Entertainment alle pijlers

beyonce @ ziggodome amsterdam..

09-02-2013 22:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van die staanplekken maar denk dat je er wel echt vroeg bij moet zijn als je een beetje plekje vooraan wilt hebben?

Hoe vroeg gaan jullie???
Ik heb vandaag voornamelijk in m'n slaapzak doorgebracht. Gekkenwerk, maar......je kunt wel zien wie de echte fans zijn!!
Ja, 't is echt koud. Mijn vriend heeft het gasbrandertje langsgebracht. Dus als je een soepje wil, moet je even langskomen. Ik ben verhuisd, het was te tochtig naast die poster. Vijf lantaarnpalen verderop lig ik nu.
Shit, ik kom net aan, ben ik gewoon al laat he....

Er liggen al allemaal mensen voor me

En dan is ook meteen mijn wollen dekentje gepikt door een mevrouw met blauwe lippenstift.
quote:manikshamanik schreef op 10 februari 2013 @ 22:23:

Eigenlijk snap ik niet dat er nog mensen naar zulke concerten gaan... Een DVD-registratie van een concert kost een fractie van wat een toegangskaart voor zo'n concert kost en die kun je onbeperkt opnieuw afspelen als je daar zin in hebt. Plus, je zit dankzij de camera op de 1e rang en je hebt niet de zweetlucht van de andere fans, toiletten met een wachtrij van 30 minuten en dat soort geneugten +111
Bij Lady GaGa lag ik er al om 5 uur 's ochtends! Toen stonden we gewoon vooraan in "the monster pit" het werd vanaf 7 uur wel heel druk.. Denk dus ook rond die tijd?
quote:pruttel schreef op 13 februari 2013 @ 09:50:

Shit, ik kom net aan, ben ik gewoon al laat he....

Er liggen al allemaal mensen voor me

En dan is ook meteen mijn wollen dekentje gepikt door een mevrouw met blauwe lippenstift.Kom er gezellig bij Pruttel, ik heb een tweepersoonsdeken.
Dank je, gezellig

Dan kunnen we elkaar aflossen, want ik moet nu na 27 uur toch een keer plassen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven