Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaan we naar A?
Hoi allemaal...
Hoi Jane!
Goedemorgen Jo...
Ha Jane! Alles goed onder de rook van P?
quote:zegmaarAns schreef op 23 februari 2013 @ 01:51:

Alweer 2 uur. Kom ik ooit nog in een normaal dag/nachtritme Ans wij zijn niet normaal dus zitten we in een voor ons ''normaal'' ritme toch. A-ritmisch, dat dan weer wel.
quote:Mocy schreef op 23 februari 2013 @ 01:55:

[...]

Ans wij zijn niet normaal dus zitten we in een voor ons ''normaal'' ritme toch. A-ritmisch, dat dan weer wel.Das net zo iets als eens per jaar seks. Ook regelmatig dus
quote:zegmaarAns schreef op 23 februari 2013 @ 01:54:

Ha Jane! Alles goed onder de rook van P?Onder de rook van P???
Hé lucky!
Pernis
Je woont toch in V?
quote:zegmaarAns schreef op 23 februari 2013 @ 01:52:

Wanneer gaan we naar A?Ans jij kan ook doordeweeks toch? Neem ik een dagje vrij om te gaan. Want komende 2 zaterdagen heb ik al wat.
Vanaf april kan ik doordeweeks Moos. Ik heb ook de eerste twee weekenden wat.
april is wel heel ver weg! Derde zaterdag?
quote:zegmaarAns schreef op 23 februari 2013 @ 01:59:

Je woont toch in V?Hahaha..! Ja, ik woon in V maar niet in laardingen...
Oh in oorschoten dan
quote:Mocy schreef op 23 februari 2013 @ 02:05:

Oh ik oorschoten danMis...!
V

Vaals - Vaassen - Vaesrade - Valburg - Valkenburg (Limburg) - Valkenburg (Zuid-Holland) - Valkenswaard - Valkkoog - Valthe - Valthermond - Van Ewijcksluis - Varik - Varsen - Varssel - Varsselder - Varsseveld - Vasse - Veelerveen - Veen - Veendam - Veenendaal - Veenhuizen (Coevorden) - Veenhuizen (Heerhugowaard) - Veenhuizen (Noordenveld) - Veenhuizen (Stadskanaal) - Veeningen - Veenklooster - Veenoord - Veenwouden - Veere - Veessen - Vegelinsoord - Veghel - Velddriel - Velden - Veldhoven - Veldhunten - Velp (Gelderland) - Velp (Noord-Brabant) - Velsen-Noord - Velsen-Zuid - Velserbroek - Velswijk - Veltum - Venebrugge - Venhorst - Venhuizen - Venlo - Venray - Ven-Zelderheide - Verwolde - Vessem - Vethuizen - Veulen - Vianen (Noord-Brabant) - Vianen (Utrecht) - Vierakker - Vierhouten - Vierhuizen - Vierlingsbeek - Vierpolders - Vijfhuizen - Vijlen - Vilsteren - Vilt - Vinkega - Vinkel - Vinkenbuurt - Vinkeveen - Visserweert - Visvliet - Vlaardingen - Vlagtwedde - Vledder - Vledderveen (Drenthe) - Vledderveen (Groningen) - Vleuten - Vlieghuis - Vlierden - Vlijmen - Vlissingen - Vlist - Vlodrop - Voerendaal - Vogelenzang - Vogelwaarde - Volendam - Volkel - Vollenhove - Volthe - Vondelingenplaat - Voorburg - Voorhout - Voorschoten - Voorst - Voorst (Oude IJsselstreek) - Voorstonden - Voorthuizen - Vorchten - Vorden - Vorstenbosch - Vortum-Mullem - Voulwames - Vragender - Vredenheim - Vredepeel - Vreeland - Vreeswijk - Vries - Vriescheloo - Vriezenveen - Vriezenveensewijk - Vrijhoeve-Capelle - Vroomshoop - Vrouwenakker - Vrouwenparochie - Vrouwenpolder - Vught - Vuile Riete - Vuren
Oké alkenburg dus
Ja April duurt wel weer ff. En op een zondag?
Ik dacht echt dat je in laardingen woonde Jane..
quote:Mocy schreef op 23 februari 2013 @ 02:09:

Oké alkenburg dusNee Moos... Hahaha,,, Zoek het dichter bij een grote stad...
Omdat man op za werkt, liever niet.
lphen a.d. R
Vinkeveen.

Daar wil ik ook wel wonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven