30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
zaterdag 23 februari 2013 om 21:13
zondag 24 februari 2013 om 11:04
Oh die spierpijn in m'n kuiten had ik ook, verschrikkelijk! En dat terwijl ik al wel een tijdje hardloop. Toch een andere manier van die spieren gebruiken denk ik. Na 4x werd de spierpijn gelukkig minder.
Ik net voor de 9e x level 1 gedaan. Eindelijk met gewichtjes, ben toch maar voor 1 kg gegaan. Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar level 2! Het voelt wel goed zo bezig te zijn!
Ik net voor de 9e x level 1 gedaan. Eindelijk met gewichtjes, ben toch maar voor 1 kg gegaan. Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar level 2! Het voelt wel goed zo bezig te zijn!
zondag 24 februari 2013 om 11:18
zondag 24 februari 2013 om 11:29
Heb na dag 4 een dag rust genomen, omdat de spierpijn in m'n kuiten echt te erg was. De dag daarna weer begonnen, ging beter na de eerste serie jumping jacks. Na elke training daarna werd de spierpijn minder en heb er nu geen last meer van. Maar ik weet niet of t slim is om door te gaan of juist niet. Niks forceren is belangrijk denk ik. Succes!
zondag 24 februari 2013 om 11:33
zondag 24 februari 2013 om 12:45
zondag 24 februari 2013 om 12:55
Ik heb het trouwens overleefd. Jumping jacks kreeg ik nauwelijks voor elkaar, maar de andere cardio-oefeningen gingen wel. Alle overige oefeningen kon ik maximaal mee doen. Nog steeds wel heel gevoelige kuiten
Welke schoenen raad je aan dan, Meds? Ik heb "gewone" sportschoenen die ik gebruikte voor fitness, maar ook hardloopschoenen. Neem aan dat die laatste voor meer demping zorgen?
Welke schoenen raad je aan dan, Meds? Ik heb "gewone" sportschoenen die ik gebruikte voor fitness, maar ook hardloopschoenen. Neem aan dat die laatste voor meer demping zorgen?
I am surrounded by morons
zondag 24 februari 2013 om 16:45
Ik heb de 5e dag level 2 erop zitten. Ik hou af en toe een rustdagje, want ik kan mijn spieren behoorlijk voelen van deze workout. De plank oefeningen gaan wel beter, maar ik vind het zooooo gemeen dat de laatste cardio een plank oefening heeft en dat daarna de abs ook alleen maar plank is...dat vindt mijn lijf niet leuk.
zondag 24 februari 2013 om 17:05
Planken is wennen. Ik deed eerder wel eens mijn heupen even omhoog om te ontlasten. Het werkt echter beter om laag te blijven met de heupen en daarbij je bil- en beenspieren mee aan te spannen. Dat doet iets minder pijn en daardoor kan je de plank langer volhouden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 24 februari 2013 om 17:39