Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
valt ze nu van het ene eetprobleem in het andere?
quote:betoverend schreef op 17 februari 2013 @ 21:05:

Ik snap echt niet hoe al op 25e al 138 kilo kan wegen. Dat is bijna 3x mijn gewicht.Hoe zwaqr ben jij dan wel niet als zij 3 keer jouw gewicht weegt?
quote:betoverend schreef op 17 februari 2013 @ 21:05:

Ik snap echt niet hoe al op 25e al 138 kilo kan wegen. Dat is bijna 3x mijn gewicht.Overgewicht is niet leeftijdgebonden hoor. Kan al bij het baby zijn beginnen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik snap ook niet hoe ik 1x 30 kilo en 1x 22 kilo kan af vallen en nu toch weer overgewicht heb....
quote:merano schreef op 17 februari 2013 @ 21:05:

[...]

Ze laat weinig echte emoties zien, dus het is lastig om je met haar te identificeren.Ik kan vooral niet zo goed tegen die extremiteiten (van alles eten naar niks, van een bejaardenhuwelijk naar na zo kort met het programma bezig te zijn ineens scheiden, etc.).
quote:patries88 schreef op 17 februari 2013 @ 21:09:

valt ze nu van het ene eetprobleem in het andere?Lijkt het wel op ja.
quote:Phoolan schreef op 17 februari 2013 @ 21:09:

Hoeveel woog ze in het begin dan?138
quote:jippie55 schreef op 17 februari 2013 @ 21:08:

[...]

Jij bent haar toch nietGaat erom dat waarom ze niet eerder aan de bel heeft getrokken. Gedacht van dit gaat niet goed
Hij spreekt haar aan op haar gedrag en daar heeft ze moeite mee. Ze lijkt me wel iemand die erg gevoelig is voor een eetziekte. Ze kan haar gevoelens slecht uiten.
de basis wordt niet aangepakt bij dit meisje, die schiet van het een in het ander.
Jezus wat gaat ze snel! (met een andere man)
quote:betoverend schreef op 17 februari 2013 @ 21:10:

[...]

Gaat erom dat waarom ze niet eerder aan de bel heeft getrokken. Gedacht van dit gaat niet goedHeeft ze toch verteld
Hè, daar lag een doos bonbons op de salontafel!
Ze kwam van maat 56 af???? Ik heb maat 46 maar ik oog veel dikker dan zij ook toen ze nog 138 woog.

Ik heb wel brede schouders en ben heel klein.
quote:Tickel schreef op 17 februari 2013 @ 21:10:

[...]

138Das best veel
quote:PinaColada schreef op 17 februari 2013 @ 21:11:

Ze kwam van maat 56 af???? Ik heb maat 46 maar ik oog veel dikker dan zij ook toen ze nog 138 woog.

Ik heb wel brede schouders en ben heel klein.Volgens mij is zij heel lang.
quote:Tickel schreef op 17 februari 2013 @ 21:11:

Jezus wat gaat ze snel! (met een andere man)Valt toch wel mee, na 9 maanden? Ken mensen die al na drie weken een ander hebben
quote:betoverend schreef op 17 februari 2013 @ 21:10:

[...]

Gaat erom dat waarom ze niet eerder aan de bel heeft getrokken. Gedacht van dit gaat niet goed dat heeft ze wel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Supersas09 schreef op 17 februari 2013 @ 21:11:

Hè, daar lag een doos bonbons op de salontafel!Dat mag hè, zolang ze ze maar niet opeet
quote:S0LEIL schreef op 17 februari 2013 @ 21:12:

[...]

Volgens mij is zij heel lang.Ja dat moet dan wel. Heb haar lengte niet meegekregen
quote:Tickel schreef op 17 februari 2013 @ 21:11:

Jezus wat gaat ze snel! (met een andere man)Vind ik ook, maar ik denk dat dat huwelijk al lang niet goed meer was en dan hoef je minder lang te verwerken natuurlijk.
quote:jippie55 schreef op 17 februari 2013 @ 21:12:

[...]

Valt toch wel mee, na 9 maanden? Ken mensen die al na drie weken een ander hebbenZe is toch niet op de eerste dag gescheiden? En snel, ook omdat ze nogal wat persoonlijke issues heeft waarvan het mij beter lijkt die eerst aan te pakken.
quote:S0LEIL schreef op 17 februari 2013 @ 21:12:

[...]

Volgens mij is zij heel lang.Haha ik heb even opgezocht hoe lang Wendy is. Zij is 1.70. Ze is volgens mij ongeveer Wendy haar lengte dus redelijk groot.
quote:Wickivi schreef op 17 februari 2013 @ 21:14:

[...]

Haha ik heb even opgezocht hoe lang Wendy is. Zij is 1.70. Ze is volgens mij ongeveer Wendy haar lengte dus redelijk groot.1.70 is niet groot hoor
quote:patries88 schreef op 17 februari 2013 @ 21:09:

valt ze nu van het ene eetprobleem in het andere?

Ik denk dat weinig eten misschien altijd al een probleem was.

Weinig eten kan ook tot overgewicht leiden, zeker als het wordt afgewisseld door vreetbuiten met veel suiker of veel vette hap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven