Fantasy en sci fi boeken
zaterdag 16 februari 2013 om 14:12
Ik wil meer gaan lezen dan wat ik nu doe (en ook weer eens dingen die ik niet verplicht voor school hoef te lezen), dus ik ben op zoek naar suggesties welke boeken leuk zijn.
Ben op zoek naar Engelstalige fantasy of sci fi.
Leuk lijstje:
- Harry Potter
- Black Magician Trilogy
- His Dark Materials
- Kingmaker/Kingbreaker
- The Hunger Games
- Timeline
To-read lijstje:
- Song of Ice and Fire
- Seraphina
Dus kom maar door met die tips
Ben op zoek naar Engelstalige fantasy of sci fi.
Leuk lijstje:
- Harry Potter
- Black Magician Trilogy
- His Dark Materials
- Kingmaker/Kingbreaker
- The Hunger Games
- Timeline
To-read lijstje:
- Song of Ice and Fire
- Seraphina
Dus kom maar door met die tips
zaterdag 16 februari 2013 om 14:55
Eragon. Deel 1 van Christopher Paolini. Zijn nog drie delen van.
Lord of the Rings
Twilight
Sookie Stackhouse boeken
Ik vind zelf de boeken van Kerstin Gier, beginnende bij Robijnrood ook best leuk om een keer gelezen te hebben.
The knife of never letting go vond ik een bijzonder boek, beetje als the hunger games maar dan anders. Boek 2 moet ik nog aan beginnen vond ik een beetje te heftig. Dit is een boek wat best indruk heeft gemaakt.
The mysterious benedict society is meer als Harry Potter, maar heb het nog niet uitgelezen.
Lord of the Rings
Twilight
Sookie Stackhouse boeken
Ik vind zelf de boeken van Kerstin Gier, beginnende bij Robijnrood ook best leuk om een keer gelezen te hebben.
The knife of never letting go vond ik een bijzonder boek, beetje als the hunger games maar dan anders. Boek 2 moet ik nog aan beginnen vond ik een beetje te heftig. Dit is een boek wat best indruk heeft gemaakt.
The mysterious benedict society is meer als Harry Potter, maar heb het nog niet uitgelezen.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 16 februari 2013 om 15:15
Ik heb dus de hungergames,twilight,zielen(ook een boek van de schrijfster van twilight),sookie stackhouse boeken ook gelezen.
Ik ben nu bezig in academicus vampyricus is een 6 delige serie over een vampieren school ook erg leuk.
De onsterfelijken serie van allyson noel ook leuk zijn geloof ook 6 of 7 delen.
Huis van de nacht van pc cast ook leuke boeken!
Ik ben nu bezig in academicus vampyricus is een 6 delige serie over een vampieren school ook erg leuk.
De onsterfelijken serie van allyson noel ook leuk zijn geloof ook 6 of 7 delen.
Huis van de nacht van pc cast ook leuke boeken!
zondag 17 februari 2013 om 10:53
zondag 17 februari 2013 om 11:04
quote:Hercke schreef op 17 februari 2013 @ 11:02:
Wat?! Jack Vance is nog niet genoemd!
Vergeet die kinderachtig geschreven Harry Potter ("de naam die niet genoemd hoeft te worden") -boeken. De Stervende Aarde (trilogie) van Jack Vance lees ik iedere paar jaar, omdat ze zo mooi geschreven en humoristisch zijn. Ook Lyonesse is heel mooi.
qua sci fi: Telek, de Duivelsprinsen, Tschai (ook allemaal van Vance).
Wat?! Jack Vance is nog niet genoemd!
Vergeet die kinderachtig geschreven Harry Potter ("de naam die niet genoemd hoeft te worden") -boeken. De Stervende Aarde (trilogie) van Jack Vance lees ik iedere paar jaar, omdat ze zo mooi geschreven en humoristisch zijn. Ook Lyonesse is heel mooi.
qua sci fi: Telek, de Duivelsprinsen, Tschai (ook allemaal van Vance).
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.