Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Er was trouwens nog wat uitverkoop, dus ik heb bij Steps een super mooi zwart colbert met kant motief en een donkergrijze broek met 70 procent korting voor samen 35 euro. Ze hadden nog best veel leuke dingen, helaas niet in mijn maat. Ik wil nu de New York cheesecake van de laatste Allerhande maken, ik ben benieuwd of het gaat lukken.
Ooh die blazer ken ik wel, die is idd mooi. Heb je effen zwarte of nog een andere ondergrond kleur?

Ik heb nu een groen jurkje aan met diezelfde kanten print, haha.

En shit, vergeten de allerhande mee te nemen van de super gister....
Ceci ik heb de effen, en de groene jurk is prachtig, die wou ik ook kopen maar helaas was het niet meer in mijn maat. Ik houd mijn hart vast voor de cheesecake, ik heb het recept gevolgd maar de vulling is erg dun. Ik ben hoop dat het gaat lukken want ik ben dol op cheesecake, met fambozen of amarena kersen bovenop jam jam
Ceci ik vind alle jurken die jij in de must have topic hebt geplaatst erggg mooi. Waar kan je zulke prachtige kleding kopen? En mag ik vragen wat voor studie je doet? Als het niet geheim is natuurlijk.... Studeer je in de zomer af? Veel succes!
Ik doe een studie in de letteren Lorenne.

De geposte jurken zijn vintage, en ze komen van xtabay.blogspot.nl

Alleen allemaal ieniemienie maatjes, dus misschien wordt het wel een repro, zoals deze.

er moet wel een petticoat onder, voor het ultieme New Look effect, maar die heb ik wel.
quote:missdaisyduke schreef op 08 februari 2013 @ 22:56:

met lagere hakken zou ik dit wel willen dragen

[img]http://media-cache-ec2.pinterest.com/19 ... ec4370.jpg[/img]

Die outfit is leuk waar komt het vandaan?

Met mij gaat het goed, woon nu al een paar dagen thuis. Het is erg wennen weer.. Maar het is het beste zo..
Nou de nagelstickers van de bigbazar waren niet echt fijn. Iig bij mij blijven ze niet zitten. Bij de randen blijft het los zitten.. en bij uiteinden van mijn nagels blijft het ook niet plakken. Erg jammer , zag op internet wel leuke resultaten maar dat zijn dan denk ik duurdere varianten geweest..
Jammer van de stickers cookie. Die outfit stond op pinterest.

Wat zal het wennen zijn voor je, bij je ouders te wonen weer. Sta je wel ingeschreven / wil je alleen gaan wonen, of gaat het wel goed thuis? Ik hoop dat het een beetje gezellig is en je steun aam je ouders hebt. En dat je tzt fijn een eigen plekje vindt.

bij omoda te koop... voor 175 euro.. zucht...
Cookie leuk dat je nog iets laat weten over hoe het met je gaat...het zal geen makkelijke periode zijn maar er komen zeker nog een leuke jongen in jouw leven @ Missd van welke merk zijn die schoenen? Ik vind ze niet mooi, te veel kleuren door elkaar en bovendien veel te duur Zou je ze willen kopen dan?
Ladies, ik schaam me erg, zit op een zaterdagavond gewoon in mijn eentje wijn te drinken ! Even een dipje en geen zin om uit te gaan, en vervolgens toch spijt krijgen omdat het in je eentje ook wel eens saai is. Bah..
Ik bn trouwens op zoek naar pumps in deze kleur :

maar dan niet deze

als jullie iets hebben gezien dat daarop lijkt...
zo'n stijl vind ik ook leuk. Ben stiekem best wel tuttig merk ik

hee ladys, wat is pinterest? toch een site om fotos te uploaden of een winkel snel mijn laptop eens fiksen dan kan ik gemakkelijker kijken!

nja met mijn loon zal het nier lukken om op mezelf te gaan nu. Hier zijn er ook maar weinig kamers en dat is toch allemaal delen enzo. En voor nu ben ik.blij dat ik niemand echt op mn lip heb zitten.

Ik heb mijn kamer leuk in gedeeld. kast bed bureau bureaustoel staat er in. Dus ondanks de minimale ruimte is het gelukt.

Voor nu kan ik een spaarrekening opbouwen. Hield eerst nooit over en nu ik maar klein beetje huur moet mee betalen zal ik vast en zeker meer overhouden. Sparen voor rijbewijs en auto zal ook makkelijker gaan op deze manier.

t gaat dus wel goed. Wel moeilijk op sommige momenten want soms mis je het wel. Maar ik weet gewoon dat dit voor nu gewoon beter is. Alles zal wel goedkomen

ligt er bij jullie ook een flink pak sneeuw??
ingeschreven sta ik nog niet. Nog maar ff met ouders over hebben. Aangezien ik zelf nooit genoeg verdien om het te financieren op dit moment. Als ik 23 ben verdien ik wel meer. Maar dat duurt nog even ;)

en over het wijntje gesproken, soms is het wel lekker, om er even van te genieten
Cookie pas op met pinterest het is zeer verslavend! je kan inderdaad foto s uploaden( pin) maar je kan ook foto s ' lenen' van andere leden, (repin) heet het. Ik pas op met foto s uloaden die niet van mij zijn, tenzij er een grote roze P erbij staat. Zie bijvoorbeeld bij webwinkels en sommige blogs, die zijn natuurlijk erg blij met de gratis reclame Het idee erachter is om mensen met dezelfde smaak/ passie bij elkaar te brengen. Het is niet alleen voor mode maar ook voor interieur, recepten, etc.
Ik drink ook een wijntje wel eens hoor, bij het eten maar ook een tweede meestal in het weekend. Ik vind zoete wijnen erg lekker, zoals de griekse Imiglikos en Samos
Oh ik snapte het nog niet helemaal. Ik probeerde de foto te zoeken om te kijken of er bij staat van welke winkel het komt maar kon het niet vinden. Ga het zelf niet gebruiken maar was benieuwd waar de kleding vandaan kwam .

Ik lust helaas niets met alcohol er in. Ik denk dat het aan de alcohol ligt ofzo
Een wijntje op de zaterdag avond is heerlijk toch, niet voor schamen! Is je dipje alweer iets verholpen Cosima?

Fijn om te horen dat je een plekje hebt gevonden Cookie!
Een wijntje drinken op zaterdagavond is toch prima? Zo lang je maar niet in je eentje de fles leegzuipt. ;)
Oh ja en weer sneeuw. Bah, ik moet vandaag met de trein, hoop dat alles rijdt.

En dan nog niet eens het outfitprobleem gehad.
Welk outfitprobleem ceci?

Cosima een wijntje mag best hoor! Hoop voor je dat je er geen kater aan overhoudt.

Hier slobberdag, maar als ik naar de optocht wil zal ik toch even mij fleecepak moeten ruilen voor normale kleding.

Ik wilde vanochtend een sneeuwpop maken maar de sneeuw plakte niet meer
Cookie mijn vriend lust ook geen alcohol. Het bestaat

Enige wat hij weg krijgt zijn cocktails maar dat was meer omdat ik hem toch wel 1x beschonken wilde meemaken (hij vond het niks dus ons cocktail avontuur blijft bij die ene keer.;; helaas...)
Het grote schoenenprobleem, missdaisyduke. Ik heb vooral heel veel pumps en hoge hakken en dat is niet zo praktisch met sneeuw.
@ Ceci dat schoenen probleem herken ik ook. Ik vind laarzen in het algemeen niet mooi onder een jurk/ rok. Ik heb ook heel veel pumps en weinig laarzen. Ik draag ze ook alleen als het sneuwt of vriest. Voor de rest draag ik in de winter het liefst enkellaarsjes of pumps met 100 den panty' s. Grappig dat je een studie in de letteren doet, ik dacht eigenlijk dat je iets met mode / vintage gerelateerd studeert, geen idee hoe ik eraan kwam , waarschijnlijk door de vintage topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven