Steriliseren... zaad

13-02-2013 12:44 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik heb misschien een hele gekke vraag, mijn man en ik hebben een goed seksleven. Maar nu wil hij zich laten steriliseren en nu vroeg ik mij af, gaat zijn zaad dan ook anders smaken of ruiken?

Dank jullie wel

Liefs Hannie
quote:camomille schreef op 13 februari 2013 @ 14:58:Alleen glee hij die avond uit in de douche in een soort spagaat en dat deed wel heel erg au aldaar scheen ;-0
quote:Amand schreef op 13 februari 2013 @ 14:39:

Op straffe des doods moet ik van het ziekenhuis vertellen dat de ingreep pijnloos is.Maar serieus, was het bij jou echt pijnlijk? Ik vond het reuze meevallen, zeker vergeleken met de gruwelijke horrorverhalen die ik er van te voren over las.
Hier, voorbeeldje van zo'n horror-verhaal:quote:

Ben begin deze week 'geholpen'.

Vond ook dat ik me niet moest aanstellen en gewoon ervoor gaan, kan normaal gesproken aardig tegen een stootje.....

Injecties waren nog goed te verdragen, maar nog geen minuut na het geven v/d injectie begon ie al te snijden (!?).

Toen ie de zaadleider naar buiten trok, leek het of ie prostaat/blaas en weet ik veel wat naar buiten trok. MAN !!! Wat een pijn. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n verschrikkelijke pijn gevoeld in mijn leven. ONvoorstelbaar.... Omdat ie zag dat ik de pijn niet verdroeg heeft ie gauw het zaakje dichtgehobby-d. Nu heeft ie dat zo gedaan dat de wond in een soort plooi zit, samen met de gezonde huid. Haren beginnen terug te groeien, en ja u raadt het al..... ontsteking, tenminste... er komt pus uit het wondje, ondanks de overvloed aan betadine elke dag. Nog even aankijken wat die ontsteking verder doet, werk nog wel, maar met het tempo van een bejaarde, het doet continu pijn, vooral bij fietsen.
quote:manikshamanik schreef op 13 februari 2013 @ 15:02:

[...]

Ja!! ZO keek ie ongeveer! Hoe wist je dat???
quote:camomille schreef op 13 februari 2013 @ 15:07:Ja!! ZO keek ie ongeveer! Hoe wist je dat???Wij mannen zijn toch allemaal hetzelfde? Dat heb ik nl. wel eens gehoord op een of ander forum
Vriend zei dat het alleen een beetje weeeig in de onderbuik voelde toen ze die zaadleider pakten en die wat naar boven trokken om door te halen. Maar pijn heeft hij echt niet gevoeld
quote:camomille schreef op 13 februari 2013 @ 15:08:

Vriend zei dat het alleen een beetje weeeig in de onderbuik voelde toen ze die zaadleider pakten en die wat naar boven trokken om door te halen. Maar pijn heeft hij echt niet gevoeldPrecies. De kleurige kerstballen na afloop deden meer pijn, maar ook dat viel mee. Even paar dagen geen strakke spijkerbroek aan, dat wel
Voor wat betreft de ingreep zelf: de injecties voor de verdoving deden even pijn. De ingreep zelf was zo goed als pijnloos; alleen een erg onplezierig gevoel in de buikholte wanneer de arts aan de zaadleiders trekt. Het hechten gaf even een paar scherpe steken.

De echte pijn begon thuis pas nadat de verdoving uitgewerkt was. Een aantal uren lang had ik het gevoel, vergelijkbaar met wat je ervaart wanneer je een trap in je zak gehad hebt.

Daarna waren de hechtingen een paar dagen een beetje gevoelig.

Al met al stelt het niet veel voor. De last is vooral psychisch; tussen het krijgen van de verwijsbrief en het oppikken van de telefoon om een afspraak te maken, zat in mijn geval 8 maanden. Ik weet van mannen die er nog veel langer over deden
quote:manikshamanik schreef op 13 februari 2013 @ 15:08:

[...]

Wij mannen zijn toch allemaal hetzelfde? Dat heb ik nl. wel eens gehoord op een of ander forum Precies, nuances doden de discussie .
Ik heb een vriendje gehad die het heeft laten doen.... Ik heb er nog wel een leuke foto van!

Misschien moet ik hem wel hier plaatsen!
quote:poezelpootje schreef op 13 februari 2013 @ 15:46:

Ik heb een vriendje gehad die het heeft laten doen.... Ik heb er nog wel een leuke foto van!

Misschien moet ik hem wel hier plaatsen! Hopelijk is de foto niet shocking zodat ik het straks ook nog zielig ga vinden voor hem??
quote:poezelpootje schreef op 13 februari 2013 @ 15:46:

Ik heb een vriendje gehad die het heeft laten doen.... Ik heb er nog wel een leuke foto van!Van tijdens of van nà de ingreep?
Ik onderschrijf alle bovenstaande verhalen , alleen had ik een dag er na de pest dat ik niet rechtop kon staan .

Ik naar de huisarts blijkt dat de ballen nog vol sperma waren en wat wil je dan net niet horen ???

U moet veel zaadlozingen stimuleren , dus sex!!

Auw .Ik moest er niet aan denken en heb een paar dagen krom gelopen . Daarna was alles eer helemaal top
quote:trippelh schreef op 14 februari 2013 @ 08:00:Ik naar de huisarts blijkt dat de ballen nog vol sperma waren en wat wil je dan net niet horen ??? U moet veel zaadlozingen stimuleren , dus sex!!Sperma komt niet uit je ballen. En hoe had die huisarts dan gedacht dat dat eruit zou komen? Als je zaadleiders doorgeknipt en afgebonden zijn??
quote:trippelh schreef op 14 februari 2013 @ 08:00:

Ik naar de huisarts blijkt dat de ballen nog vol sperma waren en wat wil je dan net niet horen ???

Je bedoel dat de leidingen nog vol zaten. Want de ballen zitten niet meer aangesloten hè.

Verder mis ik nog de verwijzing naar de pijn die vrouwen bij een bevalling hebben... ..... o_O
Ik vond de ingreep niet zo erg. Ook de napijn viel reuze mee. Het voelde alsof ik te hard was geraakt in de edele delen.

Wat ik ergere vond dat ik bij de huisarts tijdens de ingreep drie personen aanwezig waren. 1 huisarts, 1 assisent en 1 persoon in opleiding. Voelde erg lullig liggen. Ik kon me toen ook voorstellen dat een vrouw bij de gynecoloog voor controle is en waar alle co-assistenten mee kijken en zich dan niet op der gemak voelen.
Ingreep was niet erg. Het was de enige (en laatste) keer dat er 2 mannen aan m'n ballen zaten.aar dat maakte de leuke verpleegster ervoor en erna weer helemaal goed

Serieus: geen centje pijn, klaarkomen is net zo intens... En de smaak schijnt hetzelfde te zijn
quote:Anouar schreef op 13 februari 2013 @ 14:00:

Zwaartste aspect is de traumaverwerking na de enorm heftige operatie.

JA!

Eindelijk iemand die me snapt.
quote:Anouar schreef op 13 februari 2013 @ 14:00:

Succes, Hannie!

Zwaartste aspect is de traumaverwerking na de enorm heftige operatie. Over De Spuit Die Erin Moest. En de hechtingen, het bloed en de horror. Bereid je voor op eeuwige dankbaarheid ondat je hem naar hell and back hebt gestuurd.

Tsssssk. Mannen. ;)Ik weet niet met wat voor watjes jij uithangt, maar bij mij was het na een paar dagen weer ok. Op dag een deed het wel pijn maar toen het over was gingen we over tot de orde van de dag. En het leukst is dat er nu thuis geen condoom meer nodig is. Klagen hoor je mij niet. Maar ik zal het een keer op de agenda zetten om naar extra seksuele gunsten bij haar te vragen omdat ik jaren geleden een miniscuul ingreep had. Kijken hoe ze reageert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven