A2 den bosch-a'dam
zaterdag 16 februari 2013 om 19:57
Iemand hier die deze route regelmatig in de ochtend spits doet? Ik moet over een tijdje in de ochtendspits met de auto (nee OV is deze keer helaas geen optie, anders wist ik het wel geloof ik). Ik moet om 8:15 in A'dam zijn. Alle routeplanners die ik gebruik zeggen 50 minuten, maar ik denk dat het op ma, di en do ochtend helaas wel wat langer zal duren. Of valt het wel mee? Iemand?
zaterdag 16 februari 2013 om 20:02
In het gunstigste geval klopt het wel ja. Het staat alleen met grote regelmaat vast of heeft vertraging. Ik zou gewoon een half uur eerder vertrekken dan het gunstigste geval.
Traject Boxtel-Vugt heeft regelmatig vertraging, traject a59 met aansluiting op de A2 ook, vervolgens verderop richtingZaltbommel, en dan weer daarna richting Beesd etc.
Kortom, ondanks wegverbreding loopt het nog regelmatig vast. Vanaf Utrecht geen idee
Waarom is het OV geen optie trouwens?
Traject Boxtel-Vugt heeft regelmatig vertraging, traject a59 met aansluiting op de A2 ook, vervolgens verderop richtingZaltbommel, en dan weer daarna richting Beesd etc.
Kortom, ondanks wegverbreding loopt het nog regelmatig vast. Vanaf Utrecht geen idee
Waarom is het OV geen optie trouwens?
zaterdag 16 februari 2013 om 20:13
zaterdag 16 februari 2013 om 22:22
In de buurt van het AMC, dus redelijk aan het begin als je uit Utrecht komt! Dat scheelt iig. Ik heb de data en tijden ingevoerd en kan krijg ik 50 minuten reistijd. Ik dacht zelf om 7 uur vertrekken dan heb ik genoeg tijd, maar ik hoor andere in omgeving zeggen dat ik echt om half 7 in de auto moet zitten, alleen wil ik er ook niet echt om half 8 staan, is een beetje teveel van het goede! Lastig als je het traject nooit rijd!
zaterdag 16 februari 2013 om 23:18
quote:nursy schreef op 16 februari 2013 @ 22:22:
In de buurt van het AMC, dus redelijk aan het begin als je uit Utrecht komt! Dat scheelt iig. Ik heb de data en tijden ingevoerd en kan krijg ik 50 minuten reistijd. Ik dacht zelf om 7 uur vertrekken dan heb ik genoeg tijd, maar ik hoor andere in omgeving zeggen dat ik echt om half 7 in de auto moet zitten, alleen wil ik er ook niet echt om half 8 staan, is een beetje teveel van het goede! Lastig als je het traject nooit rijd!Oh ja dat scheelt inderdaad. Maar als je te vroeg bent zit daar in de buurt een La Place, de IKEA, een McDonalds... Dus dan drink je een lekker kopje koffie terwijl je het nieuws of een boek leest.
In de buurt van het AMC, dus redelijk aan het begin als je uit Utrecht komt! Dat scheelt iig. Ik heb de data en tijden ingevoerd en kan krijg ik 50 minuten reistijd. Ik dacht zelf om 7 uur vertrekken dan heb ik genoeg tijd, maar ik hoor andere in omgeving zeggen dat ik echt om half 7 in de auto moet zitten, alleen wil ik er ook niet echt om half 8 staan, is een beetje teveel van het goede! Lastig als je het traject nooit rijd!Oh ja dat scheelt inderdaad. Maar als je te vroeg bent zit daar in de buurt een La Place, de IKEA, een McDonalds... Dus dan drink je een lekker kopje koffie terwijl je het nieuws of een boek leest.
zondag 17 februari 2013 om 01:40