Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Hier juist een laarzen lover ook onder jurkjes en rokjes! Ligt er wel aan wat voor rok, bij een kokermodel vaak mooier dan een wijde rok. Pumps vind ik toch te onpraktisch. Enkellaarzen heb ik 2 paar maar de knielaarzen blijven favoriet hier

Ik trek gewoon mn lompe snowboots aan buiten. Maar ket een sterke hond moet je niet op naaldhakken proberen te wandelen.
Ik vind de schnee ook maar poep. Heb zoveel zin in de lente.... heerlijk de ramen open en in het zonnetje zijn (L) lekker koud drankje.... genieten!
Volgens mij bedoel je sneeuw ? Ik vind sneuw niet leuk maar ik vind het wel prachtig als het sneeuwt en alles langzaam wit wordt. Gisteren avond vond ik het echt een plaatje om naar te kijken, nu ben ik er alweer zat

Katze im Schnee
Lorenne, Schnee is Duits en volgens mij is jouw 'sneuw' (snuw) Brabants

Maar van mij mag die witte troep ook wel weer weg, gelukkig is het overal waar de zon op heeft gestaan al wat weg.

De optocht begon (natuurlijk) te laat dus eerst 3 kwartier zitten wachten op een terras, maar bediening kwam niet, dus maar weer gaan lopen em nog zo'n 10 min optocht gekeken. Kreeg het toch wel koud en de hond ook (hij vond het trouwens fantastisch dat ie mee mocht en ligt nu heerlijk warm te worden in an mand)

Ik ook maar eens opwarmen met een kop koffie en bonbonbloc mjammie

Trouwens de krant heeft een foto van me gemaakt dus misschien sta ik nog ergens in binnenkort 8-) want ondanks dat ik geen echte carnavalsvierder ben, had ik me wel 'verkleed' met, bloemen en een pruik en zeer foute make up
Ha ha missd bedankt voor de uitleg, blijkbaar is mijn Nederlands nog slechter dan mijn Duits (facepalm)
quote:Lorenne schreef op 10 februari 2013 @ 12:46:

@ Ceci dat schoenen probleem herken ik ook. Ik vind laarzen in het algemeen niet mooi onder een jurk/ rok. Ik heb ook heel veel pumps en weinig laarzen. Ik draag ze ook alleen als het sneuwt of vriest. Voor de rest draag ik in de winter het liefst enkellaarsjes of pumps met 100 den panty' s. Grappig dat je een studie in de letteren doet, ik dacht eigenlijk dat je iets met mode / vintage gerelateerd studeert, geen idee hoe ik eraan kwam , waarschijnlijk door de vintage topic

Wisselt eigenlijk, ik vind dat alleen elegante laarzen mooi onder een jurk of rok staan. Ik heb alleen nauwelijks platte elegante schoenen omdat ik ze vaak lomp vind.

Ik ben afgestudeerd op een onderzoek over een modetijdschrift achter de Berlijnse Muur, dus helemaal fout was je gok niet, haha.
Nou,geen kater gehad, wel een enorme koortslip en mega vermoeidheid ! Het is hier zo stil en grijs (typisch zondag) dat ik zo wel weer in slaap kan vallen voor de tv *facepalm smiley* :-)
quote:fiftiesdarling schreef op 10 februari 2013 @ 13:21:

Ik vind de schnee ook maar poep. Heb zoveel zin in de lente.... heerlijk de ramen open en in het zonnetje zijn (L) lekker koud drankje.... genieten!Ik kijk alweer uit naar het 1e biertje op een terras.
hij doet 't hij doet 't. hier dan het Jurkje.

ik ga nog eens terug naar de triumph winkel, want ik vind het een fantastische pasvorm hebben en voel me er serieus beter door als ik het aan heb!

hebben jullie dat nou ook???
Missd is dat het shapedress die jij bedoelde?Ik vind de vorm mooi, leuk de kant details, de kleur wat minder. Werkt het een beetje? Ik heb ook eentje nodig voor onder strakke jurken, maar ik zou het liefst voor een zwarte of een huidskleurige gaan.
Ik voel me inderdaad ook beter en mooier als ik leuke lingerie draag Alle vrouwen (en mannen) kunnen een mooi lingerie setje op prijs stellen toch?
hi lorenne, ik vond de kleur juist erg mooi, niet zo standaard. Ik hou van luipaardprintjes

Het scheelt ook dat deze was afgeprijsd, van 85 naar 25 euro. Voor de volle mep had ik m nooit gekocht. Heb er net nog 1 besteld een taupe achtige kleur maar dan 1 waar nog een beha onder moet. Ook een high waist broekje van Trinny & Susannah:

en het broekje:

Wow dat taupe jurkje is erg mooi! Welke maat zou ik moeten bestellen? Mijn eigen maat of een maatje kleiner? Ik heb maat M...op welke website heb je besteld? Bij Triumph zelf?
er staat een maattabel bij geloof ik, ik heb 'm in 38 besteld. Die bovenste ging op cupmaat maar waar ik triumph beha's mt 75 c draag (opgemeten door verkoopster in speciaalzaak) is dit jurkje 80 b en past perfect. ik hoop maar dat het 2e jurkje ook zo mooi past.

het is mede dankzij jullie en jullie inspiratie en mode-praat hier, dat de dame in mij plotseling weer is wakker geworden en opgestaan, en laat de dame nu net afgelopen week en financiele meevaller hebben gehad. Meteen goed gebruik van maken, en eens nagedacht over wat ík nu eigenlijk wil dragen, wat ík wil uitstralen en hoe ik me wil voelen als ik in de spiegel kijk.

Ik merk nu al dat ik weer opener ben naar mensen in het algemeen, en dat ik me gewoon echt beter voel door wat meer moeite in mijn outfits te steken. Ik wil dit dan ook zeker blijven doen, en veel vergelijken en zoeken op internet scheelt heel erg veel centen.

Op zalando net een kortingscode ingevuld waarmee je 12% bovenop al afgeprijsde dingen kreeg. Jammer genoeg kun je bij zalando niet kortingstapelen met codes, zoals bij H&m wel kan. Maar ik twijfelde nog over een paar schoenen dus als ik die los bestel voer ik een andere code in. Ik weet niet of ze het bijhouden of je 1 code in 2 bestellingen gebruikt, lijkt me van wel eigenlijk.
oh ik heb besteld op zalando, lorenne. hij was (uiteraard, anders had ik m niet gekocht) afgeprijsd.
deze heb ik ook besteld (Anna field bij zalando):

en deze van Caprice ook bij zalando:

ben vooral erg benieuwd naar die onderste, heb ooit eerder laarzen van caprice gehad en die waren heerlijk zacht en mooie kwaliteit. En een prachtig (superzachte) voering!
ik ben alleen bang dat de hak net te hoog is voor me...
Ik moest even bij-lezen :-)

Leuke laarzen missD. Ik had gisteren bij de Tango hele leuke half hoge laarjes aan maar waren helaas te groot en een maat kleiner hadden ze niet meer. Mooie rood/bruine kleur. Ook nog met 70% korting dus ze waren heel goedkoop.

Bij de Mango heb ik in de sale nog een bordeauxrood t-shirtje gekocht voor maar 4,95. Verder nog een vestje bij de kringloop voor drie euro.

Ik heb vanmiddag op Marktplaats nog even bij de spijkerbroeken gekeken. Er staat genoeg op maar de prijzen vond ik wat tegenvallen. 10 euro voor een H&M broek (zonder verzendkosten) vind ik niet echt een koopje.
@ Blusher ik dacht dat Tango al failiet was? Ik vond het zeer jammer toen ik het hoorde want het was een van mijn favoriete merken. Ik vind MP altijd tegenvallen wat koopjes betreft. Ik denk dat het alleen handig is voor merk spullen. @ Missd de onderste laarzen zijn helemaal mijn smaak! Leuk dat je meer mode en uiterlijk bewust bent geworden en het klopt ook, als je goed in jouw vel zit straal je het ook uit. En ik vind het ook super leuk om tips met jullie uit te wisselen. By the way ik ben op zoek naar nagellakverdunner. Alle mijn Catrice nagellakjes zijn te dik, de meeste zijn pas 1 keer gebruikt :( Ik ben bij Kruidvat , Etos, V en D en ICI Paris geweest maar ze hebben het niet. Weet iemand waar ik het kan vinden?
De onderste laarzen vind ik ook erg mooi, MissD !

Lorenne, wat is nagellakverdunner ? Ik gebruik t niet... Denken jullie eigenlijk dat t wel goed is om elke dag nagellak op te hebben ? Ik krijg zo snel kapotte of dubbele nagels !
Ik draag zeker niet elke dag nagellak. Gekleurde draag ik denk ik een keer per maand of zo, toevallig nu weer wel. Ik draag wel meestaal op zijn minst een basecoat met een beetje glans, anders zien mijn nagels onverzoorgd uit vind ik. Maar ik laat ze ook 'ademen' hoor, dat zeker.
hey Blusher leuk dat je ook weer even iets komt posten. Watjammer van de laarsjes bij tango, tja maar niet meer voorradig is 1 van de grootste (eigenlijk, het enige....) nadeel aan spullen in de sale kopen.

Leuk dat je weer iets hebt kunnen vinden bij de kringloop!

Ik zou ook eens op kringlopen-tocht moeten hier in de stad, ben tot nu toe maarbij 1 zaak geweest maar er zijn er echt veel en veel meer hier. Nadeel van telkens verhuizen is telkens een nieuwe stad moeten 'uitvinden': waar ga ik shoppen, wat is de snelste route, waar zit die ene winkel ook weer, oh shit waar heb ik mn fiets nu toch staan????

zo loop ik geregeld nog wat afwezig door de stad omdat ik zo moet nadenken bij alles. Ben blij als dat allemaal wat meer went (ik woon hier nu bijna 8 maanden maar niet midden in centrum ofzo)

Tja marktplaats prijzen, wat zal ik ervan zeggen... sommige verkopers denken echt goud in handen te hebben, of hebben geen flauw benul van goede prijzen waarvoor je het ook nog eens echt kwijt raakt.

Ik heb op mp een paar leuke t strap schoentjes (met trechter ipv naaldhak, wat ik eigenlijk wilde) gevonden en ben nu nog op zoek naar een mooie grote tas.

NAgellakverdunner, nooit van gehoord! ik wist niet eens dat dat bestaat joh!

Ennuh cosima post eens een foto'tje van jouw dubbele nagels want ik heb nog nooit dubbele nagels gezien en kan me er niks bij voorstellen?! krijg nu allemaal hele vreemde beelden

Of het slecht is weet ik niet, ik denk dat het (net als met je huid) ook met een zekere tolerantie te maken heeft. Sommige mensen krijgen ook uitslag / last van huid als ze dagelijks iets erop smeren.

Ik kan me voorstellen dat het beter is om je lak er s nachts af te halen maar dan heb je er wel héél veel werk aan. Dan beter bijv 1x per maand een paar dagen niet ofzo.

Ik heb al een paar weken geen lak op gehad, heb mn nagels gepolijst en ze zijn kort dus vind het dan ook minder nodig; ze zien er dan al netter uit vanzelf.

Fijne dag allemaal!
Ik zag laatst iemand met schitterende gel nagels. Hoewel ik het nooit zelf zou nemen, was het bij haar zo natuurlijk dat ik wel begrijp dat je die laat zetten. Ik heb ook snel kapotte nagels als ik veel lak... helaas de downside van dat nagellakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven