Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:zegmaarAns schreef op 19 februari 2013 @ 00:35:

[...]

Weet ik hoor. Ik verdedig mezelf altijd. Een vat vol tegenstrijdigheden Een quiltendelijndansendeshagrokendegoedetijdenslechtentijden MP fan We houwen evengoed van je hoor
Mogen altijd Moos, maar ik heb er geen zin meer in haha. Zo vind ik iets leuk en zo ben ik het weer zat. Zijn van die horrels zeg maar
quote:Mocy schreef op 19 februari 2013 @ 00:31:

Ik wel...schiet er spontaan van in een depressie Hahahaha..Het is ook depressief. Gaat over het lijden en sterven van Chr.
Ik wacht nog ff op de boot en ga dan naar bed. De koeien zijn gemolken, de kippen gevoerd. Hayday op je ipad Jo! Zo leuk!

Trusten ladies!
Nou dat trekt me eigenlijk niet zo.

Trusten Ans
Ik zit me uit alle macht te beheersen niet te snacken. Zo irritant.

Trustuh ans.
Ik ga ook niet snacken.

Moeilijk he?

Ga nu echt heel streng voor mezelf zijn want dit gaat helemaal niet goed........
Ja hier idem dito. Hoe moeilijk is het nou om ''NEE!" tegen jezelf te zeggen....
Heel moeilijk!
Ben je nog zo lekker aan het sporten Jo?

(ik ga morgen, moet! Ga te weinig momenteel.)
Ik ga morgen ook maar weer eens.

Animo is echt helemaal weg bij mij, maar heb afgesproken dus moet ik wel.
Dat is dan wel weer fijn van het met zijn 2en gaan. Ik moet altijd met mezelf afspreken. Aan de andere kant, ik ga direct uit mijn werk en niemand kan rond die tijd. Plus dat ik al jaren gewend ben alleen te sporten.
Ja, dat is idd een voordeel van met z'n 2en gaan.

Wil je nog een hondje? Ik heb Saar in de aanbieding. Sjees wat kan die hond zeuren zeg........

Ze vindt het tijd om naar bed te gaan dus gaat ze voor de voordeur staan zeuren dat ze nog even de tuin in wil.

Tot zo dan maar.
Het zijn net kinderen Jo. Maar goed als jij of ik moeten piesen kunnen we ook niet te lang wachten.
Ja, dat is ook zo hoor. Was ook maar een grapje.

Dacht dat ik altijd veel meer van katten hield dan van honden, maar ondertussen is Saar al bijna 15 jaar mijn trouwste maatje
Allebei leuk, maar anders. Katten doen waar ze zin in hebben, hondjes zijn meer kind-achtigen vind ik.
Die kan je wat (af-)leren en zo. Moet je wel moeite voor doen etc. Bedelen om aandacht, om eten. Om buiten te spelen etc.
Ik hou eigenlijk meer van katten. Die doen gewoon waar ze zin in hebben.
Vreselijke mededeling..

Mijn Berberana is op!
Ik heb ook hele tijd konijnen gehad. Was ook leuk. Lekker rondhupsen door de kamer, zijn zo komisch.
En dan niet alleen mijn glas, maar de gehele voorraad
Mijn Berberana was al op. Keek van de week nog of ze nog ergens een vergeten doos hadden staan. Nee dus, alleen veel duurdere van 2011. Zit aan de Zuid-Afrikaanse, het kan ermee door.
quote:Mocy schreef op 19 februari 2013 @ 01:22:

Ik heb ook hele tijd konijnen gehad. Was ook leuk. Lekker rondhupsen door de kamer, zijn zo komisch.

Heb ik ook gehad. Konijnen zijn ook leuk!

Vind eigenlijk alle dieren leuk behalve reptielen.
Nou ik niet hoor. Ratten, muizen, hamsters...brrrrrr...

Slangen vind ik wel mooi om te zien. Mijn broertje had eens een best wel behoorlijke Veraan (of hoe dat ook heet). Was ook wel grappig. Banjerde heel rustig door de kamer een keer.
Dochter had muizen, die waren echt wel lief. Ik praatte altijd tegen ze als ik haar kamer binnenkwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven