Entertainment alle pijlers

Extreme couponing TLC

17-02-2013 19:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook wel eens naar extreme couponing op tlc? Te gek voor woorden toch. Hoe ze honderden dollars besparen op boodschappen!

Voor degenen die het niet kennen: http://tlc.howstuffworks.com/tv/extreme ... ing/videos
Van zoveel kortingsbonnen, jaa daar word je toch gigantisch hebberig van! Als dat in Nederland zover zou komen, ja dan zou ik er ook zo verslaafd aan raken, of is het meer een obsessie?
quote:Kastanjez schreef op 17 februari 2013 @ 19:31:

Eens met de laatste post van Suuls, het is leuk/nuttig als je het weg kan geven aan andere mensen, maar wat heb je in vredesnaam aan een schuur vol wcpapier, bonen in blik en allesreiniger 'omdat het in de aanbieding was'??!!

Hamsteren! En je kunt het maar beter hebben voor het geval de derde wereldoorlog uitbreekt, of er geen olie meer geleverd wordt, of er een meteoriet op de aarde landt, of nog meer redenen (ik kijk ook Doomsday preppers)
Stressed is just desserts spelled backwards
Heerlijk programma! Ik print ook altijd coupons als ik in de vs ga shoppen. En hier in nl let ik ook op de aanbiedingen. Alleen met lekker in het leven bonnen kom je in de buurt van de extreme couponners. Maar dan moet je eigenlijk meerdere boekjes hebben, en ik ga daar niet mijn best voor doen
quote:blueberrymuffin schreef op 18 februari 2013 @ 16:17:

Wat moet je in hemelsnaam met 600 potten van hetzelfde spul? Persoonlijk varieer ik graag met shampoo, zeep, pizza etc.

Ik zag één keer een aflevering over een moeder en dochter die een enorme lading maandverband hadden ingeslagen, ze konden samen minstens 5 jaar vooruit.. Maandverband is altijd in ontwikkeling, de fabrikant bedenkt telkens iets nieuws, misschien wel iets veel beters en comfortabelers, maar helaas deze twee moeten nog jarenlang dezelfde kussens dragen..Ik heb een jaar of 5 geleden de Zeeman leeggetrokken ten ze een partijn tampons (libresse) die mij prima bevallen pgekocht. Ze waren namelijk 5 cent een verpakking, dus ik ben met boordevolle tassen voor in totaal 19 euro de deur uitgegaan. Ze bevallen mij tot op de dag van vandaag prima, en ik ben er ng lang niet doorheen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
en van het geld wat overblijft na het boodschappen doen, kunnen ze verse produkten halen .

Tja, enige wat ik altijd vind is dat een ander geen kans meer krijgt in die winkel, want dan heeft zo'n extreem geval alles meegenomen.
vorige week iemand gezien, die had 99,97% bespaart! Dus 3 karren met boodschappen, bijna gratis gekregen
@fame die waren fijn idd! Maken ze vlgs mij niet meer
quote:DJ.Momo schreef op 18 februari 2013 @ 19:20:

@fame die waren fijn idd! Maken ze vlgs mij niet meer Nee klopt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven