Vibrerend eitje

23-02-2013 17:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor mijn vriendin een vibrerend eitje kopen, alleen nu hebben ze die dingen in verschillende diameters en heb ik eigenlijk geen idee wat ik moet halen. Iemand advies?
Pal-lem, pal-lem Pa-sen, Ei koerei!

O-ver e-nen zondag krijgen wij een ei

Eén ei is geen ei,

twee ei is een hal-lef ei

drie ei is een Paas-ei!

Sorry, maar moest gelijk aan dit liedje denken. Van andere 'eieren' heb ik geen verstand...
Mss kan je eerst passen met een gewoon ei? (wel koken hè, van te voren)
Of een paasei, die hoef je niet te koken...
Niet te groot doen, t gaat tenslotte ook veel om het trillen toch?
De goedkoopste. Dat zal de kleinste dan wel zijn. Want je kunt wel de grootste en duurste halen, maar als ze t vertikt m te gebruiken dan heb je voor een kapitaal in het nachtkastje liggen.
De goedkoopste is niet de kleinste. Tegenwoordig zijn ze er in veel verschillende soorten, draadloos, g-spot en zelfs oplaadbaar. Mijn man had ook geen idee welke hij mij moest geven en heeft toen een duo pack gekocht.

Ik persoonlijk vindt de grote het lekkerst, maar zo af en toe is die kleine ook heerlijk.
quote:rower schreef op 23 februari 2013 @ 18:12:

Of een paasei, die hoef je niet te koken...

Als hij van chocola is, kan die smelten, veroorzaakt vlekjes.....

OT, er staan idd reclames in de banner op dit forum, staat daar niks tussen en informatie? En misschien moet je klein beginnen en opbouwen?
Degene die het hardst trilt (met verschillende standen)!! Ze hoeven niet duur te zijn, en al helemaal niet groot (maatje kwartelei).
Ik zou iets anders kopen. Ik en meerdere vriendinnen hebben zo een ding wel eens geprobeerd en zijn eensgezind dat er niks aan is.

Het vibreert echt binnen in je en dus niet tegen je klit dus veel is er niet aan. Verder is dat ding enorm glad en dus niet stug als een tampon met het risico dat ie eruit glijdt als je loopt.

Onzin ding dus (heb nog geen andere berichten gehoord)
O ik heb het trouwens over zo een ding met afstandsbediening om tijdens een feestje ofzo in te doen. Andere doeleinden kunnen natuurlijk wel leuk zijn.
quote:giovanni13 schreef op 23 februari 2013 @ 17:21:

Ik wil voor mijn vriendin een vibrerend eitje kopen, alleen nu hebben ze die dingen in verschillende diameters en heb ik eigenlijk geen idee wat ik moet halen. Iemand advies?Waarom wil je dat kopen?
Duss....
Ik zou een niet al te dure trilei kopen om te bekijken hoe dat bevalt. Bevalt het goed, dan zou ik een wat duurder exemplaar kopen. Niet bij iedereen bevalt zo'n tril eitje. Soms lijkt het fijner dan dat het is
Volgens mij is het vooral voor de man spannend. Is het een idee om zo'n trileitje in man zijn onderbroek te verstoppen?
Duss....
Lijkt me leuk zo'n afstandbediening.
Duss....
Zou eerder gaan voor een We-vibe, heb je er zelf ook nog (indien je dat wil) plezier aan!
Waarom zou je het ei dan ook inbrengen?? Ik heb zo'n ding al jaaaarrren... ik gebruik m nooit inwendig (ook niet met die intentie gekocht: ik heb namelijk niets met dildo's oid). Het is maar net wat jouw vriedin prettig vindt. En daar kunnen jullie samen achterkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven