Werk & Studie alle pijlers

Werken in de dierentuin.

13-02-2013 18:29 28 berichten
Ik zou graag in de dierentuin willen werken. Ik zie hier op het forum verschillende mensen die in een dierentuin werken en die maken allemaal spannende dingen mee. Het schijnt ook goed te verdienen zodat ik een groot huis en een dure auto kan kopen.

Kan iemand mij iets vertellen hoe ik dat het beste aan kan pakken?
Stuur een sollicitatie brief.
Alle reacties Link kopieren
Solliciteer voor de functie van verwend nest? Kunnen de vogels op je broeden.
Nou, als je later groot bent, dan moet je heel hard leren. Als je dan heel veel geleerd hebt kun je eens een briefje schrijven naar de directeur (dat is de baas van de dierentuin) om te vragen of je misschien daar je centjes mag komen verdienen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zou meteen voor de directeursfunctie gaan ( met het oog op die grote auto )
Biologie studeren. In de dierentuin waar ik stage heb gelopen namen ze alleen afgestudeerde biologen aan om poep te scheppen.

Vast een fluitje van een cent voor je.
Oh, ik begreep van sommige forummers hier dat je via connecties ook vrij makkelijk binnenkomt.

Jammer, dan houd ik mijn baan als helikopterpiloot wel aan.
http://www.dierenparkamersfoort.nl/vacatures
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ernst en Bobbie is het toch ook gelukt zonder gedegen studie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Fantasist is ook een leuk beroep.
In Nood-Brabant ligt Trollenland, misschien is daar wel een opening voor je? http://www.trollenland.nl/
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ach qua fantasie zou ze het niet slecht doen tov andere forummer die ook in een dierentuin zegt te werken...
Huts!
Er zitten nogal wat fantasten op forum, geloof niet alles wat je leest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben geen fantast, ik ben een cavia.
Een groot huis en dure auto en zelfs een helicopter krijg je kado als je alleen maar solliciteert..
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 13 februari 2013 @ 18:56:

Een groot huis en dure auto en zelfs een helicopter krijg je kado als je alleen maar solliciteert..Neejoh, drie keer met het mannelijk geslachtsdeel als lasso naar een bankier werpen in een monopoly outfit en je hebt jouw geld.
quote:Fame schreef op 13 februari 2013 @ 18:56:

Een groot huis en dure auto en zelfs een helicopter krijg je kado als je alleen maar solliciteert..Ja, die indruk kreeg ik ook, vandaar mijn interesse.
Als de OP grappig is bedoeld, dan faalt dat jammerlijk. Als de OP serieus is bedoeld, dan is hij lollig. Hoe dom kun je jezelf presenteren.
Waar zit de any-key?
Helicopterpiloot ben je ook gewoon via via geworden? En waarom heb je nog geen groot huis en een grote auto?
Ik ben part time superheld. Verdient pas echt goed.
@ fru1t3lla, heb je toevallig gezien dat er glazenwassers als spiderman verkleed gaan als ze de ramen moeten wassen van een ziekenhuis? Dus dat kan jij als superheld ook 'erbij' gaan doen ;)
In mijn vrije tijd ben ik een flierefluiter. Ik ben dus directeur van mijn eigen bedrijf. Ik deel zelf mijn eigen uren in,en beslis dus zelf wanneer ik ga flierefluiten. En het verdiend best goed. Ik woon namelijk in een echt luchtkasteel. Maar ondanks dat kan ik nog net niet helemaal rond komen Ik heb daarom dankzij mijn buurvrouw de tandenfee ook nog een handeltje in ivoor en dat zorgt ervoor dat het allemaal heel goed gaat. En mijn buurvrouw kan wel wat hulp gebruiken. Dus als jij ook graag net als ik in zo,n prachtig lucht kasteel wilt wonen dan moet je niet solliciteren bij de dieren tuin maar bij mijn buurvrouw.
www.welingelichtekringen. ... oor-kinderziekenhuis.html
Hihihi. Hahaha. Not.
Wat een flauw topic

In Dierenpark Waddinxveen vragen ze nog een toiletjuffrouw. Als je goed voldoet mag je daarna opklimmen, van konijnenkeutelraper tot olifantenpoepschepper zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven