klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Oh het ligt dus niet aan mij? Het forum is zoooo traaaaaaaaag als wat.
Your luck's about to change, cher.
Alweer grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik blijf bij mijn standpunt: ruim al die topics uit de prehistorie nu eens op, dan heb je ook geen extra capaciteit nodig!

Zo. Dat lucht op.
Tjonge zeg, gaat de verbinding via de telefoon ofzo...
quote:newimprovedkitty schreef op 19 februari 2013 @ 20:11:

Ik blijf bij mijn standpunt: ruim al die topics uit de prehistorie nu eens op, dan heb je ook geen extra capaciteit nodig!Ik denk dat je een punt hebt. Ik ben te lui om het precies uit te rekenen, maar er staan dus miljoenen en miljoenen berichten opgeslagen te wezen waarvan minstens driekwart niet meer relevant is, want nadien toch al weer zestig keer voorbij gekomen. Ik bedoel, als ik teveel koekjes heb verzameld ruim ik ze ook op.
Maar dan had het forum toch al laten we zeggen maanden geleden al moeten haperen? Dit probleem doet zich pas een paar weken voor.

Volgens mij heeft het niets met de capaciteit te maken.

Wat niet wil zeggen dat ik het niet eens ben met het opruimen van niet relevante topics hoor.

Ik zou het wel fijn vinden als de Mod weer eens met een update komt over wanneer we eindelijk van deze ellende verlost zijn.
.
pff het gaat weer lekker,constant dubbele posts,constant eraf geflikkerd worden en zo traag als dikke stront in een trechter.
Nou ja, ik heb er geen verstand van natuurlijk maar om mijn vergelijking met koekjes maar even door te trekken: er is natuurlijk een omslagpunt. Eerst doet je compie het gewoon lekker, en dan ineens gaat ie over zijn nek van al die koekjes. Misschien heeft dat omslagpunt zich hier een paar weken geleden voorgedaan. Ik weet het ook niet .

Verder eensch. Een update zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik vrees dat we dan kunnen wachten tot we een ons wegen.
Nou ja, ik heb er geen verstand van natuurlijk maar om mijn vergelijking met koekjes maar even door te trekken: er is natuurlijk een omslagpunt. Eerst doet je compie het gewoon lekker, en dan ineens gaat ie over zijn nek van al die koekjes. Misschien heeft dat omslagpunt zich hier een paar weken geleden voorgedaan. Ik weet het ook niet .

Verder eensch. Een update zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik vrees dat we dan kunnen wachten tot we een ons wegen.
De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het

over enkele ogenblikken opnieuw.

Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.

Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw

computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
tss, wil ik een storingstekst plakken die ik hier nog niet eerder had gezien, krijg ik deze:

[ Er is een fout opgetreden. ]

We kunnen u deze pagina niet tonen - Dubbele functie: hetzelfde bericht als laatste bericht

Indien u denkt dat er een probleem is met Viva, neemt u dan met ons op.
En steeds de melding van chrome 101 de verbinding werd opnieuw ingesteld.. zucht..
Mobiel forum is ook weer traaaaaaaaaaaag
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Goedenavond,

Als er een update is zullen we die zeker plaatsen, echter kunnen wij momenteel weinig nieuws vertellen. Er wordt vanalles gedaan, maar tot nu lijkt het niets uit te halen voor de momenten dat het forum drukbezocht wordt. De site vliegt er dan om de haverklap uit.

Voor ons net zo frustrerend als voor jullie. We kunnen niets anders doen dan blijven aandringen totdat het lek boven tafel is. Als ik het goed begreep wordt morgenochtend weer een nieuwe fix uitgevoerd, we hopen toch maar weer dat het nu wel verschil gaat maken.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 15 februari 2013 @ 10:16:

Helaas was het vooral gisteren inderdaad weer raak. Vandaag gaat vooralsnog goed, maar ik vrees weer een beetje voor later vandaag als het normaal gesproken drukker wordt.

Wat we in ieder geval willen melden is dat deze problemen uiteraard de hoogste prioriteit hebben, men is er al vele dagen en vele uren aan bezig.

Tip: zoek andere mensen. Dit kán toch niet? Echt, ik zou er bij mijn bedrijf al lang uitgekickt zijn. Betalen jullie die lui ook?

Schijnbaar zijn er dus meer problemen dan alleen het capaciteitsprobleem, al weet ik er zelf technisch vrij weinig van af.

Het is erg balen dat het al zo lang blijft voortduren, maar uiteraard wordt er niet gestopt met werken totdat het is opgelost.

Ah, dus de mensen werken al weken op pizza's? Kom nou toch zeg... En verder: zie tip hierboven.

Ik wou dat ik het zelf kon oplossen, maar helaas moest ik zonodig de moderator school volgen ipv de techniek school, dom dom dom...Waarom komt hier geen officiele mededeling vanuit Viva. Ik vind het lullig voor je dat jij het nu moet oplossen, terwijl je er (no offence) ook niet veel van weet. Ben nu wel benieuwd wat er echt aan de hand is en hoe men dit denkt op te lossen. Want dit kan toch niet waar wezen?
quote:ModeratorViva schreef op 15 februari 2013 @ 10:16:

Helaas was het vooral gisteren inderdaad weer raak. Vandaag gaat vooralsnog goed, maar ik vrees weer een beetje voor later vandaag als het normaal gesproken drukker wordt.

Wat we in ieder geval willen melden is dat deze problemen uiteraard de hoogste prioriteit hebben, men is er al vele dagen en vele uren aan bezig.

Tip: zoek andere mensen. Dit kán toch niet? Echt, ik zou er bij mijn bedrijf al lang uitgekickt zijn. Betalen jullie die lui ook?

Schijnbaar zijn er dus meer problemen dan alleen het capaciteitsprobleem, al weet ik er zelf technisch vrij weinig van af.

Het is erg balen dat het al zo lang blijft voortduren, maar uiteraard wordt er niet gestopt met werken totdat het is opgelost.

Ah, dus de mensen werken al weken op pizza's? Kom nou toch zeg... En verder: zie tip hierboven.

Ik wou dat ik het zelf kon oplossen, maar helaas moest ik zonodig de moderator school volgen ipv de techniek school, dom dom dom...Waarom komt hier geen officiele mededeling vanuit Viva. Ik vind het lullig voor je dat jij het nu moet oplossen, terwijl je er (no offence) ook niet veel van weet. Ben nu wel benieuwd wat er echt aan de hand is en hoe men dit denkt op te lossen. Want dit kan toch niet waar wezen?
Ja, het is avond en spitsuur, dus ligt het forum op z'n gat. Logisch toch? Morgen om dit tijdstip gebeurd het ook denk ik
Tssssk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Tssssk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Pffff, willen de adverteerders alleen betalen tijdens winkelopeningstijden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Daar heb je gelijk in Lady Voldemort, van die koekies. Mijn eigen computer wordt ook altijd blij van een grote opruimactie.

Ik roep eigenlijk ook maar wat in het luchtledige hoor, zonder ook maar enige technische kennis van computers.

Al die (twee en drie)dubbele berichten zullen trouwens ook wel funest zijn voor de capaciteit

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben van alle frustratie van het al weken onbereikbaar zijn van dit forum en het duizenden keren op F5 drukken al behoorlijk afgevallen, dus wie weet is die ons al sneller bereikt dan verwacht
.
Omdat ik niet in het Centraal Moderatortopic off topic wil gaan nal van je post maar even hier:

Lady Voldemort, 3x, fantastisch, gefeliciteerd!!!

Het is toch weer qudt met peren vanavond.

Zijn die lui van de technische dienst er nou nog niet uit gebonjourd?
Pfff mn eigen internet doet al raar en ik heb mn avond al niet geloof ik maar t is hier ook weer huilen met de pet op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven