Steriliseren... zaad

13-02-2013 12:44 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik heb misschien een hele gekke vraag, mijn man en ik hebben een goed seksleven. Maar nu wil hij zich laten steriliseren en nu vroeg ik mij af, gaat zijn zaad dan ook anders smaken of ruiken?

Dank jullie wel

Liefs Hannie
Er is geen verschil tussen nu en toen mijn Heerschap de continue leiding naar de Kroonjuwelen nog niet permanent had laten doorzagen vind ik
Nee
Nope, geen verschil met het blote oog te zien of te ruiken.
Nee geen verschil. Voor zover ik weet voor hem ook geen verschil, qua gevoel.
nee
Nee, ik merk ook geen verschil.
Hallo dames, bedankt voor jullie reactie. Heeft er ook iemand ervaring met de smaak? Ik vind het niet erg om het door te slikken
Nee, ook niet in smaak.

Je kunt de knoop dus gewoon doorhakken.
Nee, zou ik niet doen. OF de knoop erin OF doorhakken
Afhakken is natuurlijk ook een optie
quote:camomille schreef op 13 februari 2013 @ 12:45:

Er is geen verschil tussen nu en toen mijn Heerschap de continue leiding naar de Kroonjuwelen nog niet permanent had laten doorzagen vind ik
Waarom zou het anders gaan smaken?
Misschien omdat er geen spermacellen meer meekomen. Ben gewoon benieuwd, heb er tot op heden absoluut geen problemen mee om het door te slikken maar ik wil graag ons seksleven houden zoals het is. Denk dat mijn man het jammer zou vinden als ik 'het hele verhaal' ineens niet meer zou slikken..

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen / reacties.

groeten, Hannie.
Succes, Hannie!

Zwaartste aspect is de traumaverwerking na de enorm heftige operatie. Over De Spuit Die Erin Moest. En de hechtingen, het bloed en de horror. Bereid je voor op eeuwige dankbaarheid ondat je hem naar hell and back hebt gestuurd.

Tsssssk. Mannen. ;)
quote:Anouar schreef op 13 februari 2013 @ 14:00:

Succes, Hannie!

Zwaartste aspect is de traumaverwerking na de enorm heftige operatie. Over De Spuit Die Erin Moest. En de hechtingen, het bloed en de horror. Bereid je voor op eeuwige dankbaarheid ondat je hem naar hell and back hebt gestuurd.

Tsssssk. Mannen. ;)

Ojeee... daar had ik nog niet eens zo over nagedacht.. Moeten we natuurlijk ook nog heel erg lang aanhoren. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Houd jullie op de hoogte. Mijn man vindt het wel erg spannend, het is natuurlijk wel definitief allemaal.

Hij is ook wat bang dat hij ineens niet meer zo krachtig/ver kan spuiten, iets waar hij stiekem wel trots op is. Geheimpje tussen ons maar kan dit hier best met jullie delen. Denk zelf niet dat daar weinig aan zal veranderen omdat het enkel de 'samenstelling' van het 'vocht' is wat er verandert

Of zit ik mis? Iemand daar een idee van? Zie persoonlijk het probleem niet maar mannen en 'hun trots'.. zucht...

Groeten, Hannie.
Enkel de samenstelling van het zaad veranderd, want het sperma komt niet meer mee. De smaak en de kracht van de lozing blijven hetzelfde, dus als dat bij hem wel snor zit dan hoef je je daar niet druk om te maken.

Veel mannen maken van sterilisatie nogal een mannelijkheidsding en willen het daarom absoluut niet, maar als hij dat loslaat zal hij merken dat er niets veranderd is.

Het schijnt wel erg pijnlijk te zijn heb ik me laten vertellen.
Op straffe des doods moet ik van het ziekenhuis vertellen dat de ingreep pijnloos is.
quote:Anouar schreef op 13 februari 2013 @ 14:00:Zwaartste aspect is de traumaverwerking na de enorm heftige operatie. Over De Spuit Die Erin Moest. En de hechtingen, het bloed en de horror. Bereid je voor op eeuwige dankbaarheid ondat je hem naar hell and back hebt gestuurd.

Tsssssk. Mannen. ;)

Ik vond het wel mooi om te zien, zo vaak zie je als man je eigen zaadleiders ook weer niet. Fascinerend toch, dat de ene component van mijn nageslacht daardóór richting The Cervix Mystery® werd gelanceerd?

Ik had alleen een uroloog met "humor", dat was wèl erg. Hij heeft tot 2x toe gezegd: "Dit is even een klotegevoel"...
quote:hannie36 schreef op 13 februari 2013 @ 14:13:Zie persoonlijk het probleem niet maar mannen en 'hun trots'.. zucht...Het is een nogal essentieel onderdeel van je mannelijkheid. Niet allesbepalend (behalve voor het maken van nageslacht) maar wel een onderdeel. Vergelijk het als vrouw met je borsten.
quote:iris1969 schreef op 13 februari 2013 @ 14:36:Veel mannen maken van sterilisatie nogal een mannelijkheidsding en willen het daarom absoluut niet, maar als hij dat loslaat zal hij merken dat er niets veranderd is.

Het schijnt wel erg pijnlijk te zijn heb ik me laten vertellen.

Als je zoekt op vasectomie vind je de prachtigste horrorverhalen. Heerlijk om daar andere mannen bleek om de neus mee te maken En toen ik zelf ging was ik ook enigszins not amused maar afgezien van wat paarsblauwe ballen na afloop stelde het echt niks voor. Moest iemand regelen die me in mijn auto terug naar huis wilde rijden want dat had ik zogenaamd niet gekund, nou dat was onzin. Pas later werd het ook pijnlijker, maar niks ondraaglijks.

De eerste keer klaarkomen was wel spannend, van "zou het nog hetzelfde voelen"? En van de opluchting voelt het dan ook erg goed.
Het geeft een hoop rust.
quote:Amand schreef op 13 februari 2013 @ 14:39:

Op straffe des doods moet ik van het ziekenhuis vertellen dat de ingreep pijnloos is.

ja joh en na de bevalling ben je alle pijn vergeten.

gelul, doet allemaal gewoon pijn
Mijn vriend is op de fiets heen en terug gegaan .

Vond de ingreep echt peanuts (maar ik hoor hier dus van Amand dat dat onder bedreiging was! Wist ik veel!!! ...). Alleen glee hij die avond uit in de douche in een soort spagaat en dat deed wel heel erg au aldaar scheen ;-0
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2013 @ 14:58:gelul, doet allemaal gewoon pijnBevalling zeker wel, maar sterilisatie niet. Hooguit erg onprettig dat een andere vent aan je edele delen zit. Ik ben ook ooit getest op o.a. chlamydia en dat ging toen nog met een puntig wattenstaafje Dat deed pas zeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven