Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zondag 17 februari 2013 om 00:29
Hé, ook nog wakker?
Ik ben dus net klaar. Of in ieder geval gestopt. Wat een enorm werk zeg, voor die opleiding. En als het nou leuk en interessant zou zijn...
maar goed, ik schiet wel echt op. En ik houd me voor ogen dat ik, als ik deze dagen flink doorwerk, het grootste deel voor de rest van het jaar ook gedaan heb.
Want ja, ik kijk soms in mijn glazen bol en dan weet ik ineens hoe de opdrachten die ik nog moet uitvoeren, gaan verlopen
Jij alweer een beetje opgeknapt? Hier alweer een ziek kind. En ik dacht dat ik er klaar mee was
Ik ben dus net klaar. Of in ieder geval gestopt. Wat een enorm werk zeg, voor die opleiding. En als het nou leuk en interessant zou zijn...
maar goed, ik schiet wel echt op. En ik houd me voor ogen dat ik, als ik deze dagen flink doorwerk, het grootste deel voor de rest van het jaar ook gedaan heb.
Want ja, ik kijk soms in mijn glazen bol en dan weet ik ineens hoe de opdrachten die ik nog moet uitvoeren, gaan verlopen
Jij alweer een beetje opgeknapt? Hier alweer een ziek kind. En ik dacht dat ik er klaar mee was
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 17 februari 2013 om 09:51
Wat een kanjer ben je toch ook, Ak. Zoveel gedaan gisteren, aan iets wat ook nog niet eens leuk of interessant is, en dan weer een ziek kind, ook dat nog. En je doet het toch allemaal maar.
Wat zat ik nou vanmorgen toch te mopperen over mijn leven. Dat anderen een leuk leven hebben, leuke dingen doen, elkaar hebben, familie hebben, gezin, en dat mijn leven alleen maar ploeteren en overleven is. (Dat laatste vind ik echt.) Dit relativeert het wel even weer.
Morgen weer naar school, Ibi?
Ik denk dat ik vandaag online een nieuwe soldeerbout ga bestellen. So far mijn zeer opwindende, erg leuke, gezellige zondagplannen.
Wat zat ik nou vanmorgen toch te mopperen over mijn leven. Dat anderen een leuk leven hebben, leuke dingen doen, elkaar hebben, familie hebben, gezin, en dat mijn leven alleen maar ploeteren en overleven is. (Dat laatste vind ik echt.) Dit relativeert het wel even weer.
Morgen weer naar school, Ibi?
Ik denk dat ik vandaag online een nieuwe soldeerbout ga bestellen. So far mijn zeer opwindende, erg leuke, gezellige zondagplannen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 17 februari 2013 om 16:27
EV, dank voor je lieve compliment maar je doet me wel wat blozen. Want zoveel heb ik niet te klagen hoor. Het zit ook een beetje in mij om een soort van manisch en obsessief te worden tot het af is. Ik zat vanmorgen weer om half 8 te werken, tot half 1 vanmiddag, en toen was het echt af. Voor 85 % dan, maar dat laatste stuk kan ik nu nog niet doen, heb ik wel zover mogelijk voorbereid. En dat was dan voorlopig het laatste nieuws over mijn studie!
Ik ben net naar de film geweest, voor het eerst met de kinderen, naar Nijntje. Ik heb vooral naar hen zitten kijken. Wat was het leuk
Fijn dat je van de week dan een nieuwe soldeerbout kan verwachten EV!
En ikbenik, opgeknapt?
En hoe is het met alle anderen hier?
Ik ben net naar de film geweest, voor het eerst met de kinderen, naar Nijntje. Ik heb vooral naar hen zitten kijken. Wat was het leuk
Fijn dat je van de week dan een nieuwe soldeerbout kan verwachten EV!
En ikbenik, opgeknapt?
En hoe is het met alle anderen hier?
zondag 17 februari 2013 om 18:59
Akakia, is je kind nog ziek?
Leuk naar de film gaan en uiteraard nog geleerd. Supermom.
EV, ach als anderen zeggen dat ze een superleuk leven hebben incl kinderen moet je maar denken jullie hebben elkaar.
Hoe kl*te het ook klinkt. Ik weet in welke situatie jijzelf zit.
Vanochtend lekker een uurtje zumba gedaan daarna nog afgewassen van gisteren (was te moe gisteren). Daarna eten en lekker een middagje schaatsen gekeken.
Leuk naar de film gaan en uiteraard nog geleerd. Supermom.
EV, ach als anderen zeggen dat ze een superleuk leven hebben incl kinderen moet je maar denken jullie hebben elkaar.
Hoe kl*te het ook klinkt. Ik weet in welke situatie jijzelf zit.
Vanochtend lekker een uurtje zumba gedaan daarna nog afgewassen van gisteren (was te moe gisteren). Daarna eten en lekker een middagje schaatsen gekeken.
zondag 17 februari 2013 om 19:30
Aan de beterende hand Steph, nog witjes en wat verhoging, maar geen koorts. Lief dat je er naar vraagt.
Ik sluit me helemaal aan bij jouw opmerking overigens!
Was gisteren even bij de Pippoos, en zag daar allemaal "quick knits"dingen in leuke kleuren, met boekjes erbij. Er waren ronde en langwerpige breidingen. Welke vorm heb jij?
Ik sluit me helemaal aan bij jouw opmerking overigens!
Was gisteren even bij de Pippoos, en zag daar allemaal "quick knits"dingen in leuke kleuren, met boekjes erbij. Er waren ronde en langwerpige breidingen. Welke vorm heb jij?
zondag 17 februari 2013 om 20:06
Nou wat goed zeg Akakia, zo ver klaar!
Goed gedaan.
Hier vandaag geen soldeerbout online besteld. Komen teveel verzendkosten bij. Ik ga dinsdag, als ik toch naar de coach moet in *stad*, wel langs bij de glasman en er daar eentje halen. Kost hetzelfde.
Ik heb wel geknutseld: een blog in elkaar geknutseld. Haha!
Goed gedaan.
Hier vandaag geen soldeerbout online besteld. Komen teveel verzendkosten bij. Ik ga dinsdag, als ik toch naar de coach moet in *stad*, wel langs bij de glasman en er daar eentje halen. Kost hetzelfde.
Ik heb wel geknutseld: een blog in elkaar geknutseld. Haha!
zondag 17 februari 2013 om 20:57
maandag 18 februari 2013 om 09:36
Akakia, ik heb de ronde vorm maar ook online dat loomknitting dat je in vele vormen (rond, recht, vierkant en ovaal) kunt maken.
Heb je er nog iets gekocht.
EV, ach als je dinsdag (morgen al) toch in de stad bent is het wel zo handig. Wel weer een dag niet aan iets geknutseld, kunstwerk wel te verstaan.
Blog nog te lezen.
Vandaag komt onze nieuwe douche, met regendouche. Kan wel even duren voordat hij klaar is. Vriend maakt alles en hij moet ook werken dus over drie maanden (hopelijk) kunnen we douchen. Gelukkig zijn deze huizen ook gezegend met een bad en daarin zo'n losse douche.
Heb je er nog iets gekocht.
EV, ach als je dinsdag (morgen al) toch in de stad bent is het wel zo handig. Wel weer een dag niet aan iets geknutseld, kunstwerk wel te verstaan.
Blog nog te lezen.
Vandaag komt onze nieuwe douche, met regendouche. Kan wel even duren voordat hij klaar is. Vriend maakt alles en hij moet ook werken dus over drie maanden (hopelijk) kunnen we douchen. Gelukkig zijn deze huizen ook gezegend met een bad en daarin zo'n losse douche.
maandag 18 februari 2013 om 09:50
maandag 18 februari 2013 om 18:58
Echt, we hingen op pagina 2! Kan echt niet!
Fijn weer vandaag, heb zelfs even zonder jas gelopen (ok, optimistisch, maar toch, het kón!).
Heb bij de Pippoos draad gekocht waarop je rocailles kan rijgen, en nylondraad, dat was op. Niet echt iets inspirerends dus!
Fijn weer vandaag, heb zelfs even zonder jas gelopen (ok, optimistisch, maar toch, het kón!).
Heb bij de Pippoos draad gekocht waarop je rocailles kan rijgen, en nylondraad, dat was op. Niet echt iets inspirerends dus!
maandag 18 februari 2013 om 19:48
Nee, dat kan niet, echt niet!
Wat zijn rocailles nou weer? *kijkt boven steen uit*
Zonder jas lopen, daar heb ik me nog niet aan gewaagd. Wel kreeg ik het voor het eerst sinds lange tijd warm, toen ik mijn ronde liep met de hond. En daarna snel de fiets op, naar mijn vriendin. Die was gisteren jarig, kwam ik vanmorgen ook eens een keer achter. Dus dat moest ik wel even goedmaken..!
Wat zijn rocailles nou weer? *kijkt boven steen uit*
Zonder jas lopen, daar heb ik me nog niet aan gewaagd. Wel kreeg ik het voor het eerst sinds lange tijd warm, toen ik mijn ronde liep met de hond. En daarna snel de fiets op, naar mijn vriendin. Die was gisteren jarig, kwam ik vanmorgen ook eens een keer achter. Dus dat moest ik wel even goedmaken..!
dinsdag 19 februari 2013 om 11:02
Tegenwoordig moet alles in het engels blijkbaar he, klinkt meteen een stuk interessanter. Neem nou functie/beroepsbenamingen.. niet dat ik er zo eentje kan verzinnen (andere dingen aan mijn hoofd!!) maar toch.
Fijne dag allen, ik zet 'm uit. Zo naar coach, laatste afspraak, met UWV-arbeidsdeskundige erbij. Spannend, heb hoofdpijn.
Fijne dag allen, ik zet 'm uit. Zo naar coach, laatste afspraak, met UWV-arbeidsdeskundige erbij. Spannend, heb hoofdpijn.
dinsdag 19 februari 2013 om 11:44
Sterkte EV, hopelijk verloopt het goed.
Hier lekker anderhalf uur in het bos gewandeld met de oudste, dennenappels verzameld. Daarna even naar de Action, kreeg van een vriendin de tip dat er een nieuwe vlákbij is geopend. En vlakbij issie. En gróóóót. En netjes. Echt niet goed voor de portemonnee.
Hier lekker anderhalf uur in het bos gewandeld met de oudste, dennenappels verzameld. Daarna even naar de Action, kreeg van een vriendin de tip dat er een nieuwe vlákbij is geopend. En vlakbij issie. En gróóóót. En netjes. Echt niet goed voor de portemonnee.
dinsdag 19 februari 2013 om 16:16
dinsdag 19 februari 2013 om 18:54
Niet geknutseld, maar wel onderhandeld. Haha! Met de glasman. Ik heb nu een soldeerbout 80 watt, met 2 euro korting. Toch mooi meegenomen.
Ik vroeg gewoon 'Kan er nog wat korting af voor deze trouwe klant?' (Inmiddels was er, jammer genoeg, iemand na mij binnengekomen.) Nee, zei hij, ze zijn al zo scherp geprijsd. Ja, klopt, zei ik, heb ik gezien op internet, daarom kom ik 'm hier ook halen. Toen deed hij er toch nog wat af. Ik blij. Persoonlijke triomf en zelfoverwinning!
Ik vroeg gewoon 'Kan er nog wat korting af voor deze trouwe klant?' (Inmiddels was er, jammer genoeg, iemand na mij binnengekomen.) Nee, zei hij, ze zijn al zo scherp geprijsd. Ja, klopt, zei ik, heb ik gezien op internet, daarom kom ik 'm hier ook halen. Toen deed hij er toch nog wat af. Ik blij. Persoonlijke triomf en zelfoverwinning!