Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Ben benieuwd of Texel ook wit is

Het dooit wel geloof ik, maar heb voorlopig best mooi uitzicht hier.

Oppaskat en ik hebben eten gehad. Planten hebben water gehad.

Tussen tv-programma's door de was regelen.

Gisteren De verbouwing uitgelezen, dadelijk eens googelen of Dejavu iets is. Erg veel leesboeken hier
Alle reacties Link kopieren
Hello

Ja, ik ben nog even de stad in gegaan, ik kon het toch niet laten.

Vanmiddag de optocht gezien en in de stad nog even een pizza gegeten. Nu met de pootjes omhoog en morgen is er weer een dag.

En overmorgen is de trouwerij!

Coetje, ben je de dag een beetje doorgekomen?

Ik hoop echt voor je dat je zo fris en fruitig mogelijk naar Texel kan.

Zoebje weer pijnvrij nu?

En was het altijd zo dat de optocht bij jou huis voorbij komt, of heb ik dat mis?

Oh WV je doet me er aan herinneren dat de plantjes hier ook nodig water moeten. Morgen moet dat echt.
Mogguh.
Moggu..

Ik voel me een stuk beter!Gistermiddag voelde ik me ook al beter maar heel wijs niet gaan feesten.Ik was veel te bang dat ik dan vandaag weer ziek zou zijn.

Wij vertrekken dus straks naar Texel en de kinderen denken nog steeds dat wij naar de caravan gaan

Mijn tablet gaat mee dus ik ga jullie niet missen.
Mogguh...

Veel plezier Coetje !
Alaaaaaaaffff!
http://www.youtube.com/watch?v=BD8SQnYHNFY

Even een dilemma: op meetdag is er een interessante workshop op mijn vakgebied. Zowaar niet voor een smak geld, maar uiteraard weer kort tevoren pas bekend...

Meeting starten om 10u??
Dat is voor mij te vroeg Watervrouw...

We zijn weer op het eiland! Super mooi huisje,nu lekker de open haard aan en spelletjes spelen met de kinderen!

Wifi is wel weer slecht...

Gold,alvast gefeliciteerd met je trouwdag morgen!:-)
Hoe vonden de kinderen de verrassing Coetje?

Dank je wel voor de vroege felicitatie .

Ik heb net nog even alles van mijn kleding gestreken wat gestreken en gesteven (gestijfd?) moest worden, dus ik ben er klaar voor.

Ik hoop wel dat ik vannacht beter slaap als afgelopen nacht...

Er wordt mooi droog weer voorspeld, wel koud, maar daar bijten we ons wel doorheen.

Foto's volgend uiteraard op facebook! Toedels!
Meeting bij Zoeb om 10 uur? Dat redt ik ook niet, en zeker niet als ik eerst om moet rijden om Coetje op te halen.

Ik laat aan Zoeb over hoe laat ze ons verwacht.

Ik zorg (uiteraard) wel voor taart voor bij de koffie Zoeb!
Mogguh.

Gold veel plezier vandaag op je trouwdag.

Coetje wat vonden de kinderen van de verrassing?

Het maakt mij niet uit hoor hoe laat jullie komen. Maar ik weet nog van de laatste meet, dat je erg lang onderweg bent als Gold over de plaats van Coetje moet rijden. Het is een eind.

Lekkere taart bij de koffie, (Herinneringen aan die taart toen). haha.
Moggu...

Kinderen vinden het erg leuk,die zagen er best tegenop om met deze kou in de caravan te verblijven.

Straks gaan we even bij de caravan kijken en verder alleen maar genieten
Mogguh....

Ik ben er klaar voor.

Mijn haar zit in de krullers.

Ik ben niet zenuwachtig, maar ik heb er zoooooveel zin in!

Tot morgen maiskes!
Veel plezier Goldie, geniet er van!
Ik ga proberen er bij te zijn met de meet, James en Mmetje moeten naar een verjaardag waar ik makkelijk onder uit kan komen.

Maar dan moet ik wel wat beter in mijn vel zitten, het gaat even niet lekker.

Ik heb een flinke dip en ben vreselijk verdrietig.
Caribou!

Ik geniet met volle teugen,zit hier heerlijk voor de open haard,vanavond in de sauna.

Gold,hoe is t gegaan?
Waar ben je verdrietig om Caribou?

Gold je bent inmiddels getrouwd. Hoop dat je lol hebt op de bruiloft.

Coetje lekker genieten en heerlijk in de sauna. Dat kunnen jullie hier ook als jullie willen hoor. Haha. In de Finse sauna. Lekker zweten dus.
Mogguh

Wat mooi, dat Nienke terugkomt in Eden, Zoeb.

Caribou, ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Denk ik. Hou je taai, meis.

Goldie, bigamiste dat je er bent! Grappig hoor, trouwen en dan gelijk het feest afsluiten. Het lijkt overigens wel bij erg veel mensen minder te zijn geweest met carnaval, dit jaar. Was ook niet echt gezellig weer. Zo sneu, die mensen op die wagens blauwbekkend voor een handjevol publiek.

Coebergh, geniet van je vakantie!

Watervrouw, nog één weekje vrij. Kom je dan weer hierheen? En wat een mooi verjaardagscadeau krijg jij !

Gelf, dikke knuf!

Afgelopen dagen beetje carnaval gevierd, vrij geweest, snipverkouden geweest, een feest gedaan en uitgeslapen. Nog één feestje op de avond van de 23ste (kinderfeestje Middelste) en dan is het even heel stil tot half april. Wel nodig ook. Forse januari/februariblues.
Moggu
Mogguhh...

Het was fantaaaaaastisch!

Het was koud, maar we hadden mooi weer en er waren toch genoeg mensen op de been om te komen kijken.

Een hele leuke ervaring, ik ben heel blij dat ik dit zo heb mogen meemaken.

En vanmorgen sla ik de krant open, bij regionaal nieuws: We staan met foto in de krant! En het is ook nog eens een hele leuke foto

Caribou, ook een van mij.

Ik vind het wel heeel leuk dat ook komt meeten. Het wordt tijd dat we eens in het echt kennismaken! En dan kan ik je ipv een virtuele ook een keer een echte geven.
Mogguh,

Fijn dat het leuk was Gold. Fotooooossss.

Ik heb het eens mee georganiseerd toen de bruid en bruigom van Scouting kwamen. Het was een hele happening.

Leuk Caribou als je ook op de meet komt. Heb er echt heel veel zin in. Leuk leuk.
Ik ben zo weg voor mijn afspraak bij de gyn. Brr. Hoewel ik nu een hele lieve vrouw moet hebben. De l*l van de vorige keer hoef ik echt niet meer. Wat een eikel was dat.
Hoi, hoi,

Ik ben weer de hele tijd lekker druk, druk...

Gold hoe was je bruiloft?? Ik hoop dat je ervan hebt genoten!

Coe, ik zou bijna jaloers worden, heb ook wel zin in een lekker weekje weg. Hoop dat jullie lekker weer hebben en dat je ondertussen nog wat verder bent opgeknapt.

Zoeb, hoe is het? Heb je het gevoel dat je een beetje hersteld bent van de narcose en alle kutether narigheid?

Caribou, heb een berichtje op de BB gezet.

Mamz, leuk dat je af en toe blijft langskomen! Dikke knuf terug! Jij kon er niet bij zijn he, bij de meet? Jammer.. maar goed, misschien de volgende keer weer.

Trouwens.. ik heb meerdere berichtjes op de BB gezet, ook een vraag over de meeting.

Nu weer snel aan de bak!

Fijne dag.
Zoeb, sterkte bij de gyn!!
Sterkte Zoeb!

Ik hoop voor je dat er deze keer geen 'vervelend onderzoek' nodig is.

De foto uit de krant staat al op Facebook Zoeb.

Er volgen er vast nog wel meer. Ik denk dat ik maar een albummetje aanmaak

Leuk dat je ook weer komt meeten Gelf!

Ik was even op de BH. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven