Bar Too Much *****203****

20-01-2013 08:42 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Zover kijk ik niet vooruit hoor.

Utrecht is een leuke stad op te winkelen en uit eten te gaan he? Ik vind het er erg gezellig.
En ja, het is kut. Gelukkig hebben we een paar goede weken achter de rug, maar vandaag ineens weer een aanval of 7. Zoals gewoonlijk. Het stomme is dat de aanvallen na zo'n rustige periode telkens veranderd zijn. Dit keer met kwijl
We praten langs elkaar heen . Ja, Utrecht is leuk! We hebben eerst gebiert en gelunched in een kerk en daarna tapas in de catacomben.
Moet ook voor Zoon zo rot zijn, de controle helemaal kwijt zijn.

Gelukkig dat er ook wel goede weken zijn. Kutziekte!
We leuteren inderdaad langs elkaar heen, maar maakt toch niet uit? Ik snap het nog steeds
Die goede periodes heeft hij 2-3 keer per jaar. Dit keer heb ik voor het eerst niet gehoopt dat het misschien wel over was. Je blijft leren.
quote:yette schreef op 17 februari 2013 @ 01:50:

Die goede periodes heeft hij 2-3 keer per jaar. Dit keer heb ik voor het eerst niet gehoopt dat het misschien wel over was. Je blijft leren.
Moet er trouwens bijna van huilen als ik je laatste bericht lees. Wat een rotziekte ook!
Dank je

Ik had De Dochter trouwens vandaag meegenomen omdat ze wat mij betreft even los moest komen van haar nieuwe vlam. Het is hier al een week dagelijks urenlang geknuffel ...
Je wordt wel een beetje weeïg van al dat geknuffel. Ik kan daar nooit zo goed tegen hoor. Doe je maar in je eigen tijd.
Ik schrok eigenlijk zelf ook toen ik het in een paar zinnen had opgeschreven. Maar zo is het wel.
quote:yette schreef op 17 februari 2013 @ 01:59:

Ik schrok eigenlijk zelf ook toen ik het in een paar zinnen had opgeschreven. Maar zo is het wel.

Ik val in herhaling

Maar heel gemeend en het ontroerde me.
Ja, ik herken dat kleffe gedoe ook helemaal niet. Had daar zelf geen behoefte aan waar mijn ouders bijzaten.

Dus het kwam mooi uit dat ik vandaag een afspraak had met een paar wereldreizigsters. Kon ze mooi even zien hoe tof het is als je niet aan iemand vasthangt.
En weer stroomuitval. Crisis hier.
Was jij vroeger klef met Man?

Ik niet waar mijn ouders bij zaten. Dat vonden ze niet gepast en ik ook eigenlijk niet haha.
quote:yette schreef op 17 februari 2013 @ 02:04:

En weer stroomuitval. Crisis hier.Hoe kan dat dan? Ik heb nooit stroomuitval
Haaruitval heb ik wel....
Nee dus. We leunden niet eens tegen elkaar. Deze twee dus constant. Ik vond het eerst wel schattig - het ontstond in de woonkamer terwijl wij in de keuken zaten maar inmiddels is het schattige er wel af. Nog geen gezoen trouwens. Gelukkig. Ik heb het er vandaag dus wel over gehad.
Geen idee waarom, maar het viel hier al twee keer een paar tellen uit. Net als in de VS.
Haaruitval is ook balen.
Verder hebben we ook nooit problemen met de stroom.

(begin nu zelfs langs mezelf heen te praten )
Gewoon over dingen praten is vaak de beste oplossing.

Lieve Yet, ik ga naar bed.

En we gaan écht heul gauw mojito's drinken!

Trusten meissie
Slaap lekker en een fijne verjaardag straks!
Goedemorgen.

Jo, gefeliciteerd met dochter. 25, wat een leeftijd.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Goeiemorgen allen....

Jootje, van harte gefeliciteerd met je ondernemende dochter.

Geniet heeel hard vandaag, want binnenkort kun je alleen nog met haar skypen een tijd lang.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven