Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Gemaild!
quote:Shenandoah schreef op 14 februari 2013 @ 19:10:

@marels

Logisch dat je dingen eerst probeert te verkopen, als je geld kan gebruiken (en wie niet :P)

Hier nog in de weggeef

8cd's om muziek op te branden

3 sierborden en een kaarsenhouder groot en klein.

4 kruidvat the voices dingen.

ik zou die cd's wel willen....

ik kom snel weer buurten, gedoe met laptop, en veel tijd gaat nu in team H. zitten, wat heel goed voelt!!

We maken veel moois, en dat geeft veel voldoening!

Die feesboek voor hier, ik snap nog niet helemaal hoe die werkt..... hoe kan ik iets zien bijv. van hier? En moet ik me ergens aanmelden?

Nu eerst slapen! later!
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 februari 2013 @ 16:26:

Ik heb wel eens een tas gehaakt. Daar kan je ook van alles op vast maken. Je kunt ook van andere materialen dingen haken. Heb zo ook al eens een gehaakte badmat gezien die van repen katoen was gemaakt. Kan het alleen niet terug vinden.

Misschien dat je het ook van dun geworden oude handdoeken maken die je in repen knipt.

Het meisje hier rechts heeft trouwens ook een leuk shirt aan. Maar als na 3 keer wassen de print van het transferpapier al los laat dan is dat jammer. Maar je zou anders wel letters kunnen knippen van eigen foto's.

Heeft iemand een idee of er stof is dat het transferpapier beter opneemt? Zodat het minder snel breekt?Iets waar absoluut geen rek in zit, en wat niet zoveel beweegt. Witte jeans (stijver, geen stretchjeans). Dus een jasje oid.
*
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 29-03-2013 21:18
Reden: weggeef, geen ruil
% gewijzigd
@ayla

wil je me mailen over de cd's

nickname apenstaartje xs4all punt nl
quote:kleinepien schreef op 14 februari 2013 @ 21:50:

Kikkerprinses: Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan!

Is mijn pakje al onderweg trouwens? *nieuwsgierig*

Zojuist afgegeven op het postkantoor. Maandag toen ik er was, waren ze nog gesloten. En tot nu toe druk geweest met zoontje en zieke man. Die heeft het voor elkaar gekregen een blaasontsteking op te lopen. Dus ik mocht hem en zoontje verzorgen, huishouden doen en ziekenbezoek vermaken, terwijl ik kapot was van nauwelijks slapen in het ziekenhuis en alle emoties. Maar je pakketje is nu dus onderweg!

Ik hou me wel aanbevolen voor ruilacties van de AH mini's. Heb nu 5 verschillende dubbele. Maar laten we nog even wachten tot de actie voorbij is.
Kikkerprinses, ik heb ook al wat dubbelen, dus als je wilt ruilen dan hoor ik het wel
quote:lemoos2 schreef op 15 februari 2013 @ 00:23:

[...]

Iets waar absoluut geen rek in zit, en wat niet zoveel beweegt. Witte jeans (stijver, geen stretchjeans). Dus een jasje oid.

Bedankt!

Ik ga morgen zoeken of ik het papier bij de Action kan vinden.
Je peulen zijn op de post Biko !
dankjewel Ik heb de 'je weet nu' boekjes ook op de post gedaan.
Ik heb een vreemde lamp over. Hij kan tegen een muur aan gemonteerd worden, en geeft dan een vierkant licht waar je allerlei verschillende onzinplaatjes voor kunt plakken. Vooral grappig dus.

Iemand interesse? (Ik kan even een foto emailen als mijn beschrijving onbegrijpelijk is.. )
Dit is wat ik nog te geef heb

- 1 spaarzegel van de c1000 actie 'With Jacob's'

- Bambino bruine fleece wikkeldeken

- ongebruikte kruikzak (voor zo'n ijzeren kruik)

- 2 badstoffen badcapes baby

- Paddington Maxi memory

- stoelzitverkleining (voor een kinderstoel)

Te ruil AH mini's :

- 3x ui

- broodrooster

- deegroller
Jee kikkerprinses, het gaat wel lekker daar bij jou hè? :-/ Hopelijk gaat alles snel de goede kant op en kun jij ook even bijkomen van alles!
Wat een leuk en goed topic. Ga binnenkort ook eens neuzen of ik wat weg te geven heb (vast wel ).
Kwam zojuist nog een paar ( 1 keer gedragen ) wit lederen winterlaarzen tegen. Van Tango denk ik, waren reteduur grrr maar te klein gekocht maat 41. Anyone?
Owwww Jet.....ben ik heel hebberig als ik gelijk; "JAAAAAA" roep???

Heb je een foto toevallig??
Euh nou rara ik kan ze aan Marels meegeven als ze nog komt morgen, weet jij dat toevallig?
Ik heb niet gehoord dat ze niet komt

Jij niks meer gehoord?
Nee, ik begreep dat haar auto stuk was dus vandaar ook mijn vraag maar ze heeft nog niet gereageerd op m'n email.
Ik zal dr es appen.....

je hoort het van me!
Heb geen foto trouwens. Ze zijn stoer, met een bontrandje aan de bovenkant.
Ze klinken leuk!

En passen dan wrs bij de jas die ik via dit topic heb gekregen
Ok, dan doe ik ze er toch gewoon bij! Even nieuwsgierig, wat is jouw leeftijd rara?
Ik ben net 43 (auw). En ik vraag het natuurlijk gewoon terug; hoe oud ben jij? Ik denk 30 aan de hand van je nick, maar kan me vergissen natuurlijk

Is er trouwens iets waar ik jou een plezier mee kan doen??
Ja ben een beginnende 30 - er ! En nee, heb genoeg spul, ben blij als ik wat kwijt kan. Ben aan het ruimen en o o o wat heb ik een troep..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven