klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Ja shifts!
Weer wat nieuws. Iedere keer als ik een pagina vernieuw, dan klikt deze terug naar mijn eigen laatste post, met als gevolg dat ik me rot zit te scrollen.

Het enige dat ik er hier aan kan doen is niet posten. Lekker rustig zou je zeggen......................
Toch fijn dat je hier terecht kunt.
De storingen van vanmiddag waren nieuw en hadden niets te maken met de aanpassingen waar men mee bezig was. Gelukkig waren deze problemen wel vrij snel verholpen.

Het probleem wat je beschrijft heb ik niet eerder gezien Cateautje. Blijft het bestaan na verwijderen cookies en het legen van de cache?

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 21 februari 2013 @ 16:37:

De storingen van vanmiddag waren nieuw en hadden niets te maken met de aanpassingen waar men mee bezig was. Gelukkig waren deze problemen wel vrij snel verholpen.

Het probleem wat je beschrijft heb ik niet eerder gezien Cateautje. Blijft het bestaan na verwijderen cookies en het legen van de cache?

Ja, helaas.

Het hele forum was overigens de laatste 20 minuten weer helemaal wit.
Ik ben maar naar het cafe van Libelle gegaan maar daar is het net zo'n dooie boel als hier met storing
Wow, ik had net vier keer een post geplaatst waarbij hij bleef hangen. Ik dacht: Nu zal je zien, hij staat er vier keer, of helemaal niet (was best een lange post).

Maar hij stond er keurig netjes één keer. Toch nog blij.
En bedankt voor de uitleg

Zou het tijdelijk nog helpen als we de topics sneller sluiten, bijv niet tot 2500 of 3000 gaan maar tot 1500? Of maakt dat niks uit?
Hoe leg je deze storing uit in drie zinnen?

Ik ben in gesprek hierover op Libelle
Drie woorden: Doet ut niet
quote:Moonlight82 schreef op 21 februari 2013 @ 17:42:

Drie woorden: Doet ut niet

Ja,maar dan in het technisch
quote:Vilma schreef op 21 februari 2013 @ 17:44:

[...]

Ja,maar dan in het technisch

Comateus netwerkverbindingsproces.

Zie, in twee woorden.
Sorry hoor ik wist niet dat ze zo technisch waren op Libelle
quote:Cateautje schreef op 21 februari 2013 @ 17:05:

[...]

Ja, helaas.

Het hele forum was overigens de laatste 20 minuten weer helemaal wit.same here
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Moonlight82 schreef op 21 februari 2013 @ 17:49:

Sorry hoor ik wist niet dat ze zo technisch waren op Libelle Ja, ik wil wel alvast wat indruk maken op mijn toekomstig adres (over een jaar of 10)
.
quote:Cateautje schreef op 21 februari 2013 @ 19:34:

.Goeie post
Bedankt voor de uitleg Mod.

Alles lijkt het goed te doen nu (hier in ieder geval). Kan gewoon weer topics en pijlers aanklikken zonder time-out en/of 10x verversen.

Fijn!
.
quote:Maylea schreef op 21 februari 2013 @ 20:01:

[...]

Goeie post Ik was in een filosofische bui.
Hee ja, daar zeg je zowat Soulcats! Het is spitsuur en het werkt!
Yep!

Ik had zoveel gemopperd de afgelopen week, dus dacht dat mag ook wel eens gezegd worden
.
Shit te vroeg gejuicht.

Kreeg alweer een onderhoudsmelding en een witte pagina.

Meer pizza's voor de TD Mod!
.
De laatste tijd word ik vaker geconfronteerd met storingen dan vroeger. Maar ik wacht gewoon wanneer het forum weer online is. Een storing duurt nooit erg lang. Als er een storing is terwijl ik op het forum wil, doe ik gewoon even wat anders, en kom ik later terug.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 21 februari 2013 @ 23:23:

De laatste tijd word ik vaker geconfronteerd met storingen dan vroeger. Maar ik wacht gewoon wanneer het forum weer online is. Een storing duurt nooit erg lang. Als er een storing is terwijl ik op het forum wil, doe ik gewoon even wat anders, en kom ik later terug.Eens. Het klagen hier klinkt net als verslaafde mensen die hun fix nodig hebben :P
Wellicht lees ik er overheen, maar ik krijg een heel raar beeld op mijn iPad sinds gisteren. Alles door elkaar en wel 30 plaatjes en paperclips met de tekst 'viva-forum'. Ik heb ook de app voor iPad, maar deze gebruik ik liever niet, omdat je hiermee niet kunt loepen etc. Maw, totaal geen fijne app.

Wordt eea nog opgelost of is het viva forum vanaf nu alleen beschikbaar via de app?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven