op zon vakantie......

16-02-2013 15:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

ik ben een alleenstaande moeder en wil graag met mijn zoontje op vakantie. Nu is alleen op vakantie gaan met hem niet nieuw, alleen ik heb nu al de vakantie kriebels dus wil niet echt wachten tot Mei.........

Heeft iemand het idee waar het nu of volgende maand al lekker strand zee zon zwemweer is? (niet te lang vliegen!).

Ook wil ik graag savonds een beetje rondwandelen, wat winkeltjes kijken, boulevard enz.... En in sommige landen is het zo dat ze je buiten het resort een beetje lastig gaan vallen en daar heb ik niet zo een behoefte aan.....

Heeft iemand een suggestie voor mij na het lezen van mijn wensen :D
Canarische eilanden. Reken op ca 21 graden. Voor het strand kan het wat fris zijn, maar aan een zwembad is het wel goed te doen.

Verder voldoet het wel aan je wensen.

Als je warmer wil, moet je echt ver weg. Florida, mexico, curacao. Azie.
.
Gambia of Kaapverdische eilanden? Via Arke fly ook wel voor een leuke prijs volgens mij. En maar een uur of 5/6 vliegen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Dahab in Egypte. Heerlijk relaxt daar lekker weer! Wij verblijven altijd in Daniela Village, net even buiten Dahab. Gratis shuttle bus naar Dahab in de avond. Hotel zelf is fantastisch, simpel, kleinschalig en heel fijn personeel. Wij vinden het echt een aanrader!
ik weet niet of het in Dahab perse zwemweer gaat zijn. Het is daar in de winter gemiddeld kouder dan op de Canarische eilanden. Gambia en Kaapverdie zijn wel lekker warm, maar daar zit je toch best een beetje vast in je resort. Daarbuiten wordt je belaagd volgens mij en dat is wat TO niet wil.
.
Dank alvast voor de reacties super blij mee!!!!

Waar bij de Canarische eilanden, raad je mij aan? Schijnt nogal te verschillen............. Is het echt pas in mei dan strandweer :(

Vind het ook wel lekker in de zee te duiken :D

En kan ik als single mom ook een beetje rondlopen buiten het resort in Gambia of Kaapverdische eilanden??? Daar ben ik nog nooit geweest!!!

In dahab ben ik overigens wel geweest toen ik net was bevallen, die mannetjes daar kon ik wel aan hahaha! Ik heb ze gewoon wat arabische kreten toegegooid :p Hoe staat de sfeer er nu voor in egypte dan???
Ik ook niet Sem. Ben alleen op de Kaapverdische eilanden geweest voor een tussenstop. Een kennis van mij is onlangs met haar dochtertje in Gambia geweest. Schijnt er best relaxt te zijn, mooi weer, mooie stranden. Maar wel 'verkopers' op het strand. Maar die heb je bijna overal. Ik kan me niet voorstellen dat dat in een Noord Afrikaans land minder zal zijn, eerder meer (denk ik, hoor, weet ik niet!)

Ik zou in ieder geval gerust voor Kaapverdische eilanden of Gambia kiezen. Misschien wel juist omdat je met een kind bent. Maar nogmaals, dat is alleen mijn gevoel, niet gebaseerd op ervaring.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Lanzarote en het zuiden! van Tenerife hebben het beste weer.

Je kan de zee wel in, en er zijn ook mensen aan het strand maar er staat vaak een fris windje.
.
Hoe het nu met de sfeer is weet ik niet maar in Dahab krijgen ze er in ieder geval weinig tot niets van mee. Wij hebben er vrienden wonen en die geven aan dat het hele gebeuren eigenlijk min of meer langs hun gaat. Ze lezen het wel in de krant maar verder ....

En Impala, het is juist een prima temperatuur nu in Dahab, gemiddeld zo'n 25 graden. Weet niet of je wel eens in Dahab geweest bent maar het is daar echt anders dan in de rest van Egypte hoor. Het is eigenlijk de enige plek waar ik graag heen ga, verder laat ik het land zo veel mogelijk links liggen i.v.m. de opdringerige bevolking.
Hmmm nou heb iig genoeg ideetjes weer zodat ik gerichter kan gaan kijken. Ik sla dit keer egypte even over. In Dahab ben al geweest, heb het er ook naar mn zin gehad maar zie graag nieuwe en andere dingen.

Dus het word Canarische of Kaapverdische eilanden of Gambia.

Als jullie nog positieve berichten hebben waar ik het beste heen kan gaan, hoor ik het graag alsnog even.

Liefs en nogmaals dank voor het meedenken!
Kijk eens op de site van Dreizen. Daar is iedere werkdag een zonvakantie flink afgeprijsd. Beperkt aanbod, dus snel toehappen als er iets tussen staat. zag het net toevallig Er wordt nu ook een lastminute naar Lanzarote aangeboden.
http://www.waarschijntdez ... x=40&price=all&duration=2
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
thx for the tip!!!!!!

en Bianca, ja die had ik ook gezien...

maar vind persoonlijke ervaringen wat fijner.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven