het laatste babymutsje?

15-02-2013 21:11 2286 berichten
Alle reacties Link kopieren
iets originelers kan ik niet verzinnen...
WTF ben jij een vriendin van de dronken Citroentje van gisteren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eén muts maakt nog geen winter
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ow.
quote:Enn schreef op 15 februari 2013 @ 21:17:

[afbeelding]je motto maakt het er niet beter op.
Neu. klopt.
Laten we deze maar houden Sok

(ik neem er nog 1 hoor, op deze nieuwe titel, proost, hik)
neem ik ook nog een wijntje. ik ben in geen eeuwen op de discussielijst wezen kijken; dan mekr je ook wel weer dat je een aantal fases verder bent.

de gevaren van sudocreme; ik hoop van harte dat het een grappig-bedoelde titel is; anders moest ik maar niet gaan kijken
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
quote:Enn schreef op 15 februari 2013 @ 21:17:

[img]http://i239.photobucket.com/albums/ff10 ... owgold.gif[/img]
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
zijn de dames op reljacht?

dat waren nog eens tijden, vroegûh
quote:sokje schreef op 15 februari 2013 @ 21:43:

neem ik ook nog een wijntje. ik ben in geen eeuwen op de discussielijst wezen kijken; dan mekr je ook wel weer dat je een aantal fases verder bent.

de gevaren van sudocreme; ik hoop van harte dat het een grappig-bedoelde titel is; anders moest ik maar niet gaan kijken Das best een lollig topic anders, als je van smerende en slopende kinderen houdt .
quote:sokje schreef op 15 februari 2013 @ 21:54:

zijn de dames op reljacht?

dat waren nog eens tijden, vroegûh Nou doe es een rel dan. En dan niet zo'n mislukte knutselgate, maar echt een rel van formaat. Ik heb een week vakantie en ik ga nergens heen, dus ik kan wel een rel gebruiken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 februari 2013 @ 21:56:

[...]

Nou doe es een rel dan. En dan niet zo'n mislukte knutselgate, maar echt een rel van formaat. Ik heb een week vakantie en ik ga nergens heen, dus ik kan wel een rel gebruiken.

sorry, lieffie, ik kan even niks bedenken. geen zin in pro/anti BV-, pro/anti-vaccinatie, pro/antithuisblijven-discussies.

op vaccinaties na, moet iedereen dat lekker zelluf weten.
Borstvoeding! Doe de borstvoeding!

Altijd goed voor de flesvoedingsmaffia om hun mflessen te slijpen. Je kan het! Je hoeft écht geen sudocremetje te doen.
Oh en trouwens hoe had ik moeten weten dat dit het zoveelste baby-klets-topic was? Je gaf geen enkele indicatie dat het hierom ging en Citroen gisteren ook niet. En laat ik nou nooit op die ellenlange kletstopics komen.
quote:sokje schreef op 15 februari 2013 @ 22:37:

[...]

sorry, lieffie, ik kan even niks bedenken. geen zin in pro/anti BV-, pro/anti-vaccinatie, pro/antithuisblijven-discussies.

op vaccinaties na, moet iedereen dat lekker zelluf weten.De rel hoeft niet per se over kinderen te gaan hoor. Marokkanen zijn ook goed. Of vreemdgaan. Of het Beleid. Maar ik merk het al: je wil gewoon niet. Nou weet je, dan maak ik mijn rel zelf wel. Tsk.
, ik doe mee.

Veel schrijfplezier hier verder!
quote:Enn schreef op 15 februari 2013 @ 22:41:

Oh en trouwens hoe had ik moeten weten dat dit het zoveelste baby-klets-topic was? Je gaf geen enkele indicatie dat het hierom ging en Citroen gisteren ook niet. En laat ik nou nooit op die ellenlange kletstopics komen. Ik neem het je niet kwalijk hoor (en nou opgehoepeld, grapje uiteraard
Ok!
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 februari 2013 @ 22:50:

[...]

De rel hoeft niet per se over kinderen te gaan hoor. Marokkanen zijn ook goed. Of vreemdgaan. Of het Beleid. Maar ik merk het al: je wil gewoon niet. Nou weet je, dan maak ik mijn rel zelf wel. Tsk.

over vreemdgaan kan ik wel losgaan.

maar ga ik toch maar niet doen
quote:Enn schreef op 15 februari 2013 @ 22:41:

Oh en trouwens hoe had ik moeten weten dat dit het zoveelste baby-klets-topic was? Je gaf geen enkele indicatie dat het hierom ging en Citroen gisteren ook niet. En laat ik nou nooit op die ellenlange kletstopics komen.

neem je niks kwalijk, hoor, Enn. ging gewoon wel ff met je mee. en ellenlang zijn we wel bezig. sinds 2005. 8 jaar dus. ACHT JAAR!!

(bloody hell!)
Echt het laatste mutsje ? Zeg nooit nooit (al ben ik hierna echt echt klaar).

Ik ga zo 3 kinderen in de jassen en schoenen hijsen en daarna op weg naar de training. En dan door met de trein naar verweg (3.15 uur, oh joy). Hopen maar op geen vertraging en geen broekplassende Maby.
En we zitten ondertussen in de intercity: nog 3 uur te gaan .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven