Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Haha DaisyDuke, ik neem echt geen foto van mijn lelijke nagels maar je weet zeker wat ik bedoel, dat het tipje van je nagels in tweeen gesplitst is ?
cosima, ik heb 1 gespleten nagel (daar heb ik ooit net te ver in gesneden en die groeit nu heel irritant) ik wist niet dat je dat ook kon krijgen van nagellak... ik dacht meer aan 2 nagels op elkaar of met een rand erin ofzo ??

Gelnagels kunnen echt heel mooi zijn inderdaad, FD! ik ken ook iemand die ze heel natuurlijk heeft en dat is echt prachtig. Ikzelf vind het bij mij niet nodig, op die ene mislukkeling na heb ik mooie sterke nagels van mezelf, ook met vaak nagellak op (lucky me!) mijn tenen daarentegen kunnen veel minder goed tegen nagellak dus daar draag ik het eigenlijk nooit meer op. Of ik haal het er na een paar dagen weer af en gun ze weer wat rust.
Laatst ging het hier over de belachelijke prijzen op Marktplaats.

Ik kwam er weer eentje tegen net:

Een jeans van de Mango (met prijskaartje, te klein gekocht) voor 29,95 . Ik heb die broek toevallig afgelopen weekend gepast bij de Mango en daar kost ie nu 19,95 (in de sale)
Blusher dat is mega vervelend! Dus als je nog verzendkosten had betaald was je nog dubbel kwijt ook. Om die reden kijk ik zelden op MP. Er zijn vast leuke dingen voor weinig maar ik houd niet van afdwingen en bovendien ben ik bang dat ik opgelicht zou worden.

Nagellakverdunner bestaat zeker. Toet nu toe gebruikte ik nagellakremover om mijn stroperige nagellak te verdunnen. Maar na korte tijd droogt het erger uit. Ik probeer nog bij de Douglas anders bestel ik het online. Ik heb te veel nagellak die te dik is geworden en heb geen zin of geld om nieuwe te kopen.

http://www.pinkypolish.nl/2011/06/29/ti ... verdunner/
Nog wat plaatjes met een van mijn favoriete bloggers:

Wauw dat is een mooie dame, Lorenne! Wel héél dun maar het staat haar erg goed. Erg classy!

Balen van je nagellakjes.

Ik was vorige week bij expo waar alle handtassen 15,- waren, hele winkel was -70% wegens failliet. Iemand had fe tassen voor de volle mep op marktplaats gezet van t weekend. Dan vaal ik (dat ik dat zelf niet heb gedaan)

Ik heb leuke schoenen gevonden op MP. Ze komen als t goed is donderdag. Opgelicht ben ik 1x maar ik heb al minstens 100X gehandeld daar. Gelukkig was het een redelijk 'klein' bedrag alhoewel ik het destijds eigenlijk niet kon missen (70 euro geloof ik)
Ik bedoelde 'dan baal ik' natuurlijk.

Maar het is een kwestie van instinct - achteraf wist ik dat het niet goed zat toen. Verder moet je gewoon wat geluk hebben. Over te algemeen verkoop ik er meer dan dat ik koop. Je komt er echter ook vaak leuke webshops of winkeltjes tegen die je anders nooit zou hebben gevonden. En ik heb er ooit een baan gevonden
Oehhhhhhhh mooie foto's!

Ik ben dol op Marktplaats. Om te shoppen vooral. Ik verkoop alleen spullen die wat 'duurder' zijn (alsnog een fractie van de nieuwwaarde) omdat ik graag echt mooie dingen verkoop. Ipv de veel voorkomende 'kastopruimingen' etc.. Ben zelf vrijwel nooit teleurgesteld door een aankoop :D
Darling en Missd jullie hebben zo te lezen de MPfactor Ik heb dat helaas niet...Ik geloof zeker dat je mooie dingen kunt scoren als je een goed 'neus' voor hebt. Ik zou vooral geintereseerd zijn in vintage sieraden en in een mooie (merk) tas omdat ik me geen nieuwe kan permiteren. Maar met beide durf ik geen risico te nemen. Darling kan je misschien ook hier laten weten als je leuke dingen op mp zet? Jij hebt een geweldig smaak en van jou zou ik zeker willen kopen want jij bent te vertrouwen
Darling ik heb een vriendin gevraagd om op fb in te loggen want ik was zeer benieuwd naar de vintage cursus. Toen zag ik dat hij ' savonds is tot 22.00. Het is voor mij helaas niet haalbaar. Ik woon op ruim een uur afstand en ik zie het niet zo zitten om zo laat in de trein te stappen in mijn eentje. Ik weet zeker dat het een succes zal worden en als je besluit om het te herhalen kun je misschien overwegen om het in het weekend overdag te houden? Dan zou mooi gecombineerd worden met een bezoek aan de vintage winkels die jij steeds noemt
Helaas is de locatie overdag een kapsalon, vandaar het tijdstip! Maar wie weet komt er nog een leuke nieuwe gelegenheid... of op een zondag misschien.

Er staat wel in de planning, als de cursus een succes is, om een shoptour als volgende stap in te plannen. Maar dit staat nog in de kinderschoenen

Wat voor soort spulletjes zou je zoeken op MP Lorenne?
Over kapsalons gesproken... ik heb volgende week een afspraak bij Madame,, dan wordt het geknipt en gekleurd. Hard nodig. :-)
Lorenne, het is een beetje afgaan op je gevoel... Ik zou vooral goed kijken naar de omschrijving, is het uitgebreid, prijs, maten en conditie erbij? En de foto's... ik koop alleen als het duidelijke, zelfgemaakte foto's zijn (en dan nog meerdere foto's). Geen plaatjes die overduidelijk van een website zijn geplukt.
Darling ik zoek vooral vintage sieraden, ik ben gek op parels, sieraden met een camee en op broches. Bijvoorbeeld van die ronde die je op een overhemd/ blouse vast maakt net onder jouw nek ( rechte foto). Met kleding durf ik nog niet, die moet ik eerst passen en zien. Het probleem is dat ik geen verstand heb van echte vintage, van vintage merken en geen verschil kan maken tussen vintage en tweedehands. Ik probeer me in te verdiepen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik zoek een boek of een website waarmee ik een start kan maken. Daarom vind ik het zo jammer dat ik niet aanwezig kan zijn op jouw cursus :(

Voorbeelden met wat ik mooi vind, maar dan in een betaalbare versie
Ja mooi hoor! Ik verkoop zelf weinig tot geen sieraden..... geen zeg maar gerust haha. Maar zou wel een collectie aan willen leggen als ik dit weer zo zie (L)
Mooie sieraden Lorenne!
Wat is het hier rustig !

Leuke outfit :

Die outfit is idd leuk, ik zou die zo kunnen namaken.

Ik zoek zelf nog een ruitjesjurk of een cirkelrok met ruitjes of andere vrolijke prints.

Jammer genoeg wordt Miss Candyfloss niet zoveel verkocht in Nederland, en dan alleen nog de wat 'veiligere' kleding. Ik wil juist dit.

Dit is ook leuk

en ik aas op deze

Helaas is m'n maat uitverkocht. En deze variant is niet verkrijgbaar in NL.

De laatsten zijn leuk Ceci !! Ik ben zelf niet zo van de ruitjes. Wel als het gedragen is door een sexy bouwvakker à la Mike Delfino

Ook leuk :

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven