Sparen
vrijdag 8 februari 2013 om 12:04
Bij mij gaat, wanneer ik mijn salaris binnenkrijg, direct een gedeelte naar de spaarrekening ( gata automatisch). Alles wat ik daarna overhou, gaat aan het eind van de maand, vlak voor de uitbetaling van mijn nieuwe salaris, naar de spaarrekening. Dat laatste komt niet vaak voor, maar alle beetjes zijn meegenomen.
vrijdag 8 februari 2013 om 12:37
vrijdag 8 februari 2013 om 12:38
vrijdag 8 februari 2013 om 14:04
vrijdag 8 februari 2013 om 14:39
ik ga verteren, anders pakt de staat het toch van je af; ze zitten nu met hun grijpgrage vingers in het appeltje voor de dorst van de ouderen en ik weet heel zeker; binnenkort gaat de belastingvrije grens voor iedereens spaargeld omlaag tot 2000 euro en van de rest kunnen ze nog meer kansarmen naar Nederland importeren.
it's a big club and you ain't in it
vrijdag 8 februari 2013 om 14:40
quote:rionyriony schreef op 08 februari 2013 @ 14:39:
ik ga verteren, anders pakt de staat het toch van je af; ze zitten nu met hun grijpgrage vingers in het appeltje voor de dorst van de ouderen en ik weet heel zeker; binnenkort gaat de belastingvrije grens voor iedereens spaargeld omlaag tot 2000 euro en van de rest kunnen ze nog meer kansarmen naar Nederland importeren.*aluhoedje pakt*
ik ga verteren, anders pakt de staat het toch van je af; ze zitten nu met hun grijpgrage vingers in het appeltje voor de dorst van de ouderen en ik weet heel zeker; binnenkort gaat de belastingvrije grens voor iedereens spaargeld omlaag tot 2000 euro en van de rest kunnen ze nog meer kansarmen naar Nederland importeren.*aluhoedje pakt*
vrijdag 8 februari 2013 om 14:44
quote:paque_pink schreef op 08 februari 2013 @ 14:40:
[...]
*aluhoedje pakt*wat zei dr Phil hier ook alweer over: "de beste voorspeller voor toekomstige gedrag is het gedrag in het verleden". Of zoiets. En ik voeg toe: als het ongestraft kan gebeuren zal het steeds erger worden.
[...]
*aluhoedje pakt*wat zei dr Phil hier ook alweer over: "de beste voorspeller voor toekomstige gedrag is het gedrag in het verleden". Of zoiets. En ik voeg toe: als het ongestraft kan gebeuren zal het steeds erger worden.
it's a big club and you ain't in it
vrijdag 8 februari 2013 om 17:13
quote:tulpje21 schreef op 08 februari 2013 @ 12:37:
Ik zet elke maand exact het bedrag wat ik aan salaris ontvang, op mn spaarrekening. Wat aan het eind van de maand overblijft gaat naar de spaarrekening. Daarna begin ik dus weer met het bedrag aan salaris.Duidelijk!
Ik zet elke maand exact het bedrag wat ik aan salaris ontvang, op mn spaarrekening. Wat aan het eind van de maand overblijft gaat naar de spaarrekening. Daarna begin ik dus weer met het bedrag aan salaris.Duidelijk!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 8 februari 2013 om 18:24
Tulpje wat je hier opschrijft is dat je elke maand je hele maandsalaris op je spaarrekening zet en dan ook nog eens wat overblijft erbij. Je hebt de kip met de gouden eieren gevonden geloof ik! Of bedoel je alleen de middelste zin: je spaart wat je aan het eind van de maand over hebt van je salaris?