witte jas in de winter!/
maandag 11 februari 2013 om 12:04
Ik vroeg mij af een witte winterjas in de winter wel kan.
Is dat niet te licht? De meeste mensen die ik zie dragen van die donkere kleur jassen, en al zou je dan een witte aandoen, dan zou dat waarschijnlij wel opvallen. EN hij wordt snel vies lijkt mij.
Wat vinden jullie? zou dat kunnen? of is die kleur meer voor in de zomer!?
Is dat niet te licht? De meeste mensen die ik zie dragen van die donkere kleur jassen, en al zou je dan een witte aandoen, dan zou dat waarschijnlij wel opvallen. EN hij wordt snel vies lijkt mij.
Wat vinden jullie? zou dat kunnen? of is die kleur meer voor in de zomer!?
maandag 11 februari 2013 om 12:59
Raar? Wit in de winter? Neuh. Ik heb ook een witte winterjas. ( en een zwarte en een rode en een roze en nog veel meer zwarten) . Hij word wel vies ja vooral bij mijn mouwen. Maar goed al mijn jassen worden vies . Alleen valt dat bij wit meer op. Gelukkig gaat het er in de was meestal weer uit.
Ik zie trouwens dat er juist allerlei kleuren winterjassen gedragen worden dit jaar. Volgens mij hebben er meer mensen dit jaar een gekleurde jas aan ( rood,groen,blauw en paard voornamelijk ) dan een zwarte.
Ik zie trouwens dat er juist allerlei kleuren winterjassen gedragen worden dit jaar. Volgens mij hebben er meer mensen dit jaar een gekleurde jas aan ( rood,groen,blauw en paard voornamelijk ) dan een zwarte.
maandag 11 februari 2013 om 13:02
maandag 11 februari 2013 om 13:24
maandag 11 februari 2013 om 13:37
maandag 11 februari 2013 om 14:06
quote:zonvakantie schreef op 11 februari 2013 @ 12:48:
Ik vroeg alleen maar of die kleur niet raar lijkt in de winter! Niet of ik het wel of niet moet kopen
Ik vroeg ook niet of je anderen laat bepalen wat je wel of niet moet kopen. Ik vroeg of je anderen laat bepalen wat je mooi moet vinden.
Uit jouw posts maak ik op dat je de mening van de massa erg belangrijk vindt. Dat je zo'n topic opent geeft daar eigenlijk al blijk van.
"lijkt de kleur raar in de winter"
"de meesten lopen in een donkere jas"
"valt het op"
"zou het kunnen"
Lijkt me verschrikkelijk, die gedachtegang te moeten ervaren.
Ik heb overigens al jaren witte winterjassen, vind ik mooi.
Ik vroeg alleen maar of die kleur niet raar lijkt in de winter! Niet of ik het wel of niet moet kopen
Ik vroeg ook niet of je anderen laat bepalen wat je wel of niet moet kopen. Ik vroeg of je anderen laat bepalen wat je mooi moet vinden.
Uit jouw posts maak ik op dat je de mening van de massa erg belangrijk vindt. Dat je zo'n topic opent geeft daar eigenlijk al blijk van.
"lijkt de kleur raar in de winter"
"de meesten lopen in een donkere jas"
"valt het op"
"zou het kunnen"
Lijkt me verschrikkelijk, die gedachtegang te moeten ervaren.
Ik heb overigens al jaren witte winterjassen, vind ik mooi.
maandag 11 februari 2013 om 16:45
Hartstikke leuk! Ik heb van mn man een roomwitte winterjas (mantel) gekregen voor mn verjaardag, en krijg er ontzettend veel complimenten over!
Ik draag hem ook alleen s weekends of een koud zonnig dagje! Voor doordeweeks naar het werk e.d. Heb ik een zwarte ivm snel vies worden...
Trouwens, ik had gister nog geluk, we liepen in een natuurgebied in de buurt, heerlijk in de sneeuw. Komt er een grote
, natte, vieze herdershond op me af... Werd net optijd terug geroepen door zn baasje! Ik zag het al helemaal gebeuren...
Ik draag hem ook alleen s weekends of een koud zonnig dagje! Voor doordeweeks naar het werk e.d. Heb ik een zwarte ivm snel vies worden...
Trouwens, ik had gister nog geluk, we liepen in een natuurgebied in de buurt, heerlijk in de sneeuw. Komt er een grote
, natte, vieze herdershond op me af... Werd net optijd terug geroepen door zn baasje! Ik zag het al helemaal gebeuren...
..............................................