problemen met Pegasus Airlines

19-02-2013 14:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik zit met het volgende in mijn maag.

2 weken terug heb ik een ticket geboekt via de site van Pegasus Airlines. Na betaling met I-deal klapte de site eruit. Ik heb nu betaald voor een ticket die ik niet heb ontvangen.

Ik heb op alle mogelijke manieren Pegasus proberen te benaderen, telefonisch, mail, formulier via hun website, maar niks...

Zijn er hier mensen die ditzelfde hebben meegemaakt? en hoe heb je alsnog contact kunnen leggen met hen?

Of weet iemand of er een balie van hen op schiphol aanwezig is?

Alvast bedankt!
Via twitter contactleggen?
Ik heb bij een ander bedrijf een keer hetzelfde probleem gehad. Ik heb toen de KvK gebeld en daar kreeg ik een telefoonnummer dat het wel deed... Misschien is dat een idee? Balen trouwens zeg...
Er is een pegasus balie op schiphol hij zit ten hoogte van balierij 26/27 naast easyjet en emirates in vertrek hal 3! Is al dat werken op schiphol toch nog ergens goed voor ;) haha
Er zijn diverse callcenters van Pegasus, wat gebeurt er als je die belt?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Even bellen met hun internationale callcenter. Heb ze gisteren zelf nog aan de lijn gehad ivm een fout op het ticket.

other Countries 00 90 850 250 0 737
Dus je kunt geen contact leggen met hun call center en ook niet met het hoofdkantoor, op de nummers van hun website? Dat lijkt me heel bizar.
Heb de site en FB pagina even wat beter bekeken. Jemig wat een dodgy maatschappij
http://www.schiphol.nl/Travellers/Fligh ... type=false

Heb je ook geen mail gekregen van Pegasus na je boeking?
quote:paprikaatje schreef op 19 februari 2013 @ 15:24:

Heb de site en FB pagina even wat beter bekeken. Jemig wat een dodgy maatschappijNiet dat ik zo snel met een niet-West-Europese maatschappij zal vliegen, maar wat is er mis met Pegasus?
quote:paprikaatje schreef op 19 februari 2013 @ 15:24:

Heb de site en FB pagina even wat beter bekeken. Jemig wat een dodgy maatschappijNee hoor, is gewoon lid van de IATA, voldoet dus aan alle regels, niks mis mee.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
En eeep....heb je je geld terug c.q. je ticket ontvangen?
Ik werk zelf in de luchtvaartwereld en indien er een ticket betaald is maar geen bevestiging hebt ontvangen is deze toch meestal definitief geboekt.

Ik zal toch even me extra best doen om contact op te nemen per telefoon.
Oh...ik ben nu ook wel nieuwsgierig of het gelukt is!!!

Ik hoop het voor je.
Pegasus bureau zit bij mij om de hoek. Laat maar weten of je echt een probleem hebt. De bevestiging van Peg is wel een beetje raar. Heel simpel mailtje, waarin staat: bedankt voor uw reservering. Bij andere maatschappijen wordt er het woord 'boeking' gebruikt. Ik dacht de laatste keer ook dat er iets was fout gegaan, maar alles bleek (na een telefoontje) in orde.

Het is één van de snelst groeiende maatschappijen. Nieuwe vliegtuigen, helemaal niets mis mee. Wel een low-cost natuurlijk, je moet voor alles betalen. En je komt niet op het grote vliegveld in Istanbul, maar op een veel kleiner (peperduur) v'veld. Ligt nog verder uit de stad, iets om rekening mee te houden als je naar Istanbul vliegt.

En hun security-on-board filmpje is schattig. Zijn kleine kinderen die de safety rules uitleggen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik moest werken, dus kon niet eerder reageren.

@ guria: dat nummer kan ik niet bellen, kan niet met een mobiel nummer. waarom is mij volkomen duister...

heb geprobeerd het hoofdkantoor te bellen, maar daar wordt niet opgenomen. vanmorgen wel iemand aan de lijn gehad, maar toen ik vroeg of ze engels kon, hing ze snel op....

Heb na het betalen helemaal niks van een bevestiging gehad.

ik heb vaker via deze manier tickets besteld en nooit eerder problemen gehad. Ik vind het vooral frustrerend omdat ik niemand te pakken kan krijgen.

Morgen maar een ritje naar schiphol maken, ik weet dat er morgen een vlucht om 2 uur vertrekt, dus dan moet er personeel aanwezig zijn, hoop dat ze mij verder kunnen helpen.
Eeep, ik zou niet weten waarom je dit nummer niet mobiel kunt bellen (ik heb het zelf ook mobiel gebeld) het is een gewoon vast nummer in Turkije waar goed Engels gesproken wordt. Je wordt heel snel geholpen dus qua geld valt het ook mee. Zou het morgen toch maar even proberen.
wat vreemd, als ik hier naartoe bel krijg ik de melding dat ik dat nummer niet mobiel kan bellen. en heb een speciaal simkaartje om goedkoop naar het buitenland te bellen, dan zou dat moeten werken lijkt mij.

misschien nog maar eens met mijn andere sim proberen....
Bel dan even met Skype.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
na lang proberen eindelijk contact gehad en meer dan een half uur aan de telefoon gezeten. (hallo telefoon rekening)

heel verhaal, komt erop neer dat ideal niet werkt (gaf hij toe aan de telefoon!!!!) fijn dat je dat dan aanbied op je website.

Als het goed is (al heb ik er een hard hoofd in) krijg ik mijn geld binnen 7 dagen teruggestort. hij kon de reservering niet maken voor mij, omdat er niks in het systeem stond, maar dat was ook het hele probleem.....maar dat kon ik hem dan weer niet wijsmaken.

Ook gezegd dat de tickets nu duurder waren geworden en dat ik nu dus meer moet betalen omdat zij een fout hadden gemaakt, nou daar kwam het wel op neer, dan had ik maar eerder moeten bellen.....

maar goed, hopelijk staat het geld binnen 7 dagen weer op mijn rekening en ga ik met een andere maatschappij vliegen...
Wacht even. Ze hebben dus je geld, anders kunnen ze niets terugstorten. Maar als ze je geld hebben dan werkt iDeal toch? Dus wat is nou precies het probleem. Je hebt een reservering gemaakt, ze hebben je geld ontvangen...

En?
ja, dat is dus het vreemde...en daarom heb ik er dus ook een hard hoofd in dat ik mijn geld terug krijg.

Er is geen reservering, alleen geld afgeschreven, dat is het probleem. Hij kon helemaal niks terug vinden van mijn overschrijving of reservering en bleef erop door hameren dat je alleen tickets kon bestellen met een creditcard.

maar goed, ik zal de komende dagen mijn bankrekening in de gaten houden.
Shit, ik vind het echt jammer dat het zo is gegaan eeep. Hopelijk kun je toch iets regelen (met een andere maatschappij!).
ja, baal er ook wel van. snap ook echt niet dat hij de reservering niet kon maken.

het was de goedkoopste ticket, op andere sites zijn de tickets allemaal minstens 100 euro duurder.....

maar ja, ga het niet meer via deze weg proberen.
Ik had als het echt afgeschreven was en ik kreeg geen contact meteen gestoneerd en de volgende dag of wat later een nieuwe poging gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven