Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meisjes ik ga zakken, als ik eindelijk uitgeboerd ben. Wat voor prosecco dit is, vraag ik me af. Morgen weer een drukke dag.

Trustuh en allemaal een dikke
Trusten Moosje en boerze!
Hahaha boerse en weltrusten Moosje
quote:Jonari schreef op 22 februari 2013 @ 01:12:

Nou....ik ga jullie iets bijzonders meedelen.

Mijn kleinste katje, die niet helemaal spoort en echt nooit iets wil, springt opeens spontaan bij me op schoot! Krijg nou de klere!

Oh wat lief zeg.

Slaap lekker Moos. Tot morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Excusez: Boerze
Ik heb nog een halfje. Blijf nog ff
Ik ook hoor Ans.
quote:zegmaarAns schreef op 22 februari 2013 @ 01:24:

Ik heb nog een halfje. Blijf nog ff Ik vul hem nog een beetje bij
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben jij er ook nog Myleen?
Ja dus
Ik ben zo sentimenteel zeg. Kan wel van de tinto komen toch?

Geeft niks hoor. Heb er ook regelmatig last van.
Ik heb deze vandaag voor een schoonzus haar verjaardag gemaakt. Hoop dat ze het leuk vindt. Ze is ook een creabea

En het komt niet van de tinto maar van de ouwekaassalade. Echt om te janken dat ik hem hier niet kan vinden........
Wat raar Jo! Ik haal het bij C1000. Bij de Johma salades in vitrine.
quote:zegmaarAns schreef op 22 februari 2013 @ 01:30:

Ik heb deze vandaag voor een schoonzus haar verjaardag gemaakt. Hoop dat ze het leuk vindt. Ze is ook een creabea

[afbeelding]Wat gaaf, Ans!
quote:Jonari schreef op 22 februari 2013 @ 01:25:

Ben jij er ook nog Myleen?

Ja.

Djees Ans, die zijn leuheuk die kippen!! Echt wat schattig, wat ben je een crea-bea-Ans.
Hey allemaal.... Ik kan niet slapen... Heb wisselende diensten en nu volledig uit mijn ritme. Heeft er iemand een goeie tip voor dikke wol?? Zeeman heeft het weleens, maar zeer beperkt.
Leuk heee. Van Tilda. Moet alleen nog poten kopen. Plantenstokjes denk ik. In een leuke potje of mandje met wat bloemen en gekleurd stro ofzo.
Wat wil je maken plofkip? Online kopen misschien? Onze Zeeman heeft geen dikke wol volgens mij.
Hoi Plofkipje! Ik heb geen idee, helaas. Ik brei nooit.
Ik wil een vloerkleed breien... En met dunne wol duurt het jaaaaaaren!! Maar belangrijker, het mag wel wat grover zijn.
Dan kun je misschien beter zpagetti 'wol' nemen kipje. Ken je dat? Sommigen gebruiken ook oude tshirts. In repen knippen en breien maar.
Ik kan veel maken wat ik in winkels zie (bijv kerststukjes of wat dan ook) maar met drogers en breien ben ik minder goed in Plofkip.

Weet wel dat er meerdere topics op thuis zijn erover dus misschien daar even nog kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven