doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@Booschutter, daar verschillen we idd van mening. Ik ben nogal voorzichtig, en niet direct zoekende naar sv's, snap je? Misschien onvoorstelbaar, maar bevalt me goed hoor .

Wil alleen seks met "leuke" mannen . Heb gewoon teveel eisen. Vroeger (vrijgezellige tijd) niet zozeer, maar nu dus wel.

Kun jij het met elke willekeurige goed uitziende man/vrouw?
Ik vind uitstraling belangrijker dan uiterlijk. En iemand die dom is en er lekker uitziet, nee, dat is voor mij ook niks.

Is leeftijd voor jou belangrijk?
Niet heel erg, maar te jong liever niet en mijn vader hoeven ze ook niet te kunnen zijn (kwa leeftijd dan).

Wat is jouw grootste leeftijdsverschil geweest?
in zekere mate. er mag best verschil zijn maar ik wil niet zijn moeder/dochter kunnen zijn.

Is de soort humor voor jou belangrijk?
Jazeker, ooit vreselijk afgeknapt op iemand die altijd grapjes maakte over buitenlanders... brrrr.

Weleens de slappe lach in bed gehad?
ja, is wel eens gebeurd. uiteindelijk toch nog heel leuk afgemaakt.

om je eerdere vraag te beantwoorden: qua relaties ongeveer een jaar of 4 verschil. ooit wel gezoend met iemand die een jaar of 15 ouder was.

wel eens boos geworden in bed?
@gnd 35 jaar ouder dan ik, 18 jaar jonger dan ik.

Leeftijd speelt geloof ik geen rol :-)

Ik ben zelf redelijk nozel, al zeg ik het zelf, en mijn sv's zijn dat ook altijd (anders geen klik)... dan zit je eigenlijk bijna altijd wel op hetzelfde soort humor waar je van houdt.

Indien onverhoopt toch niet, geen klik, dus antwoord op NV's vraag = ja.

Kun jij het met een slimme, vrolijke , intelligente, passionele, doch niet goed uitziende sv?
Ja, wel eens boos geworden

op mezelf

toen ik de condooms vergeten bleek en we ons moesten beperken tot mondeling en handwerk.

Slappe lach

Ja

en dus

Slappe plasser..

Maar na een half uurtje was t over en konden we door.. gelukkig hadden we er de tijd voor.

Vraag blijft
Er moet toch wel iets zijn dat me aanspreekt aan iemands uiterlijk, tevens uitstraling...

Kun jij het?
Nee, ik moet me zeker ook wel fysiek aangetrokken voelen tot de ander, anders geen begeerte....

Is het wel eens veranderd, in die zin dat je een 'lelijkerd' toch aantrekkelijk begon te vinden door zijn of haar humor etc.?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Uitstraling en passie kun je hebben zonder er echt goed uit te zien.. en daar kan ik het mee ja!

Heb je wel eens gedate met iemand waar je wel mee had gemaild maar geen foto van had gezien voor die tijd?
@Roland

Nee, er is meteen een klik, of niet....

Vraag blijft
Eeeh ja, lang geleden een keer, was geen succes. Dat ze geen superstuk was, niet belangrijk, maar een mogelijke minnaar ontvangen in slobberige halfverwassen kleren en verder ook niet echt (vrouwelijk) verzorgd, dat verjoeg mijn verlangen wel.

Anderen nog teleurstellingen op dat vlak meegemaakt ooit?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Laat ik het zo zeggen, een sv van een paar jaar geleden was echt niet mijn "type", maar er was een goede klik, dus maakte dat niet uit... Hij was niet lelijk, maar ik zou hem op straat zo voorbijgelopen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.

Weleens iemand getroffen die achteraf toch niet zo leuk was?

Ik reageerde op een paar posts terug
Wat is achteraf? Tijd gemaild, alles OK..

dan ontmoeting: Zware tegenvaller..

Ja, meegemaakt...

Wat zijn de belangrijkste afknappers bij potentiele SV?
Onverzorgdheid, opdringerigheid, valse voorwendselen...

Wat doe je in zo'n geval, handel je het netjes af en zeg je waarom je afknapt?
Ja, een keer meegemaakt, ik vond hem niet echt lekker ruiken. Niet geheel onbelangrijk voor mij>

Koop je voor sv wel eens speciale kleding of lingerie?
ja, voor mezelf dan maar om hem visueel genot te scheppen ... en na 1x is dat natuurlijk nog niet versleten daar kunnen nog 2 anderen van mee profiteren en dan kopen we weeral iets nieuws ...

Beschrijf me het ideale lichaam man/vrouw ... u kiest ?
Ideaal? Moeilijk...Lengte is voor mij wel belangrijk, ik houd van lange mannen, gespierd leuk, maar te vind ik persoonlijk niet echt mooi.

Kleur ogen belangrijk?
kleur ogen van partner heeft niet echt belang, wel wat ze me vertellen ...

een laatste keer seks met iemand, emotioneel ondraagbaar of gewoon adieu ?
Als je er al klaar mee bent verder lijkt gewoon adieu me het beste, het moet wel leuk blijven toch?

Maar heb je wel eens een eerste keer met iemand beleefd waar je vooraf al niet zo in geloofde?
Met mijn sv verschillende keren een laatste keer gedaan, toch wel emotioneel!

Spreek je een laatste keer van te voren af of zeg je het achteraf?
Dat zal van de situatie, de persoon en de verhouding afhangen denk ik

Wel eens een potentiele SV laten lopen om een bepaalde reden?
Zeker als hij verliefd is, zeg ik netjes dat het geen zin meer heeft en seks dan ook niet meer met hem.

Wat is ruige seks voor jou ?
@roland : ja , wegens lief van mijn beste vriendin.

Wat is ruige seks voor jou ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven