Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier gisteravond die Spaanse film gezien?
quote:Mocy schreef op 09 februari 2013 @ 23:07:

Morgenavond komt er, dacht ik, ook weer een Ned. nieuwe serie: Cell? Las er een stukje over, lijkt me wel wat. Met Daan Schuurmans.Die ga ik wel kijken.
quote:Mocy schreef op 09 februari 2013 @ 23:07:

Heeft iemand hier gisteravond die Spaanse film gezien?Ja! Mooi he?
Ik heb gisteravond Intouchables gezien. Wat een mooie film is dat!
Weten jullie toevallig een oma middeltje voor keelpijn? Ik kan geen thee met honing meer zien
quote:zegmaarAns schreef op 09 februari 2013 @ 23:09:

Ik heb gisteravond Intouchables gezien. Wat een mooie film is dat!Daar was ik diep van onder de indruk. Is nog waargebeurd ook.
quote:Jonari schreef op 09 februari 2013 @ 23:08:

[...]

Ja! Mooi he?Ppffff, indrukwekkend, confronterend, tranentrekkend. Afijn, heeft veel indruk op me gemaakt.
Ik zit nu de film op 13 e street te kijken. Pfff, ook geen film om meteen in slaap te vallen. hahahah. Van de week een paar keer Dexter gekeken terwijl ik er niet van hou, ook eentje waarvan je wakker blijft. En nog irritanter op 13, dan zenden ze er 2 uit en de derde met de ontknoping niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:slevin schreef op 09 februari 2013 @ 23:10:

Weten jullie toevallig een oma middeltje voor keelpijn? Ik kan geen thee met honing meer zienWhisky of cognac
Ik wilde ook de heineken ontvoering kijken, maar sukkel die ik ben, ik dacht dat ie op ned 1 kwam.... gemist dus.

Die Spaanse film heb ik een heel klein stukje van gezien, maar ben in slaap gevallen. Volgens mij wel de moeite waard om nog even te downloaden.
Ja, intouchables vond ik ook goed.
quote:maroon5 schreef op 09 februari 2013 @ 23:11:

Ik wilde ook de heineken ontvoering kijken, maar sukkel die ik ben, ik dacht dat ie op ned 1 kwam.... gemist dus.

Die Spaanse film heb ik een heel klein stukje van gezien, maar ben in slaap gevallen. Volgens mij wel de moeite waard om nog even te downloaden.Ja, echt de moeite waard.
Yasmijn dat heb ik helaas niet ;)
quote:Jonari schreef op 09 februari 2013 @ 23:04:

Was het wat, Myleen? Die nieuwe serie bedoel ik.Nee helemaal niets. Bij gebrek aan beter dat die op de achtergrond aan stond. Geen aanrader.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga van de week met zoon naar Django Unchained.

Ik hou van Tarantino.
quote:slevin schreef op 09 februari 2013 @ 23:13:

Yasmijn dat heb ik helaas niet ;)

*gooit een bel cognac naar Slevin*

Vang!

Die Spaanse film heb ik een heel klein stukje van gezien, maar ben in slaap gevallen. Volgens mij wel de moeite waard om nog even te downloaden.Hij is echt prachtig, Mar. Zeker de moeite waard.

Die Spaanse film heb ik een heel klein stukje van gezien, maar ben in slaap gevallen. Volgens mij wel de moeite waard om nog even te downloaden.Hier is de herhaling;

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1324767
Gevangen!!! Neem gretig een slok
quote:slevin schreef op 09 februari 2013 @ 23:18:

Gevangen!!! Neem gretig een slokDaar knap je van op. Als ik een verkoudheid voel opnemen dan neem ik een glas (of 2 ) en dan ben ik zo weer boven jan.
Voor Slevin
Oeh Django wil ik ook wel zien ja, ben ook dol op Tarantino, nog niet zo lang geleden waren de beide Kill Bills er weer op
Uit de tips van Jo:

Doe bij beginnende keelpijn, 's avonds voor het slapen gaan een koude natte opgerolde theedoek om je hals, daarover een opgerolde plastic zak (broeieffect)en als laatste een wollen shawl. 's morgens is je keelpijn over.

- C. Kuyte

Je doet alleen geen oog meer dicht.
Dat gorgelen met jonge jenever trekt mij eigenlijk nog het meest.
Dank je jonari ik ga nu ff gorgelen met lauw zout water.

En die andere tip is iets te extreem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven