Geld & Recht alle pijlers

Groupon ellende

20-02-2013 18:10 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste mede-forummers, ik heb best aardige ervaringen met Groupon. Leuke uitstapjes, mascara's, en handigheidjes besteld en gewoon ontvangen. Tot vorig jaar! Een groupon gekocht voor een schilder, huis is toe aan een buitenschilderbeurt en de bon gekocht.

Inmiddels eigenlijk drama. Het bedrag is te groot om nou zomaar te laten lopen, maar de schilder reageert niet meer op telefoontjes e.d. Hij is een keer geweest, de grouponcode opgeschreven en sindsdien onbereikbaar

Groupon zelf reageert ook niet op mails. Eigenlijk wil ik de deal ongedaan maken omdat de tegenpartij in gebreke blijft.

Heeft iemand anders hier ervaring mee? Wat gedaan/hoe opgelost?
Iedereen bedankt zover voor het meedenken!
Ik heb 1x problemen gehad met een Groupon: aanbieder veranderde ineens de actie toen ik belde om af te spreken. Heb geklaagd bij Groupon en van Groupon m'n geld terug gekregen. Wel meerdere malen moeten bellen en telkens weer naam/dag/tijd/actie opgeschreven van persoon die ik sprak bij Groupon.
Groupon is helemaal prima wat mijn ervaringen betreft, maar dingen duurder als 50 euro koop ik niet.

En voor 450 euro kan je via mp een redelijk eind zelf komen met een zzp schilder

Verdere zou ik ook radar aanschrijven en nogmaals groupon en de schilder. Ik heb 2x geen gebruik kunnen maken van een voucher via groupon ivm gezondheidsklachten en gewoon mijn geld teruggehad. Helemaal top!
Jammer zeg... ik heb ook een slechte ervaring met Groupon. Ik kon niet bestellen wat beloofd was. Ging om een taart voor dochters verjaardag. Uiteindelijk maar een mooie bij de bakker besteld en zelf afgerekend. De bon zelf is door een vriendin gebruikt maar helaas werd dus niet geleverd wat op de bon stond. En klacht indienen is leuk... maar je hoort nooit meer iets.
Ik koop vaak via groupon, nooit problemen gehad.

Alleen maar positieve ervaringen. En dan met grouponsdeals uit Nederland, België, Ierland en Frankrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven