Jongeren series begin 2000
vrijdag 15 februari 2013 om 10:22
Ik ben op dit moment series aan het zoeken die ik vroeger als puber keek. Ik kwam er laatst achter dat sommige series niet geheel zijn uitgezonden (zoals October Road, ik kende alleen seizoen 1 en kwam erachter dat er ook een seizoen 2 is, dat verduidelijkte een hoop)...
Het is in de periode vanaf 2000 geweest (ik was toen 16 jaar)!
Wat ik me nog herinner en waar ik naar keek:
- Buffy
- Angel
- Gilmore Girls
- The O.C.
- Everwood
- October Road
- Pushing Daisies
- John Doe (halverwege seizoen 1 werd het niet meer uitgezonden)
Waar keken jullie naar en kunnen jullie mijn lijstje aanvullen?
Het is in de periode vanaf 2000 geweest (ik was toen 16 jaar)!
Wat ik me nog herinner en waar ik naar keek:
- Buffy
- Angel
- Gilmore Girls
- The O.C.
- Everwood
- October Road
- Pushing Daisies
- John Doe (halverwege seizoen 1 werd het niet meer uitgezonden)
Waar keken jullie naar en kunnen jullie mijn lijstje aanvullen?
vrijdag 15 februari 2013 om 11:23
quote:Janna- schreef op 15 februari 2013 @ 11:03:
Ja, duidelijk niet in 2000, maar Heartbreak High!! Is dat echt uit 1993??Toen werd het vast nog niet in Nederland uitgezonden. Ik was toen 7! Kan me niet voorstellen dat ik zo jong al zo'n serie helemaal volgde. Toen zat ik echt nog in mijn Alfred Jodocus Kwak fase hoor
Ja, duidelijk niet in 2000, maar Heartbreak High!! Is dat echt uit 1993??Toen werd het vast nog niet in Nederland uitgezonden. Ik was toen 7! Kan me niet voorstellen dat ik zo jong al zo'n serie helemaal volgde. Toen zat ik echt nog in mijn Alfred Jodocus Kwak fase hoor
vrijdag 15 februari 2013 om 20:10
quote:Bijenkoningin schreef op 15 februari 2013 @ 12:04:
Charmed
One Tree Hill
Roswell
La Femme Nikita
Man in Trees
Being Erica
Jaaaaaaah! Heb het allemaal hergekeken laatst, de oude serie is toch duizend keer leuker dan de nieuwe, die is echt geen zak aan!
Of ik voel me schuldig tegenover mn nostalgische gevoelens bij blonde Nikita en weiger het daarom leuk te vinden xD
Charmed
One Tree Hill
Roswell
La Femme Nikita
Man in Trees
Being Erica
Jaaaaaaah! Heb het allemaal hergekeken laatst, de oude serie is toch duizend keer leuker dan de nieuwe, die is echt geen zak aan!
Of ik voel me schuldig tegenover mn nostalgische gevoelens bij blonde Nikita en weiger het daarom leuk te vinden xD