Dronken collega
zondag 10 februari 2013 om 00:31
Onlangs uit eten met groep vh werk geweest. Tijdens het eten vroeg ik me al af waar al die flessen wijn heen gingen die ik in hoog tempo voorbij zag komen. Na het eten met een paar nog even het cafe in gegaan en daar bleek 1 collega nogal bijdehante ontboezemingen te gaan doen. We wilden haar naar huis brengen maar ze gaf geen adres, en achterlaten durfden we haar niet. Een paar uur later hebben we uiteindelijk maar de politie gebeld omdat er niets mee te beginnen was. Die hebben haar aangehouden en meegenomen. Terecht denk ik. Nu zie ik haar af en toe op het werk en dan merk je dat zij dan opeens net als ik dan erg gewoon gaat doen. Ongemakkelijk dus. Is dat iets om te bespreken of zo laten ? Van beide weet ik niet wat we ermee opschieten. Ik heb het niet verder verteld, de andere collega's die erbij waren denk ik ook niet. Waarschijnlijk wordt ze er uitgekegeld als het bekend wordt. Ik zit niet te wachten op dit soort kennis/verantwoordelijkheden.
zondag 10 februari 2013 om 01:24
zondag 10 februari 2013 om 01:30
quote:alie_mentatie schreef op 10 februari 2013 @ 01:14:
Ik vind het nog vreemder dat de politie hiervoor gaat komen. De stad is iedere avond vol met zatlappen die niet naar huis willen. Stel je voor dat ze die allemaal mee naar het bureau nemen.
Inderdaad!
Ik denk dat het wel nog gezellig kan worden als je die met z'n allen in één cel zet.
Ik vind het nog vreemder dat de politie hiervoor gaat komen. De stad is iedere avond vol met zatlappen die niet naar huis willen. Stel je voor dat ze die allemaal mee naar het bureau nemen.
Inderdaad!
Ik denk dat het wel nog gezellig kan worden als je die met z'n allen in één cel zet.
zondag 10 februari 2013 om 01:40
Hoe gaat zo'n telefoongesprek vraag ik me dan af.
112 zegt u het maar:
Ja hallo met Dinges566, zeg ik zit hier in cafe Huppeldepup met mijn collega's Frits, Henk, Annie en Karolien. En nu heeft Karolien allerlei ontboezemingen gedaan
Is dit een noodgeval mevrouw?
Ja nou, dat kan je wel zeggen, want Frits, Henk, Annie en ik willen graag naar huis, maar met Karolien valt niks te beginnen. Die heb alle wijn opgezopen.
Kunt u uw collega niet naar huis brengen mevrouw?
Nee dat is nu net het probleem want zoals ik al zei heeft ze alle wijn opgezopen en nu weigert ze haar adres te vertellen. En we zitten dus in cafe huppeldepup met die ontboezemingen, maar ik wil naar huis want ik moet morgen een dienst draaien op de postkamer. Maar ja kunnen we haar zo maar achterlaten?
Is de patient bij kennis?
Ja, ze maakt ons helemaal gek met die rare verhalen.
Nou mevrouwtje, dat klinkt ernstig, blijft u aan de lijn hangen dan sturen we het surveillanceteam erop af.
112 zegt u het maar:
Ja hallo met Dinges566, zeg ik zit hier in cafe Huppeldepup met mijn collega's Frits, Henk, Annie en Karolien. En nu heeft Karolien allerlei ontboezemingen gedaan
Is dit een noodgeval mevrouw?
Ja nou, dat kan je wel zeggen, want Frits, Henk, Annie en ik willen graag naar huis, maar met Karolien valt niks te beginnen. Die heb alle wijn opgezopen.
Kunt u uw collega niet naar huis brengen mevrouw?
Nee dat is nu net het probleem want zoals ik al zei heeft ze alle wijn opgezopen en nu weigert ze haar adres te vertellen. En we zitten dus in cafe huppeldepup met die ontboezemingen, maar ik wil naar huis want ik moet morgen een dienst draaien op de postkamer. Maar ja kunnen we haar zo maar achterlaten?
Is de patient bij kennis?
Ja, ze maakt ons helemaal gek met die rare verhalen.
Nou mevrouwtje, dat klinkt ernstig, blijft u aan de lijn hangen dan sturen we het surveillanceteam erop af.
zondag 10 februari 2013 om 01:40
Ik zou ook direct de politie bellen als een zatte collega haar adres niet zou willen geven. Natuurlijk vermoed ik dan direct een weedplantage. Hoe kan ze anders al die dure flessen wijn bekostigen? Ik voel me dan moreel verplicht om direct de politie op de hoogte te stellen van mijn bevindingen, stel je voor dat ze ook nog eens stroom illegaal aftapte en het hele rijtje hierdoor 's nachts in de fik vliegt en er dan dooien vallen.....Bovendien, het zal je kind maar zijn, aan de drugs.
zondag 10 februari 2013 om 01:49
hier het gesprek van de meldkamer naar de surveillancewagen.
Hallo hier meldkamer voor 123 - over
hallo hier 123 - over
Zijn jullie al klaar met die code 8 negatief? - over
Zo goed als twee T2 afgevoerd - over
Kunnen jullie even naar Cafe Huppeldepup aan de Flakkeestraat voor een mogelijk gevalletje ontboezemingen? - over
Karolien weer? - over
Ja Karolien, Dinges566 heeft de meldkamer gebeld - over
Ik haal haar op, dit is al de derde keer deze week. Sorry jongens, mijn vrouw is nu eenmaal wat loslippig - over
hallo hier 123 - over
Kunnen jullie even naar Cafe Huppeldepup aan de Flakkeestraat voor een mogelijk gevalletje ontboezemingen? - over
Karolien weer? - over
Ik haal haar op, dit is al de derde keer deze week. Sorry jongens, mijn vrouw is nu eenmaal wat loslippig - over
zondag 10 februari 2013 om 02:15
Ontboezemingen:
Frits deed Karolien op het kopieerapparaat terwijl Henk met de cheffin lag de rollen op de vouwmachine. Dinges baalt want die is nog niet verder gekomen dan het postzegel-lik-apparaat en hoopte tijdens het bedrijfsuitje eindelijk tussen de envelopjes te komen met Frits. Toen Karolien ineens haar enorme boezem uit haar topje haalde was het gedaan met de pret en de politie ingezet.
Frits deed Karolien op het kopieerapparaat terwijl Henk met de cheffin lag de rollen op de vouwmachine. Dinges baalt want die is nog niet verder gekomen dan het postzegel-lik-apparaat en hoopte tijdens het bedrijfsuitje eindelijk tussen de envelopjes te komen met Frits. Toen Karolien ineens haar enorme boezem uit haar topje haalde was het gedaan met de pret en de politie ingezet.
Optimist tot in de kist!
zondag 10 februari 2013 om 02:43
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 februari 2013 @ 01:49:
hallo hier 123 - over
Karolien weer? - over
hallo hier 123 - over
Karolien weer? - over
zondag 10 februari 2013 om 02:52
de laatste keer dat ik met een flinke swabber naar huis ging na een borrel met collega,s,werd ik netjes gebeld of ik thuis was.of als ik weet dat het die kant op gaat dan laat ik mij ophalen door mijn man.maar zou zeker waar nodig een slaapplaats aanbieden
Het ligt er ook aan met wie ik weg ga,maar ik gedraag me het laatste jaar erg netjes. Ik word ouder en (wijzer)???
Het ligt er ook aan met wie ik weg ga,maar ik gedraag me het laatste jaar erg netjes. Ik word ouder en (wijzer)???