klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Hier is het ook weer huilen.
En weer is het raak.... niet te geloven dit.
ach, ze weten ook niet hoe het komt, ze zijn er druk mee bezig, heel erg vervelend, blablabla

en ondertussen zijn we al weer weken verder en is er nog niks veranderd. Zo klantvriendelijk bij Sanoma
Ik heb het laatste uur (?) weer steeds deze error:

This webpage is not available

The connection to forum.viva.nl was interrupted.

Here are some suggestions:

Reload this webpage later.

Check your Internet connection. Restart any router, modem, or other network devices you may be using.

Add Google Chrome as a permitted program in your firewall's or antivirus software's settings. If it is already a permitted program, try deleting it from the list of permitted programs and adding it again.

If you use a proxy server, check your proxy settings or contact your network administrator to make sure the proxy server is working. If you don't believe you should be using a proxy server, adjust your proxy settings: Go to the Chrome menu > Settings > Show advanced settings... > Change proxy settings... > LAN Settings and deselect the "Use a proxy server for your LAN" checkbox.

Error 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): The connection was reset.

Zo tussendoor laadt het forum ineens weer wel goed, het is gewoon trial and error.
pfffff ik kom weer nergens. Net een kwartier overgedaan om te posten in het topic 'eerste ingeving' Een eerste ingeving kun je het echt niet meer noemen op deze manier.
Ben er binnen een half uur ook weer 3 x afgeknikkerd.

Leuk als je net een hele post af hebt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik weet zonder die post gelukkig ook wel hoe dierbaar ik je ben als liefste dinnetje.

Maar het is weer driewerf bagger inderdaad met het forum. En zóóóóó druk is het niet hoor.
Daar gaaaaan we weer.

Dit forum is één grote bug!

Hoe moeilijk kan het zijn om een paar problemen op te lossen zeg. Nee, dat moet weeeeeken duren?!

En dan dat lulverhaal over die extra capaciteit. Voorheen waren er dit soort problemen er niet, dus kom verdorie nou toch eens met een échte uitleg. Ik ben geen technicus maar het lijkt me inmiddels toch overduidelijk dat het NIET aan extra capaciteit ligt.

Ook fijn dat er blijkbaar alleen op het bugtopic wordt gecommuniceerd over de storingen. Daar schep je lekker veel duidelijkheid mee

En Mod, typisch dat jij er de humor nog van inziet. Ik word er inmiddels écht kotsmisselijk dat ik niet gewoon ontspannen kan forummen.
.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 februari 2013 @ 22:17:

Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
.
Hier is t ook weer prut.
quote:Soulcats schreef op 18 februari 2013 @ 20:18:

Dit forum is één grote bug!

Hoe moeilijk kan het zijn om een paar problemen op te lossen zeg. Nee, dat moet weeeeeken duren?!

En dan dat lulverhaal over die extra capaciteit. Voorheen waren er dit soort problemen er niet, dus kom verdorie nou toch eens met een échte uitleg. Ik ben geen technicus maar het lijkt me inmiddels toch overduidelijk dat het NIET aan extra capaciteit ligt.

Ook fijn dat er blijkbaar alleen op het bugtopic wordt gecommuniceerd over de storingen. Daar schep je lekker veel duidelijkheid mee

En Mod, typisch dat jij er de humor nog van inziet. Ik word er inmiddels écht kotsmisselijk dat ik niet gewoon ontspannen kan forummen.Ik zou er op mijn werk iig niet blij van worden.
Oh, nu had ik deze tussendoor:

Deze website is momenteel in onderhoud. Excuses voor eventueel ongemak

This website is offline at the moment. Apologies for the inconvenience

Copyright ©2011 Sanoma Media The Netherlands B.V. Alle rechten voorbehouden.

Sanomamedia.nl is onderdeel van het netwerk van Sanoma Media Group The Netherlands B.V.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
34 wken zwanger + oververmoeid + slapeloos + dit eindeloze gedoe is echt GEEN goede combinatie
Ik ook niet Friezinnetje, daarom snap ik die gelaten houding ook helemaal niet. Iemands geduld zou toch eens moeten raken ondertussen?

Ibi, dat dus!
.
oh en mijn niet zo smart phone is al traag van zichzelf. Lief dat jullie willen helpen maar dat is niet nodig

Maar goed, ik ga maar eens wat Nuttigs doen. Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest en mijn katten zijn ook blij met alle aandacht. Bedankt Viva forum!
.
Hee het gaat weer beter. Wordt het rustiger?
Komt wel goed schatje.

Viva heeft tot nu toe toch een prima oplossing gegeven?