Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Omdat ik met hem meeleef heb ik zelf ff twee stroopwafels naar binnen gewerkt en een halve reep chocola.
Ik geloof wel dat ze enorm veel hulp krijgen maar je kunt iemand niet 24 uur per dag in de gaten houden.Als Obese en de camera's het niet lukt dan gaat het nooit meer lukken.....

Denk wel dat deze man misschien gewoon weer bij zijn gezin moet gaan wonen en zijn eetgewoonte iets minder dominant op het gezin drukken....dan heeft hij iets meer sociale controle.

Baan met zoveel verleidingen gaat op lange termijn ook niet werken...

Obese had een gave baan bij een reclame buro voor hem moeten zoeken ;) Hij kan echt supergoed tekenen.Heb het hem vaak zien doen in Amsterdam
quote:Wikkie1977 schreef op 10 februari 2013 @ 21:16:

Omdat ik met hem meeleef heb ik zelf ff twee stroopwafels naar binnen gewerkt en een halve reep chocola. Oh, ik doe met hem mee, en heb nog niks gehad
quote:Wikkie1977 schreef op 10 februari 2013 @ 21:14:

Hij zal het eerst psychologisch voor elkaar moeten krijgen, anders is het dweilen met de kraan openKlopt

Omdat ik met hem meeleef heb ik zelf ff twee stroopwafels naar binnen gewerkt en een halve reep chocola.
Ik 'kende' Stan van een jaar of 13 geleden. En toen was hij ook al echt heel zwaar. Niet zo zwaar als hij nu was; maar al echt veel en veel te dik.

Deze man is het grootste gedeelte van zijn leven al verslaafd aan eten. Lijkt me heel moeilijk om daar echt vanaf te komen.
quote:Tickel schreef op 10 februari 2013 @ 21:02:

Was er verder nog iets Naatie?

Nou rustig maar hoor, ik kijk tv op mn laptop en reageer dus alleen als het reclame is.

Maar waarom vind jij dat hij er na 6 jaar zo in zn verdriet blijft hangen? Dit is een heel groot ding voor hem en mist zn broer dus extra erg. Heb jij dat niet dan? Als er iets 'groots' in je leven gebeurd/ is dat je dan iemand die overleden is extra mist?

Omdat ik met hem meeleef heb ik zelf ff twee stroopwafels naar binnen gewerkt en een halve reep chocola. Twee maar?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
mmmm vind hem nu wel erg slachtofferig overkomen hoor
quote:naatie schreef op 10 februari 2013 @ 21:19:

[...]

Nou rustig maar hoor, ik kijk tv op mn laptop en reageer dus alleen als het reclame is.

Maar waarom vind jij dat hij er na 6 jaar zo in zn verdriet blijft hangen? Dit is een heel groot ding voor hem en mist zn broer dus extra erg. Heb jij dat niet dan? Als er iets 'groots' in je leven gebeurd/ is dat je dan iemand die overleden is extra mist?Dat is ook een heel groot ding, maar je kunt niet alles op je verdriet afschuiven. Dat is wel heel erg makkelijk.
Het is niet dat hij geen verdriet meer zou mogen hebben om zijn broer, maar de heftigheid ervan wijst erop dat hij het nog niet echt heeft kunnen aangaan.

Wat de psych nu eigenlijk zegt
@tickel Bwahaha, ja....moet bescheiden blijven tuurlijk.
nee hoor dot is een man die zn eigen plan trekt ...gaat m niet worden echt niet
quote:Rainbow01 schreef op 10 februari 2013 @ 21:21:

mmmm vind hem nu wel erg slachtofferig overkomen hoorDat heb ik ook wel een beetje. Natuurlijk is het verschrikkelijk van zijn broer, maar dat is 6 jaar geleden gebeurd en ver daarvoor was Stan al eetverslaafd.
quote:Wikkie1977 schreef op 10 februari 2013 @ 21:22:

@tickel Bwahaha, ja....moet bescheiden blijven tuurlijk.Ik twijfel of in een 5e zal nemen
Hij heeft zijn verdriet dus altijd willen weg eten. Hij koet het dus onder ogen zien. Maar wat ik dan zo raar vind, ze krijgen toch psychische begeleiding? Hoe kan dit dan al die tijd niet besproken zijn?
@tickel, ik zeg doen....laat je gaan...;-)
zijn stem is niet heel veel veranderd
Hij koet is MOET natuurlijk....zucht. Nog maar een stroopwafel dan
quote:Tickel schreef op 10 februari 2013 @ 21:24:

[...]

Ik twijfel of in een 5e zal nemen hoor je wat Stan zegt??
quote:Wikkie1977 schreef op 10 februari 2013 @ 21:25:

@tickel, ik zeg doen....laat je gaan...;-)Ik doe het niet, Stanley zegt net dat je niet gelijk 5 of 6 moet eten. Met 4 zit ik net goed dan.
Nee, 'z'n stem is idd niet veranderd.
Hahaha Tickel
Ow dan heeft Stanley gelijk, bewaar je de 5e voor later, als er nood aan de man is
Die personal trainer lino mag mij ook wel trainen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven