit" avatars? Is het een protest tegen de zinloosheid van het bestaan? Van het Vivaforum? Van het universum?
welke bedoel je?
Ik heb echt geen idee.

En al zou ik het wel weten dan loop ik grote kans geband te worden als ik erover begin.
OOOH DIE DUS!
Het moet wel een underground guerilla actie zijn.

Of het heeft met carnaval te maken.
Lees even terug op het moderator topic op Overige.
Verandering is soms goed.
Over Kettinkjes of armbandjes gaat het geloof ik.

En of die wel of niet via Viva verkocht mogen worden, wanneer wel, wanneer niet, via het prikbord.

En eerst wel, maar toen toch maar niet.

Toch? Zo iets.
quote:Galadriel schreef op 08 februari 2013 @ 11:28:

Over Kettinkjes of armbandjes gaat het geloof ik.

En of die wel of niet via Viva verkocht mogen worden, wanneer wel, wanneer niet, via het prikbord.

En eerst wel, maar toen toch maar niet.

Toch? Zo iets.Noooh. Het gaat wel over meer dan alleen dat. Maar dat is het-waar-niet-over-gesproken-mag-worden.
Het is anders heel simpel te vertellen hoor. Iemand had toestemming om iets te verkopen. Dat bleek echter structurele verkoop te zijn en niet incidenteel en je mag niet structureel verkopen volgens de regels. Daar was die persoon het niet mee eens omdat het blijkbaar een tijd goed is gegaan. Ipv blij te zijn dát ze een tijd tussen de mazen door was geglipt werd het erg onaangenaam kwa berichten. Het werd een kwestie van "waarom mag een ander wel" etc. Slaat nergens op want regels zijn nu eenmaal regels. maar goed, daar bemoeiden steeds meer mensen zich mee. En je word heus niet gebant als je dat verteld hier hoor. Maar dat kinderachtige gedoe op het moderator topic....
O oke,

O fuck nu ben ik ook nieuwsgierig.
quote:nina1966 schreef op 08 februari 2013 @ 11:29:

Het is anders heel simpel te vertellen hoor. Iemand had toestemming om iets te verkopen. Dat bleek echter structurele verkoop te zijn en niet incidenteel en je mag niet structureel verkopen volgens de regels. Daar was die persoon het niet mee eens omdat het blijkbaar een tijd goed is gegaan. Ipv blij te zijn dát ze een tijd tussen de mazen door was geglipt werd het erg onaangenaam kwa berichten. Het werd een kwestie van "waarom mag een ander wel" etc. Slaat nergens op want regels zijn nu eenmaal regels. maar goed, daar bemoeiden steeds meer mensen zich mee. En je word heus niet gebant als je dat verteld hier hoor. Maar dat kinderachtige gedoe op het moderator topic....Ik heb het al eerder tegen je gezegd. Het gaat om wel wat meer dan een paar armbandjes. En nee, daar mag niet over gesproken worden.
En dat er niet over gesproken mag worden dat is nu juist het hele punt.
quote:Orzoo schreef op 08 februari 2013 @ 11:29:

[...]

Noooh. Het gaat wel over meer dan alleen dat. Maar dat is het-waar-niet-over-gesproken-mag-worden.

Wat een onzin. Waarom zou daar niet GEWOON over geschreven mogen worden. De kinderachtige opmerkingen zoals je nu maakt, daar hadden ze denk ik de buik vol van. En het ging er wel om. Er werd alleen veel meer van gemaakt dan het was, net als je nu ook doet.

Iedere keer de opmerking "maar het mocht toch" etc Het mag niet, punt. Het was toestemming voor incidentele verkoop, niet voor structureel en op aanvraag nog wel. Dan moet ze gewoon een webshop beginnen.
quote:Orzoo schreef op 08 februari 2013 @ 11:26:

[...]

Daar valt niks terug te lezen hoor ivm driftige juniormod die alles verwijdert.Ik kon er anders genoeg uit op maken om te weten waar het over gaat.
Oke, nieuwsgierigheid is (grotendeels) bevredigd. Dank. En verder; vrede op aarde ofzo
quote:nina1966 schreef op 08 februari 2013 @ 11:32:

[...]

Wat een onzin. Waarom zou daar niet GEWOON over geschreven mogen worden. De kinderachtige opmerkingen zoals je nu maakt, daar hadden ze denk ik de buik vol van. En het ging er wel om. Er werd alleen veel meer van gemaakt dan het was, net als je nu ook doet.

Iedere keer de opmerking "maar het mocht toch" etc Het mag niet, punt. Het was toestemming voor incidentele verkoop, niet voor structureel en op aanvraag nog wel. Dan moet ze gewoon een webshop beginnen.En het gaat mij dus helemaal niet om die verkoop of armbandjes.
quote:Orzoo schreef op 08 februari 2013 @ 11:32:

En dat er niet over gesproken mag worden dat is nu juist het hele punt.

Tja, dat is nou eenmaal viva beleid. Al best wat jaartjes. Over beleid mag niet gesproken worden.

Dus wat is er nu nieuw en waarom zitten al die panty's weer in de knoop?
quote:nina1966 schreef op 08 februari 2013 @ 11:32:

[...]

Iedere keer de opmerking "maar het mocht toch" etc Het mag niet, punt. Het was toestemming voor incidentele verkoop, niet voor structureel en op aanvraag nog wel. Dan moet ze gewoon een webshop beginnen.

Ik ben het ZO met je eens! Al dat kinderachtige gespam op het moderatortopic, waarom? Gebruik dat topic nou gewoon waar het voor bedoeld is en open een ander topic als je perse wil discussieren. Is wel zo makkelijk voor die mensen die de ondankbare taak hebben ons forum leefbaar te houden. Het is toch onwerkbaar als je elke keer je verzoekjes moet vinden tussen tientallen nutteloze discussiepostings?

En die hints naar je-mag-er-niet-over-praten en het-is-veel-meer-dan-dat-maar-ik-mag-het-niet-uit-de-doeken-doen. Pfff, we zitten niet meer op school hoor! Logisch dat je er op het mod-topic niet over mag discussieren, maar dat is vanwege het doel van dat topic, als je in een ander topic beschaafd en volgens de regels (privacy e.d.) zegt wat je wil zeggen is er echt niets aan de hand hoor. Die wantrouwende paranoide sfeer maak je op deze manier helemaal zelf.
Spreuken 18:2
Lang, heul lang verhaal
quote:Lunax schreef op 08 februari 2013 @ 11:36:

[...]

Tja, dat is nou eenmaal viva beleid. Al best wat jaartjes. Over beleid mag niet gesproken worden.

Dus wat is er nu nieuw en waarom zitten al die panty's weer in de knoop?

Is ook niks nieuws. Maar dat betekent niet dat de panty's er nietw eer over in de knoop mogen.

Ik heb al stappen ondernomen verder en laat het proberen het in discussies OP het forum erover te hebben maar even voor wat het is want dat is dweilen met de kraan open.
quote:Satchel schreef op 08 februari 2013 @ 11:38:

[...]

Ik ben het ZO met je eens! Al dat kinderachtige gespam op het moderatortopic, waarom? Gebruik dat topic nou gewoon waar het voor bedoeld is en open een ander topic als je perse wil discussieren. Is wel zo makkelijk voor die mensen die de ondankbare taak hebben ons forum leefbaar te houden. Het is toch onwerkbaar als je elke keer je verzoekjes moet vinden tussen tientallen nutteloze discussiepostings?

En die hints naar je-mag-er-niet-over-praten en het-is-veel-meer-dan-dat-maar-ik-mag-het-niet-uit-de-doeken-doen. Pfff, we zitten niet meer op school hoor! Logisch dat je er op het mod-topic niet over mag discussieren, maar dat is vanwege het doel van dat topic, als je in een ander topic beschaafd en volgens de regels (privacy e.d.) zegt wat je wil zeggen is er echt niets aan de hand hoor. Die wantrouwende paranoide sfeer maak je op deze manier helemaal zelf.Goed. Open jij even een topic over het beleid en het gedrag van de mods. Kijken hoe goed dat gaat.
Gaan we weer richting een gate?
Gaat het over de armbandjes van Marbels/Mabels?
quote:wordtel schreef op 08 februari 2013 @ 11:41:

Gaat het over de armbandjes van Marbels/Mabels?Dat schijnt de aanleiding tot iets heel groots te zijn, maar wat willen ze niet zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven