30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
donderdag 21 februari 2013 om 12:54
Zooo, dat was de 9de keer level 1. Morgen nog 1 keer en dan door naar 2. Ik hoop dat daar geen sidelunges inzitten, dat blijf ik een rotmove vinden. Verder vandaag toch maar ns op schoenen getraind, voelt toch wel fijner geloof ik. Maar ik dacht dat sportschoenen (ik heb hardloopschoenen) haast geen demping onder de bal van de voet hadden, maar vooral onder de hiel? Weet jij dat Meds? Daarom ben ik ook in eerste instantie zonder gaan trainen, omdat je bij alle springoefeningen toch eerst op de bal van je voet landt. Maar met pushups (ik kan ze nu deels vanaf m'n voeten doen ipv knieen! Heb ik echt nog nooit gekund) vind ik schoenen ook wel erg fijn.
Hoe gaat t met Ripped Murdoch?
Hoe gaat t met Ripped Murdoch?
donderdag 21 februari 2013 om 13:20
Ripped gaat prima, nog vandaag en morgen level 1 (normaal doe ik het 's ochtends maar heb een vrije dag dus nu moet ik nog) en dan ben ik daar vanaf, begint toch wel saai te worden. Er zitten veel basic dingen bij en er wordt veel aandacht besteed aan vorm en evenwicht, omdat level 3 en 4 nogal hardcore schijnen te worden. Dus ik doe braaf wat Jillian zegt.
Er zitten ook weer side lunges in Moosey!
Er zitten ook weer side lunges in Moosey!
donderdag 21 februari 2013 om 14:08
He getver Dan moet ik ze toch nog maar wat beter oefenen. Mal, de rechterkant op (rechterknie buigen) gaan ze wel ok, maar naar links krijg ik m'n toesj nou niet echt dat je zegt to the side. Combineer dat met dat de spieren voor het optillen van die gewichten nog wat ondermaats zijn, en het schiet niet echt op.
Waar ik trouwens nog benieuwd naar was: bij die biceps-curl, laten jullie dan ook je heup zakken van t achterste been? Da's voor mij de enige manier om die knie redelijk te buigen zonder dat de andere knie te ver naar voren komt, maar ik vraag me af of het wel goed is..
Waar ik trouwens nog benieuwd naar was: bij die biceps-curl, laten jullie dan ook je heup zakken van t achterste been? Da's voor mij de enige manier om die knie redelijk te buigen zonder dat de andere knie te ver naar voren komt, maar ik vraag me af of het wel goed is..
donderdag 21 februari 2013 om 20:15
ik vond het allerzins meevallen.... Ik voel dat ik bezig ben geweest, maar niet buiten adem. Ik ben alleen een coördinatie muts, dus met side lunges en gewichten naar voren raak ik al in de war, maar dat ging snel ook al beter. Wat dat betreft is het fijn dat het erg basic oefeningen zijn en dat het een aantal adgen hetzelfde is. Morgen maar wat zwaardere gewichtjes regelen. Ik had nu 2 bierflesjes
Als het na 3-4 keer nog zo makkelijk gaat, ga ik naar niveau twee. Had aan het eind nog een hoop energie over, maar heb mezelf maar ingehouden.
Als het na 3-4 keer nog zo makkelijk gaat, ga ik naar niveau twee. Had aan het eind nog een hoop energie over, maar heb mezelf maar ingehouden.
donderdag 21 februari 2013 om 22:10
vrijdag 22 februari 2013 om 12:06
vrijdag 22 februari 2013 om 12:18
quote:lente_1981 schreef op 22 februari 2013 @ 12:06:
Vandaag level 1, 8e keer. Ik blijf dat opdrukken zo moeilijk vinden... Hoop dat ik bij de 10e keer ook zeg: oh, eitje! Maar verwacht t niet.
Geen tips voor gewichtjes. Ben zelf ook nog op zoek. Nog geen tijd gehad dus nog steeds in de weer met waterflesjes!Vandaag de 5e keer level 1 gedaan, opdrukken blijft ook voor mij het moeilijkst. Het lukt nu (bijna) om vol te houden vanuit mijn knieën, ook die laatste buikspieroefeningen blijven lastig. Voor de rest merk ik echt dat ik vooruit ga. Via internet zijn er wel gewichtjes te vinden, maar dan ben je met de verzendkosten nog weer duur uit. Dus ook ik ben nog zoekende, ik denk dat ik voor gewichtjes van een kilo ga.
Vandaag level 1, 8e keer. Ik blijf dat opdrukken zo moeilijk vinden... Hoop dat ik bij de 10e keer ook zeg: oh, eitje! Maar verwacht t niet.
Geen tips voor gewichtjes. Ben zelf ook nog op zoek. Nog geen tijd gehad dus nog steeds in de weer met waterflesjes!Vandaag de 5e keer level 1 gedaan, opdrukken blijft ook voor mij het moeilijkst. Het lukt nu (bijna) om vol te houden vanuit mijn knieën, ook die laatste buikspieroefeningen blijven lastig. Voor de rest merk ik echt dat ik vooruit ga. Via internet zijn er wel gewichtjes te vinden, maar dan ben je met de verzendkosten nog weer duur uit. Dus ook ik ben nog zoekende, ik denk dat ik voor gewichtjes van een kilo ga.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
vrijdag 22 februari 2013 om 13:08
Net voor de 1e keer level 1 gedaan. Was er een beetje huiverig voor door jullie horrorverhalen maar het ging me vrij makkelijk af. Misschien omdat ik de laatste maanden nog best regelmatig lesjes Essentrics en Bodybalance heb gevolgd waar ik soortgelijke push-ups en buikspieroefeningen moest doen. Kreeg het wel vrij snel warm en moest ook wel zweten, maar op geen enkel moment dacht ik: dit trek ik niet.
Ben wel benieuwd of de 30 dagen vol ga maken. Ben nogal een sjaak afhaak
Die bierflesjes!
Ben wel benieuwd of de 30 dagen vol ga maken. Ben nogal een sjaak afhaak
Die bierflesjes!
I am surrounded by morons
vrijdag 22 februari 2013 om 13:19
quote:nadiaxx schreef op 22 februari 2013 @ 11:05:
Ik ben ook opzoek naar (goedkope) gewichtjes. Iemand tips?
Heb nu die van 0,5 kg maar zijn veel te licht.
Voor welk gewicht kan ik nu het beste gaan?
Ik heb bij scapino 2kg gekocht. 1kg hadden ze ook geloof ik.
@Nederlandse vrouw: bedankt voor de tip! Maar heb inmiddels een matje
Ik ben ook opzoek naar (goedkope) gewichtjes. Iemand tips?
Heb nu die van 0,5 kg maar zijn veel te licht.
Voor welk gewicht kan ik nu het beste gaan?
Ik heb bij scapino 2kg gekocht. 1kg hadden ze ook geloof ik.
@Nederlandse vrouw: bedankt voor de tip! Maar heb inmiddels een matje
vrijdag 22 februari 2013 om 16:07
Vandaag dag 8 gehad van level 2. Het is niet zo.n hele goede shredweek voor me ivm werk en een nare verkoudheid met de daarbij behorende totale energieloosheid. Gister weer even mn sportschoolabonnement benut en vandaag dus weer geshred. Ging redelijk. Al is al dat plank gedoe wel vervelend met een sontneus.. Nog even en dan mag ik naar level 3.