Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
zondag 10 februari 2013 om 21:05
zondag 10 februari 2013 om 21:07
quote:Zaza_zebra schreef op 05 februari 2013 @ 14:56:
Ik heb testers in de weggeef, iemand die daar gelukkig van wordt?
zo'n glazen buisje van Just Cavalli en een van Dolce&Gabbana pour femme.
Evt. ook scheurzakjes: madly Kenzo! en Givenchy.
Voor Woepsie.
Geen idee of het spuiterTs zijn, heb ze niet opengemaakt. Wil nog wel voor je kijken?
Ik heb testers in de weggeef, iemand die daar gelukkig van wordt?
zo'n glazen buisje van Just Cavalli en een van Dolce&Gabbana pour femme.
Evt. ook scheurzakjes: madly Kenzo! en Givenchy.
Voor Woepsie.
Geen idee of het spuiterTs zijn, heb ze niet opengemaakt. Wil nog wel voor je kijken?
zondag 10 februari 2013 om 22:12
Hi meiden!
Beetje druk en chaotisch hier op het moment, mijn gebitsperikelen zijn daarbij ook nog eens heavy en heb nog veel pijn..... maarn goed, das van overgaande aard, overleef ik ook wel weer
Ben druk met team H, we gaan 1 en 15 maart met heeeeeel veel mensen tegelijk freubelen, en daarvoor ben ik druk aan het voorbereiden!
Voor komende zaterdag moeten er 15 sleutelhangers klaar zijn, om te verkopen, dus dat wordt aan de freubel van de week!
MamaK, wat voor schoenmaat hebben jou kindjes? Heb hier nog het een en ander staan, wat evt. nog makkelijk bij de doos in kan We gaan binnenkort ook de slaapkamer aanpakken, dan moet de kledingkast leeg..... dan komt je doos wel vol!!
Ik zoek nu eerst de bedstee op, met een ibu, hopelijk beetje slapen......
later!
Beetje druk en chaotisch hier op het moment, mijn gebitsperikelen zijn daarbij ook nog eens heavy en heb nog veel pijn..... maarn goed, das van overgaande aard, overleef ik ook wel weer
Ben druk met team H, we gaan 1 en 15 maart met heeeeeel veel mensen tegelijk freubelen, en daarvoor ben ik druk aan het voorbereiden!
Voor komende zaterdag moeten er 15 sleutelhangers klaar zijn, om te verkopen, dus dat wordt aan de freubel van de week!
MamaK, wat voor schoenmaat hebben jou kindjes? Heb hier nog het een en ander staan, wat evt. nog makkelijk bij de doos in kan We gaan binnenkort ook de slaapkamer aanpakken, dan moet de kledingkast leeg..... dan komt je doos wel vol!!
Ik zoek nu eerst de bedstee op, met een ibu, hopelijk beetje slapen......
later!
maandag 11 februari 2013 om 07:38
quote:giraffje schreef op 09 februari 2013 @ 16:21:
shenandoah er is een pakket met kleding onderweg naar je
Heb nog kleding maat 62 in de aanbieding en een enkel kledingstuk 50. (jongens)
Als iemand nog jongenskleding maat 80 heeft dan houd ik me aanbevolen.Hoi! Is de kleding maat 62 ook voor jongens? En wat voor kleding is het? (zomer, winter) Misschien heb ik wel interesse, onze baby word in april geboren als het goed is
shenandoah er is een pakket met kleding onderweg naar je
Heb nog kleding maat 62 in de aanbieding en een enkel kledingstuk 50. (jongens)
Als iemand nog jongenskleding maat 80 heeft dan houd ik me aanbevolen.Hoi! Is de kleding maat 62 ook voor jongens? En wat voor kleding is het? (zomer, winter) Misschien heb ik wel interesse, onze baby word in april geboren als het goed is
maandag 11 februari 2013 om 09:51
quote:Bokito schreef op 08 februari 2013 @ 09:46:
Kikkerprinses ik mail je vanmiddag even, ben enorm aan het soggen nu
Shenandoah moet je echt de streppjescodes zelf hebben of gewoon het nr? Zal eens rondvragen voor je, heb er zelf nog 1 gevonden.
Layla vanavond komt albert bij me langs Zullen we anders over 2 weken kijken wie wat heeft en dan in 1 keer een paar tegelijk ruilen? scheelt weer in de kosten
Zijn er nog liefhebbers voor bloemenzaadjes? Ik heb iig heel veel akelei, alleen niet zo'n grote tuin
Nu echt aan de poets!!! Wil ik ook wel weggeven, een hoop stof
Bokito, goed idee! Ik heb er nog niet zoveel, maar misschien tegen die tijd wat dubbele zodat we kunnen ruilen.
Zijn er trouwens nog mensen die boodschappenpakketzegels van Em-te over hebben? De spaaractie is afgelopen, maar de kaart kan deze week nog ingeleverd worden en ik heb nog 15 zegels nodig.
Misschien dat iemand nog een paar zegels overheeft en er niets meer mee doet?
Mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com
Kikkerprinses ik mail je vanmiddag even, ben enorm aan het soggen nu
Shenandoah moet je echt de streppjescodes zelf hebben of gewoon het nr? Zal eens rondvragen voor je, heb er zelf nog 1 gevonden.
Layla vanavond komt albert bij me langs Zullen we anders over 2 weken kijken wie wat heeft en dan in 1 keer een paar tegelijk ruilen? scheelt weer in de kosten
Zijn er nog liefhebbers voor bloemenzaadjes? Ik heb iig heel veel akelei, alleen niet zo'n grote tuin
Nu echt aan de poets!!! Wil ik ook wel weggeven, een hoop stof
Bokito, goed idee! Ik heb er nog niet zoveel, maar misschien tegen die tijd wat dubbele zodat we kunnen ruilen.
Zijn er trouwens nog mensen die boodschappenpakketzegels van Em-te over hebben? De spaaractie is afgelopen, maar de kaart kan deze week nog ingeleverd worden en ik heb nog 15 zegels nodig.
Misschien dat iemand nog een paar zegels overheeft en er niets meer mee doet?
Mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com
maandag 11 februari 2013 om 09:51
@kiwi
Ik ga even in mijn kasten snuffelen voor je binnenkort, mijn zoon is bijna uit 62, het meeste is echter wel winterspul, dus weet niet of je het dan kunt gebruiken? Maatje 50/56 is allemaal al weg
@mamak
Lief dat je het wilt verdelen. Hier gaat het eerst weer naar een vriendin, haar zoon zit nu in 80/86, en daarna weer naar mij
Ik ga even in mijn kasten snuffelen voor je binnenkort, mijn zoon is bijna uit 62, het meeste is echter wel winterspul, dus weet niet of je het dan kunt gebruiken? Maatje 50/56 is allemaal al weg
@mamak
Lief dat je het wilt verdelen. Hier gaat het eerst weer naar een vriendin, haar zoon zit nu in 80/86, en daarna weer naar mij
maandag 11 februari 2013 om 12:29
Kiwi het is inderdaad voor jongens. Zit zomer en winter spul tussen. Je kan mij mailen op giraffjeviva @ gmail . com dan kan ik je een foto sturen als je wil
Mamak heel graag, super lief dat je het zou willen verdelen!
Layla ik heb nog zegels liggen, ga die van ons ook niet vol krijgen ben ik bang dus dan geef ik ze liever weg dan ze hier doelloos te laten liggen. Ik stuur je een mailtje.
Mamak heel graag, super lief dat je het zou willen verdelen!
Layla ik heb nog zegels liggen, ga die van ons ook niet vol krijgen ben ik bang dus dan geef ik ze liever weg dan ze hier doelloos te laten liggen. Ik stuur je een mailtje.
maandag 11 februari 2013 om 16:49
quote:Shenandoah schreef op 11 februari 2013 @ 09:51:
@kiwi
@mamak
Lief dat je het wilt verdelen. Hier gaat het eerst weer naar een vriendin, haar zoon zit nu in 80/86, en daarna weer naar mij :PIk weet eigenlijk niet meer zo goed hoe kindjes groeien maar maatje 62 heeft de baby denk ik zo rond de zomer?
@kiwi
@mamak
Lief dat je het wilt verdelen. Hier gaat het eerst weer naar een vriendin, haar zoon zit nu in 80/86, en daarna weer naar mij :PIk weet eigenlijk niet meer zo goed hoe kindjes groeien maar maatje 62 heeft de baby denk ik zo rond de zomer?
maandag 11 februari 2013 om 17:37
maandag 11 februari 2013 om 22:58
O, Ayla, ik ben je ècht niet vergeten hoor.
Sterker nog, mn naaimachien staat op een stoel hier (klein huis, kleinere eettafel waar ik aan moet prutsen), dus ik denk dagelijks aan je.
Tot nu toe ben ik alleen erg druk met kleine Gazelle die het dan weer druk heeft met mijn borsten. En het naait lastig handsfree joh!
En toen ze een week sliep 's avonds had ik griep.
Volgende week vakantie, dan hoop ik weer achter de naaimachine te kunnen kruipen en wat automapjes af te maken.
Als je wilt kan ik de vloppen en potlood-rollen alvast opsturen?
Sterker nog, mn naaimachien staat op een stoel hier (klein huis, kleinere eettafel waar ik aan moet prutsen), dus ik denk dagelijks aan je.
Tot nu toe ben ik alleen erg druk met kleine Gazelle die het dan weer druk heeft met mijn borsten. En het naait lastig handsfree joh!
En toen ze een week sliep 's avonds had ik griep.
Volgende week vakantie, dan hoop ik weer achter de naaimachine te kunnen kruipen en wat automapjes af te maken.
Als je wilt kan ik de vloppen en potlood-rollen alvast opsturen?
dinsdag 12 februari 2013 om 09:12
Lely, je hebt mail.
Ayla, ze zitten nu in 23/24...
Giraf en Shenan, ik hoop ergens deze week alles te kunnen verzamelen en dan gaan er weer wat pakketjes uit.
Giraf, mail anders even je adres even naar me.
mamak77 at lijf punt nl
Niet in paniek raken als je even niks van me hoort hoor, het hele huis ligt hier in de lappenmand (behalve dit opperhoofd natuurlijk) Dus het is een beeetje druk!
Ayla, ze zitten nu in 23/24...
Giraf en Shenan, ik hoop ergens deze week alles te kunnen verzamelen en dan gaan er weer wat pakketjes uit.
Giraf, mail anders even je adres even naar me.
mamak77 at lijf punt nl
Niet in paniek raken als je even niks van me hoort hoor, het hele huis ligt hier in de lappenmand (behalve dit opperhoofd natuurlijk) Dus het is een beeetje druk!
dinsdag 12 februari 2013 om 17:13
Goed, vandaag huis weer een beetje opgeruimd en ik kwam nog spullen tegen die weg mogen.
Wolachtig en schattig jurkje Zara maat 40 (gebroken wit), helaas ben ik het ceintuurtje kwijt. Paar keer aangehad en altijd in kledingzak opgeborgen in mijn kast, dus geen pillen of frutseltjes van andere kleding aan. Ziet er nog als nieuw uit.
Grijze jurk van European Culture, maat L. Op de foto ziet het er niet flatteus uit, maar het is strak om het lijf en als je een beetje taille hebt, dan zal het super staan! Nog nooit aangehad, wel gekreukt omdat ik het in de tas heb laten liggen.
Zeer representatieve pak van Zara,, maat 38, ook nooit aangehad.
Grote armband ingelegd met parelmoer, ook nooit omgehad. gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering, maar ik ben helemaal geen armbandenmens.
Armbandje met rode steentjes, volgens mij jaspis??? Kan dat??
Nog in verpakking intensieve Engelse cursus voor op de computer (4 cd's).
Ding om een bezemsteel of hark op te hangen - nog in verpakking
Voor de kolvende moeders:
4 Ijsklontjesbakken. Enkel gesteriliseerd, niet gebruikt. Had een overload aan bv-zakjes en maak die eerst nog op. Binnenkort stop ik sowieso met kolven, dus heb ze ook niet nodig.
2 Koelelementen, nooit gebruikt. Had ze gekocht per 4 en 2 ervan zaten standaard in mijn koeltasje voor onderweg.
Medela Swing, enkel apparaat. Stekker heb ik weggegooid, want kapot. Misschien dat iemand de onderdelen kan gebruiken?
Foto's
Oja mailen op mijn nick 2011 op hetemail NL
Wolachtig en schattig jurkje Zara maat 40 (gebroken wit), helaas ben ik het ceintuurtje kwijt. Paar keer aangehad en altijd in kledingzak opgeborgen in mijn kast, dus geen pillen of frutseltjes van andere kleding aan. Ziet er nog als nieuw uit.
Grijze jurk van European Culture, maat L. Op de foto ziet het er niet flatteus uit, maar het is strak om het lijf en als je een beetje taille hebt, dan zal het super staan! Nog nooit aangehad, wel gekreukt omdat ik het in de tas heb laten liggen.
Zeer representatieve pak van Zara,, maat 38, ook nooit aangehad.
Grote armband ingelegd met parelmoer, ook nooit omgehad. gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering, maar ik ben helemaal geen armbandenmens.
Armbandje met rode steentjes, volgens mij jaspis??? Kan dat??
Nog in verpakking intensieve Engelse cursus voor op de computer (4 cd's).
Ding om een bezemsteel of hark op te hangen - nog in verpakking
Voor de kolvende moeders:
4 Ijsklontjesbakken. Enkel gesteriliseerd, niet gebruikt. Had een overload aan bv-zakjes en maak die eerst nog op. Binnenkort stop ik sowieso met kolven, dus heb ze ook niet nodig.
2 Koelelementen, nooit gebruikt. Had ze gekocht per 4 en 2 ervan zaten standaard in mijn koeltasje voor onderweg.
Medela Swing, enkel apparaat. Stekker heb ik weggegooid, want kapot. Misschien dat iemand de onderdelen kan gebruiken?
Foto's
Oja mailen op mijn nick 2011 op hetemail NL