Bejaarde vrouw beroofd en neergestoken

21-02-2013 19:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bejaarde vrouw beroofd en neergestoken

DELFT - Een bejaarde vrouw is donderdagmiddag beroofd en gewond geraakt bij een overval in haar eigen woning aan de Patrimoniumstraat in Delft. Een jongeman drong het huis binnen en stak de 80-jarige bewoonster met een mes. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. De dader is voortvluchtig.

De politie is op zoek naar een getinte jongeman, tussen de 16 en 20 jaar oud, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Hij heeft opgeschoren haar met daaroverheen half krullend zwart haar. De verdachte droeg een jas met een afbeelding op de zijkant.

Bron:Omroep West

Een bejaarde vrouw overvallen is al bijzonder triest, haar neersteken dat is wel heel erg diep gezonken. Dit soort daders zouden eigenlijk minimaal 10 jaar moeten krijgen. Lafaard
quote:saaaaar81 schreef op 21 februari 2013 @ 19:38:

[...]

Wat ben jij slecht geinformeerd.Hoezo? De straffen in Nederland zijn bijzonder laag. Je zou af en toe willen dat we zouden straffen als bv in de VS daar kriijgt deze klootzak 20 jaar. Als het mijn oma of moeder zou zijn, zou ik het recht in eigen hand nemen.
Toch blijf ik het zeggen, voor straf zijn leven lang laten werken. Niet met ploegje van zijn eigen leeftijds of soortgenoten, maar in zijn enge uppie toevoegen aan groep bouwvakkers. Dag in dag uit sjouwen met stenen, trap op trap af, niemand om mee te praten, geloof me is het ettertje niet blij mee.
Als het mijn oma was geweest, en ik zou de kans krijgen, knip ik één voor één z'n vingers af. Dat zal hem leren. Gevangenisstraf lachen deze jongens om.
Iets dergelijks gebeurde vorige week ook.

Overvallen, al dan niet met behulp van een babbeltruc, op bejaarden zijn schering en inslag, ze vormen een makkelijke slachtoffergroep.
verba volant, scripta manent.
Ja dat is het laffe wat ingebakken zit bij dit verachtelijke tuig. Of ze komen met een groep en trappen je lachend dood, of zijn alleen wat heel zeldzaam is dan maar een weerloze bejaarde.
quote:tietanium schreef op 22 februari 2013 @ 15:12:

Als het mijn oma was geweest, en ik zou de kans krijgen, knip ik één voor één z'n vingers af. Dat zal hem leren. Gevangenisstraf lachen deze jongens om.Gevangenisstraf? optimist.!
quote:MarianneDavids schreef op 22 februari 2013 @ 15:15:

Iets dergelijks gebeurde vorige week ook.

Overvallen, al dan niet met behulp van een babbeltruc, op bejaarden zijn schering en inslag, ze vormen een makkelijke slachtoffergroep.En juist daarom moeten ze als ze gepakt worden pijn lijden. Heel veel pijn. Dan bedenken ze zich wel voordat ze het risico nemen.
Hier nog zo'n leuk stelletje probleemgevallen wie ze kent mag het bij de politie melden:

tuig
Ik vind oprecht dat de pamperende politiek hier 100% schuldig aan is.
Doodstraf, niet meer en niets minder.

Dit soort figuren zijn totaal nutteloos in deze samenleving.

Weg ermee.
quote:lammy schreef op 22 februari 2013 @ 16:57:

Ik vind oprecht dat de pamperende politiek hier 100% schuldig aan is.Ben ik helemaal met je eens, jarenlang is hier een soft beleid gevoerd,alles kon maar.Want dan werd er weer gekeken hoe iemand tot zo'n daad was gekomen. Dan was de dader geadopteerd en had het hier niet naar zijn zin in zijn kinderjaren,verkeerde vrienden. Bla bla de bekende verhalen en zo ontspoord en straffen ho maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven