VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Oei, was het vechten dan, om de meuk opgehangen te krijgen?
Fijn Morrie, dat alles hangt!

Peb, ik kan me best voorstellen dat een heleboel mensen KP een schatje vinden. Het is ook net een (b)engeltje. Mooi koppie.

Hier een heeeeeeeeeeeeeeeerlijke dag gehad.

Genoten van twee mooie gezinnen bij elkaar. Kids hebben zich uitermate goed vermaakt met elkaar en het was gewoon heel erg gezellig met Pimpel en Pompel.

Zorro en Pompel klikte erg leuk, grappig om te zien.

Zijn die mannen van ons toch nog blij, dat de vrouwen zo veel op het internet zitten, haha.

En wat ook wel eens fijn is, om ergens thuis te zijn, waar mensen jouw gezin niet zien als een soort invasie van de space invaders
En George Michael rules. Geweldige stem.
elyane wijzigde dit bericht op 17-05-2008 23:22
Reden: ik had Sjors zijn achternaam niet goed gespeld...
% gewijzigd
Dat laatste kan ik me voorstellen Elyane . Leuk dat het zo gezellig was en klikte.

Overigens (denk er nu ineens aan): heb jij een week of 2 geleden nog een kaart van mij gekregen, of is die niet aangekomen?

Zo, wij hebben mogen uitslapen vanmorgen van de mannen. En ik denk dat we zo maar eens richting dierentuin gaan vertrekken, het zonnetje schijnt.
Athena, ik had ineens heel sterk het gevoel vanochtend dat je tante geworden was gisteren. Niet dus. Jammer hoor. Maar er is er nog nooit eentje blijven zitten!

Schorrie sliep vanochtend tot 8.20 uur. Nieuwe gordijnen rules!
En leuk dat het gezellig was Elyane.

Waarschijnlijk vonden Pimpel en Pompel jullie gezin maar klein .
Morrie, ik had dat gevoel vanochtend ook. Misschien is ze wel bezig, wie weet.

En met die laatste zin, ook van iedereen om haar heen zit zusje inmiddels binnen no time op de hormoonkast .

Schorrie dus ook al uitgeslapen. Lekker is dat, het scheelt zo veel als je op een beetje christelijke tijd kunt opstaan!
Morrie, volgens mij ben je snel als je een jaar over je A-diploma doet. Mootje heeft er bijna twee jaar over gedaan (maar dat is dan weer langzamer dan gemiddeld).

Hier ook een beetje uitgeslapen. Nu moet ik mijn luie lijf eigenlijk naar de sportschool slepen, maar ik ben nog moed aan het verzamelen...
Op de site van het zwembad staat dat kinderen er gemiddeld 66 uur over doen. Omgerekend is dit 10 maanden. Dus ik denk dat een jaar best reeel is en niet zo heel snel. Zeker als je pas na de 5e verjaardag begint. En als ik ook kijk bij mijn vriendinnen, hebben veel van die kinderen hun A diploma toch wel in die 10 maanden gehaald hoor. Maar we zullen zien.

Harrie en ik zijn helemaal enthousiast over de nieuwe gordijnen omdat Schorrie zo lang geslapen heeft . We zaten al te bedenken dat we ze door de week niet dichtdoen, en in het weekend wel, zodat hij door de week op tijd wakker is en we in het weekend uit kunnen slapen .

Ik ben zo benieuwd Athena, laat je het ons wel snel weten als je wat hoort?

Harrie is weer eens aan het werk. Over 3 weken gaan we op vakantie en hij heeft nu al pre vakantiestress. Heeft het zo druk dat hij denkt dat hij al zijn klussen niet af krijgen voor de vakantie. Dus werkt in het weekend door. Zo gezellig, NOT. Maar goed, dan kunnen we in de vakantie wel lekker spenderen .

Ik wil eigenlijk naar buiten met Schorrie, maar kan me er niet toe zetten. Heb geen zin in kinderboerderij oid. Misschien maar gewoon stuk lopen. Ik had trouwens, over lopen gesproken, zo'n ontzettende kramp in mijn kuit vannacht. Ik schrok wakker en riep: O, kramp kramp kramp. Harrie vertelde vanochtend dat hij zich de tering geschrokken was: hij dacht dat ik weeen had
Ach.. zielig voor zus. Ik weet nog zelf dat je vanaf 38 weken weet dat je zomaar de volgende dag bevallen kan zijn en als het dan nog 4 weken duurt dan is dat echt lang. Zeker bij de eerste.

Hopelijk bevalt ze vandaag. Mooie dag om geboren te worden

Leuk dat het zo gezellig was Elyane!

George Micheal is waanzinnig. Ik heb die docu ook een jaar geleden gezien. Gaat ook over zijn breuk met Sony, het uit de kast komen etc. toch? Ik heb hem op mijn i-pod staan. Vooral de rustige nummers vind ik heerlijk!

Zo... GW mocht uistlapen en ik heb al gestreken, gezogen en nu nog even op wat mailtjes van FR reageren en dan douchen en naar buiten!
Even snel: niet schrikken maar Japie is opgenomen in het ziekenhuis.

Gisteren dus naar HApost geweest en toen direct doorverwezen naar kinderarts. Daar werden we meteen geholpen en serieus genomen want er was het vermoeden dat Japie hersenvliesonsteking had. Na veel onderzoek (bloedprikken,ruggeprik, catheter, keelonderzoek etc) vermoeden ze dat het geen hersenvliesontsteking is maar een infectie die in de bloedbaan terecht is gekomen. Hij ligt nu lekker te slapen en we moeten een aantal dagen blijven vanwege medicatie. Het gaat al wel een stukje beter met hem.

Aap en ik kunnen bij hem blijven door Ronald McDonald huis, dat is super. Apie is bij opa en oma.

We zijn allemaal erg geschrokken en ik wilde het jullie ook snel laten weten, gelukkig is hier internet beschikbaar.

Ik hou jullie op de hoogte!
Hej Morrie! Wij duiken de slpeeltuin in zo meteen. Ga je toch lekker naar de speeltuin?
Ach, Nathje... ik schrik me rot! Wat fijn om te lezen dat het nu beter gaat met hem, maar wat een schrik. Goed dat jullie instinctief hebben gereageerd gisteren en meteen serieus zijn genomen. Heftig hoor. Ik heb er kippenvel van.

Geef hem een dikke knuffel.
Wil Japie een kaartje sturen maar zie dat jullie nieuwe adres niet in de ak staat.
Jemig Nathje, wat een schrik zeg! Pfoe, fijn dat het allemaal meevalt, al is een infectie in de bloedbaan ook geen pretje denk ik. Goed hoor, dat je aanvoelde dat je naar de huisartsenpost moest met hem.

Hou je haaks.

Ja Wind, speeltuin is wel een goed idee, ware het niet dat ik om half 4 bij mijn broertje 'moet' zijn, die is jarig. Misschien een beetje zonde van het geld dan.

't Is er wel weer voor, dat wel. Hmmm.
Nee, ik bedoel een openbare (gratis) speeltuin.
Ga nu douchen. Later!
Gratis is goed.

Ik ga naar de Schotse Hooglanders hier in het bos heb ik net besloten.

Laterz.
Hè gadver Nath.... goed dat jullie naar de HAP gegaan zijn. Ik hoop dat Japie snel weer helemaal opgeknapt is!
Morrie, zal wel kloppen wat je schrijft, Mootje had maar één keer per week les. zie nu dat jij schrijft over twee keer per week.
Jemig nath, wat een schrik om Japie! Arm klein knulletje. Goed dat jullie zijn gegaan en fijn dat jullie ook bij hem kunnen blijven. Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie allemaal van de schrik bekomen .

Wij zijn net terug van de dierentuin. Het was druk, want natuurlijk dacht de halve stad na die regen van gisteren iets leuks te zullen gaan doen, maar hebben ons allemaal prima vermaakt. Toch reuze handig, zo'n abonnement, je loopt zo door en als je maar 1,5 uur gaat maakt het ook niet uit.

Nu zo even een broodje eten en het spul op bed gooien.

En ja Morrie, natuurlijk laat ik het weten als er bericht is gekomen van zusje. Eerst dan - als dat kan - naar het ziekenhuis rennen om te gaan kijken en dan kom ik ongetwijfeld het topic binnenstuiteren .
Brrr, Nath, wta een schrik, maar goed dat jullie naar huisarts zijn gegaan en ook weer fijn dat jullie daar serieus behandeld zijn.

Ik ga eens koters weer opvissen bij mijn ouders.
Lekker even naar het bos geweest, mijn ouders meegenomen en mijn moeder had lekker zelfgebakken belegde broodjes meegenomen dus toen konden we ook nog picknicken. Ik kom al helemaal in vakantiestemming van dit soort dingen.

Ik ben elke keer van plan om een abonnement te nemen op de dierentuin in de stad hier. Lijkt me reuzehandig. Idd dat je er zo even heenrijdt en niet verplicht bent om lang te blijven. Maar ik wil ook een abonnement op de speeltuin, ik moet nog even kiezen.
Lekker het bos en dan ook nog gezelligheid in de vorm van moeder + picknick

Welke speeltuin?

Ga nu zelf de speeltuin in.

Doei!
Die waar jullie ook een abo voor hebben.

Maar ik vind het een beetje zonde dat die maar voor 1 seizoen geldt, en dat seizoen is al even bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven