Werk & Studie alle pijlers

A2 den bosch-a'dam

16-02-2013 19:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier die deze route regelmatig in de ochtend spits doet? Ik moet over een tijdje in de ochtendspits met de auto (nee OV is deze keer helaas geen optie, anders wist ik het wel geloof ik). Ik moet om 8:15 in A'dam zijn. Alle routeplanners die ik gebruik zeggen 50 minuten, maar ik denk dat het op ma, di en do ochtend helaas wel wat langer zal duren. Of valt het wel mee? Iemand?
Kijk maandag over een week (volgende week is het vakantie) op de ANWB site op de tijd dat jij heen wilt gaan, dan kun je zien of er files staan en hoe lang.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In het gunstigste geval klopt het wel ja. Het staat alleen met grote regelmaat vast of heeft vertraging. Ik zou gewoon een half uur eerder vertrekken dan het gunstigste geval.

Traject Boxtel-Vugt heeft regelmatig vertraging, traject a59 met aansluiting op de A2 ook, vervolgens verderop richtingZaltbommel, en dan weer daarna richting Beesd etc.

Kortom, ondanks wegverbreding loopt het nog regelmatig vast. Vanaf Utrecht geen idee

Waarom is het OV geen optie trouwens?
@ him; helaas is dat ook meteen de dag dat ik die kant uit moet!

@ dib; ik moet op aantal plaatsen zijn nadat ik in A'dam ben geweest en absoluut op een bepaalde tijd weer op kantoor zijn, dit haal ik nooit met OV (trein, bus, tram metro in het gunstigste geval ben ik dan 2 uur te laat terug!)
Om stress te voorkomen een half uurtje eerder de deur uit gaan. Cause you never know.
Het loopt daar inderdaad nog regelmatig vast, maar voorheen was het veel erger.

Op een gewone maandag (buiten de schoolvakanties om) zou ik het dubbele aan reistijd aanhouden.
Ik zou een uur eerder de deur uitgaan. Misschien nog wel eerder als het een erg belangrijke afspraak is en je absoluut niet te laat mag zijn.
Heb je eigenlijk de routeplanner van de ANWB gebruikt en dan de juiste dag en tijd ingevuld?
7 uur de deur uit dan haal je dat normaal gesproken gewoon hoor. Er liggen 5 banen vanaf Utrecht hè...
Hangt er ook nog wel vanaf waar je moet zijn in Amsterdam.
In de buurt van het AMC, dus redelijk aan het begin als je uit Utrecht komt! Dat scheelt iig. Ik heb de data en tijden ingevoerd en kan krijg ik 50 minuten reistijd. Ik dacht zelf om 7 uur vertrekken dan heb ik genoeg tijd, maar ik hoor andere in omgeving zeggen dat ik echt om half 7 in de auto moet zitten, alleen wil ik er ook niet echt om half 8 staan, is een beetje teveel van het goede! Lastig als je het traject nooit rijd!
Als het een echt belangrijke afspraak is, dan is 6.30 in de auto echt geen overbodige luxe. Voor Utrecht kan het behoorlijk vast staan, zeker als je pas om 7.00 vertrekt.
quote:nursy schreef op 16 februari 2013 @ 22:22:

In de buurt van het AMC, dus redelijk aan het begin als je uit Utrecht komt! Dat scheelt iig. Ik heb de data en tijden ingevoerd en kan krijg ik 50 minuten reistijd. Ik dacht zelf om 7 uur vertrekken dan heb ik genoeg tijd, maar ik hoor andere in omgeving zeggen dat ik echt om half 7 in de auto moet zitten, alleen wil ik er ook niet echt om half 8 staan, is een beetje teveel van het goede! Lastig als je het traject nooit rijd!Oh ja dat scheelt inderdaad. Maar als je te vroeg bent zit daar in de buurt een La Place, de IKEA, een McDonalds... Dus dan drink je een lekker kopje koffie terwijl je het nieuws of een boek leest.
Ik rijd een gedeelte van deze route ook vaak in de ochtendspits. Bij knooppunt Deil staat het vaak even stil en daarnaast bij de aansluiting a12 / a2. De vakanties zijn trouwens gespreid. Heeft midden nederland die week niet vakantie? Dat scheelt vast met drukte rondom utrecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven