Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zondag 10 februari 2013 om 10:45
Ben benieuwd of Texel ook wit is
Het dooit wel geloof ik, maar heb voorlopig best mooi uitzicht hier.
Oppaskat en ik hebben eten gehad. Planten hebben water gehad.
Tussen tv-programma's door de was regelen.
Gisteren De verbouwing uitgelezen, dadelijk eens googelen of Dejavu iets is. Erg veel leesboeken hier
Het dooit wel geloof ik, maar heb voorlopig best mooi uitzicht hier.
Oppaskat en ik hebben eten gehad. Planten hebben water gehad.
Tussen tv-programma's door de was regelen.
Gisteren De verbouwing uitgelezen, dadelijk eens googelen of Dejavu iets is. Erg veel leesboeken hier
zondag 10 februari 2013 om 18:54
Hello
Ja, ik ben nog even de stad in gegaan, ik kon het toch niet laten.
Vanmiddag de optocht gezien en in de stad nog even een pizza gegeten. Nu met de pootjes omhoog en morgen is er weer een dag.
En overmorgen is de trouwerij!
Coetje, ben je de dag een beetje doorgekomen?
Ik hoop echt voor je dat je zo fris en fruitig mogelijk naar Texel kan.
Zoebje weer pijnvrij nu?
En was het altijd zo dat de optocht bij jou huis voorbij komt, of heb ik dat mis?
Oh WV je doet me er aan herinneren dat de plantjes hier ook nodig water moeten. Morgen moet dat echt.
Ja, ik ben nog even de stad in gegaan, ik kon het toch niet laten.
Vanmiddag de optocht gezien en in de stad nog even een pizza gegeten. Nu met de pootjes omhoog en morgen is er weer een dag.
En overmorgen is de trouwerij!
Coetje, ben je de dag een beetje doorgekomen?
Ik hoop echt voor je dat je zo fris en fruitig mogelijk naar Texel kan.
Zoebje weer pijnvrij nu?
En was het altijd zo dat de optocht bij jou huis voorbij komt, of heb ik dat mis?
Oh WV je doet me er aan herinneren dat de plantjes hier ook nodig water moeten. Morgen moet dat echt.
maandag 11 februari 2013 om 08:56
Moggu..
Ik voel me een stuk beter!Gistermiddag voelde ik me ook al beter maar heel wijs niet gaan feesten.Ik was veel te bang dat ik dan vandaag weer ziek zou zijn.
Wij vertrekken dus straks naar Texel en de kinderen denken nog steeds dat wij naar de caravan gaan
Mijn tablet gaat mee dus ik ga jullie niet missen.
Ik voel me een stuk beter!Gistermiddag voelde ik me ook al beter maar heel wijs niet gaan feesten.Ik was veel te bang dat ik dan vandaag weer ziek zou zijn.
Wij vertrekken dus straks naar Texel en de kinderen denken nog steeds dat wij naar de caravan gaan
Mijn tablet gaat mee dus ik ga jullie niet missen.
maandag 11 februari 2013 om 20:33
http://www.youtube.com/watch?v=BD8SQnYHNFY
Even een dilemma: op meetdag is er een interessante workshop op mijn vakgebied. Zowaar niet voor een smak geld, maar uiteraard weer kort tevoren pas bekend...
Meeting starten om 10u??
Even een dilemma: op meetdag is er een interessante workshop op mijn vakgebied. Zowaar niet voor een smak geld, maar uiteraard weer kort tevoren pas bekend...
Meeting starten om 10u??
maandag 11 februari 2013 om 20:58
Hoe vonden de kinderen de verrassing Coetje?
Dank je wel voor de vroege felicitatie .
Ik heb net nog even alles van mijn kleding gestreken wat gestreken en gesteven (gestijfd?) moest worden, dus ik ben er klaar voor.
Ik hoop wel dat ik vannacht beter slaap als afgelopen nacht...
Er wordt mooi droog weer voorspeld, wel koud, maar daar bijten we ons wel doorheen.
Foto's volgend uiteraard op facebook! Toedels!
Dank je wel voor de vroege felicitatie .
Ik heb net nog even alles van mijn kleding gestreken wat gestreken en gesteven (gestijfd?) moest worden, dus ik ben er klaar voor.
Ik hoop wel dat ik vannacht beter slaap als afgelopen nacht...
Er wordt mooi droog weer voorspeld, wel koud, maar daar bijten we ons wel doorheen.
Foto's volgend uiteraard op facebook! Toedels!
dinsdag 12 februari 2013 om 08:53
Mogguh.
Gold veel plezier vandaag op je trouwdag.
Coetje wat vonden de kinderen van de verrassing?
Het maakt mij niet uit hoor hoe laat jullie komen. Maar ik weet nog van de laatste meet, dat je erg lang onderweg bent als Gold over de plaats van Coetje moet rijden. Het is een eind.
Lekkere taart bij de koffie, (Herinneringen aan die taart toen). haha.
Gold veel plezier vandaag op je trouwdag.
Coetje wat vonden de kinderen van de verrassing?
Het maakt mij niet uit hoor hoe laat jullie komen. Maar ik weet nog van de laatste meet, dat je erg lang onderweg bent als Gold over de plaats van Coetje moet rijden. Het is een eind.
Lekkere taart bij de koffie, (Herinneringen aan die taart toen). haha.
dinsdag 12 februari 2013 om 17:34
dinsdag 12 februari 2013 om 20:50
Mogguh
Wat mooi, dat Nienke terugkomt in Eden, Zoeb.
Caribou, ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Denk ik. Hou je taai, meis.
Goldie, bigamiste dat je er bent! Grappig hoor, trouwen en dan gelijk het feest afsluiten. Het lijkt overigens wel bij erg veel mensen minder te zijn geweest met carnaval, dit jaar. Was ook niet echt gezellig weer. Zo sneu, die mensen op die wagens blauwbekkend voor een handjevol publiek.
Coebergh, geniet van je vakantie!
Watervrouw, nog één weekje vrij. Kom je dan weer hierheen? En wat een mooi verjaardagscadeau krijg jij !
Gelf, dikke knuf!
Afgelopen dagen beetje carnaval gevierd, vrij geweest, snipverkouden geweest, een feest gedaan en uitgeslapen. Nog één feestje op de avond van de 23ste (kinderfeestje Middelste) en dan is het even heel stil tot half april. Wel nodig ook. Forse januari/februariblues.
Wat mooi, dat Nienke terugkomt in Eden, Zoeb.
Caribou, ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Denk ik. Hou je taai, meis.
Goldie, bigamiste dat je er bent! Grappig hoor, trouwen en dan gelijk het feest afsluiten. Het lijkt overigens wel bij erg veel mensen minder te zijn geweest met carnaval, dit jaar. Was ook niet echt gezellig weer. Zo sneu, die mensen op die wagens blauwbekkend voor een handjevol publiek.
Coebergh, geniet van je vakantie!
Watervrouw, nog één weekje vrij. Kom je dan weer hierheen? En wat een mooi verjaardagscadeau krijg jij !
Gelf, dikke knuf!
Afgelopen dagen beetje carnaval gevierd, vrij geweest, snipverkouden geweest, een feest gedaan en uitgeslapen. Nog één feestje op de avond van de 23ste (kinderfeestje Middelste) en dan is het even heel stil tot half april. Wel nodig ook. Forse januari/februariblues.
woensdag 13 februari 2013 om 10:12
Mogguhh...
Het was fantaaaaaastisch!
Het was koud, maar we hadden mooi weer en er waren toch genoeg mensen op de been om te komen kijken.
Een hele leuke ervaring, ik ben heel blij dat ik dit zo heb mogen meemaken.
En vanmorgen sla ik de krant open, bij regionaal nieuws: We staan met foto in de krant! En het is ook nog eens een hele leuke foto
Caribou, ook een van mij.
Ik vind het wel heeel leuk dat ook komt meeten. Het wordt tijd dat we eens in het echt kennismaken! En dan kan ik je ipv een virtuele ook een keer een echte geven.
Het was fantaaaaaastisch!
Het was koud, maar we hadden mooi weer en er waren toch genoeg mensen op de been om te komen kijken.
Een hele leuke ervaring, ik ben heel blij dat ik dit zo heb mogen meemaken.
En vanmorgen sla ik de krant open, bij regionaal nieuws: We staan met foto in de krant! En het is ook nog eens een hele leuke foto
Caribou, ook een van mij.
Ik vind het wel heeel leuk dat ook komt meeten. Het wordt tijd dat we eens in het echt kennismaken! En dan kan ik je ipv een virtuele ook een keer een echte geven.
woensdag 13 februari 2013 om 10:47
woensdag 13 februari 2013 om 11:24
Hoi, hoi,
Ik ben weer de hele tijd lekker druk, druk...
Gold hoe was je bruiloft?? Ik hoop dat je ervan hebt genoten!
Coe, ik zou bijna jaloers worden, heb ook wel zin in een lekker weekje weg. Hoop dat jullie lekker weer hebben en dat je ondertussen nog wat verder bent opgeknapt.
Zoeb, hoe is het? Heb je het gevoel dat je een beetje hersteld bent van de narcose en alle kutether narigheid?
Caribou, heb een berichtje op de BB gezet.
Mamz, leuk dat je af en toe blijft langskomen! Dikke knuf terug! Jij kon er niet bij zijn he, bij de meet? Jammer.. maar goed, misschien de volgende keer weer.
Trouwens.. ik heb meerdere berichtjes op de BB gezet, ook een vraag over de meeting.
Nu weer snel aan de bak!
Fijne dag.
Ik ben weer de hele tijd lekker druk, druk...
Gold hoe was je bruiloft?? Ik hoop dat je ervan hebt genoten!
Coe, ik zou bijna jaloers worden, heb ook wel zin in een lekker weekje weg. Hoop dat jullie lekker weer hebben en dat je ondertussen nog wat verder bent opgeknapt.
Zoeb, hoe is het? Heb je het gevoel dat je een beetje hersteld bent van de narcose en alle kutether narigheid?
Caribou, heb een berichtje op de BB gezet.
Mamz, leuk dat je af en toe blijft langskomen! Dikke knuf terug! Jij kon er niet bij zijn he, bij de meet? Jammer.. maar goed, misschien de volgende keer weer.
Trouwens.. ik heb meerdere berichtjes op de BB gezet, ook een vraag over de meeting.
Nu weer snel aan de bak!
Fijne dag.
woensdag 13 februari 2013 om 12:01