Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 februari 2013 om 20:25
Nee, die ook niet. Ik ga alleen naar die winkel met die mini's
Nieuw item voor de geef!
Een babyponcho van happy rainy days, rood met witte bloemen.
In maat 86/92, maar kan ook wel wat langer doorgedragen worden. Ik vond hem erg handig voor op de fiets. Kind in stoeltje en hoppa dat ding erover! Kan aan de 'mouwen'. Vastgezet worden met drukknoopjes zodat het goed blijft zitten.
Op de website heet hij kinderregencape Lotus. In perfecte staat!
Nieuw item voor de geef!
Een babyponcho van happy rainy days, rood met witte bloemen.
In maat 86/92, maar kan ook wel wat langer doorgedragen worden. Ik vond hem erg handig voor op de fiets. Kind in stoeltje en hoppa dat ding erover! Kan aan de 'mouwen'. Vastgezet worden met drukknoopjes zodat het goed blijft zitten.
Op de website heet hij kinderregencape Lotus. In perfecte staat!
woensdag 20 februari 2013 om 20:44
Lieve dames, ooit lang geleden schreef en ruilde ik volop mee en toen was het een hele poos stil.
En toen heb ik nog eea weggegeven en toen was het weer stil..
Maar nu is het weer tijd om wat ruimte te maken..
Ik heb een hele berg jongenskleertjes van maat 68 tot en met 86. Het is geen heel bijzonder spul maar wel nog goed. Ik wilde het aan een kringloop winkel geven maar dan wil ik het wel eerst hier aangeboden hebben.
Heel eerlijk heb ik geen zin om het allemaal uit te zoeken en op foto te zetten maar als iemand het wil hebben stop ik het met liefde in een doos.. Het liefst ophalen want het is nogal veel maar tegen verzendkosten wil ik het eventueel ook wel opsturen! Mailen mag op biolloib@gmail.com
Nogmaals, het is niet heel bijzonder, meerdere seizoenen maar wel goed allemaal!
En toen heb ik nog eea weggegeven en toen was het weer stil..
Maar nu is het weer tijd om wat ruimte te maken..
Ik heb een hele berg jongenskleertjes van maat 68 tot en met 86. Het is geen heel bijzonder spul maar wel nog goed. Ik wilde het aan een kringloop winkel geven maar dan wil ik het wel eerst hier aangeboden hebben.
Heel eerlijk heb ik geen zin om het allemaal uit te zoeken en op foto te zetten maar als iemand het wil hebben stop ik het met liefde in een doos.. Het liefst ophalen want het is nogal veel maar tegen verzendkosten wil ik het eventueel ook wel opsturen! Mailen mag op biolloib@gmail.com
Nogmaals, het is niet heel bijzonder, meerdere seizoenen maar wel goed allemaal!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 20 februari 2013 om 21:06
woensdag 20 februari 2013 om 21:27
Vind je ze leuk marels, de boeken van FK? Kan er wel een paar opsturen, stuur je de anderen weer terug.
Verder heb ik van de hele lieve dames van dit topic leuke meidenkleertjes gehad. Mijn meisje is er inmiddels uitgegroeid maat 68/74 ze zijn nog in super goede staat en maak er graag iemand blij mee.
Verder heb ik van de hele lieve dames van dit topic leuke meidenkleertjes gehad. Mijn meisje is er inmiddels uitgegroeid maat 68/74 ze zijn nog in super goede staat en maak er graag iemand blij mee.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 20 februari 2013 om 21:31
Paar stoere broekjes 74 zou ik wel van je willen Mali, als je die hebt?
Ik vind de 'ik vraags' overigens wel handig soms, want we hebben weinig overbodige spullen in huis, dus weinig dat 'weg moet'. Maar als iemand het goed kan gebruiken, best wel dingen die weg mogen.
*snappen mensen het nog?*
Dank voor de uitleg. Modtopic geloof ik dan wel weer.
Samen en weer apart dus. Jaja.
Ik vind de 'ik vraags' overigens wel handig soms, want we hebben weinig overbodige spullen in huis, dus weinig dat 'weg moet'. Maar als iemand het goed kan gebruiken, best wel dingen die weg mogen.
*snappen mensen het nog?*
Dank voor de uitleg. Modtopic geloof ik dan wel weer.
Samen en weer apart dus. Jaja.
woensdag 20 februari 2013 om 21:33
woensdag 20 februari 2013 om 21:43
woensdag 20 februari 2013 om 21:51
Ha. En er komt net wat binnen!!! Ik zal een lijstje maken! Joepie!
In de weggeef:
Diffrax fopspeen nieuw. Blauw. Combi, de 'harde' gevulde versie. (moet even nazoeken hoeveel maanden)
lime groen hemeltje voor ledikantje met stang om aan op te hangen en 2 beugeltjes om stang aan een ledikantje te bevestigen.
(net gekregen bij mijn van marktplaats gesleepte ledikant)
en als ie echt goed terecht komt...
grijze rekbare draagdoek Tricot. Voor niet te grote mama maatje 38, want ingekort.
In de weggeef:
Diffrax fopspeen nieuw. Blauw. Combi, de 'harde' gevulde versie. (moet even nazoeken hoeveel maanden)
lime groen hemeltje voor ledikantje met stang om aan op te hangen en 2 beugeltjes om stang aan een ledikantje te bevestigen.
(net gekregen bij mijn van marktplaats gesleepte ledikant)
en als ie echt goed terecht komt...
grijze rekbare draagdoek Tricot. Voor niet te grote mama maatje 38, want ingekort.